Linköpings HC - Djurgårdens IF, 19/10 2011
Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF, 19/10 2011
Man vet att det är krasst när Otto är tvåmålsskytt alltså..
Fan vad kommentatorerna är dåliga.
Den styrningen var grymt bra.Enbom skrev:Man vet att det är krasst när Otto är tvåmålsskytt alltså..
Ledsen alltså Kyle, hur mycket jag än unnar dig ett mål.. men du spelar i ett lag för helvete. Lagkamrat helt jävla sopren och vad gör du.....
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Börjar bli mer o mer kär i Åberg... Fan vad bra han lirar!
Ännu en pisspass mitt upp igenom egen zon. Claesson för fan.. inte så.. snälla, inte två indianare i en match.
hejahejaheja cluben!! Är det vad dom sjunger?
Helt fel kille som tar emot pucken också - M. Tjärnqvist.Magnutz skrev:Ännu en pisspass mitt upp igenom egen zon. Claesson för fan.. inte så.. snälla, inte två indianare i en match.

Det höll på att kosta oss dyrt.
Skärpning nu för faan, vi måste fortsätta lira även i slutet av tredje.
- Jim Morrison
Nja, Kyle, jag vet inte jag.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Kyle kommer att vara delaktig i ett eventuellt club-mål.. fan vad han är odistinkt och kladdig idag.pulverapa skrev:Helt fel kille som tar emot pucken också - M. Tjärnqvist.Magnutz skrev:Ännu en pisspass mitt upp igenom egen zon. Claesson för fan.. inte så.. snälla, inte två indianare i en match.
Det här känns inte bra alls...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Ta det lugnt nu. Snart kliver Bombom in i handlingarna.Magnutz skrev:Kyle kommer att vara delaktig i ett eventuellt club-mål.. fan vad han är odistinkt och kladdig idag.pulverapa skrev:Helt fel kille som tar emot pucken också - M. Tjärnqvist.Magnutz skrev:Ännu en pisspass mitt upp igenom egen zon. Claesson för fan.. inte så.. snälla, inte två indianare i en match.