Hur många är vi? Borde det inte vara ett par stycken i alla fall som läser här på forumet. Om 14 dagar är det match i Cloetta center. Vore ju helt suveränt om vi kunde sitta någorlunda tillsammans, (om jag nu kan fixa barnpassning vill säga). Tror grabbarna i laget skulle uppskatta om vi kunde höras lite Har tyvärr problem att stå på ståplats när jag lider av ett förstört ben som inte klarar att stå så länge
asså, kom igen, använd ett normalt språk då man inte behöver använda sig för ord som "fitta", "hora". Det är bara barnsligt, jag använder inte dessa ord och jag är tretton.
Jag kommer givetvis också. Var nere i går kväll och kollade LHC- Modo. Ska vi ha en chans på lördag måste vi hålla oss borta från utvisningsbåset. LHC:s powerplay är inte att leka med.
Däremot brukar vi ha ganska lätt för LHC om man tittar på resultaten genom åren. Matchen förra året när JK Syd anordnade en resa blev ju lyckad på alla sätt och vis.
Vi har ju vunnit de senaste 5 matcherna mot LHC och den senaste
med 6-2 så det borde kunna gå vägen, men LHC är starka hemma nu.
Men man kan inte komma ifrån en sak, brukar faktiskt vara bra
matcher när vi möter LHC, hoppas denna blir lika underhållande
som vanligt... speciellt nu när man tar med sambo och son till hallen.
Någon mer som kommer sitta i sektion M3 och heja fram DIF!?
Fnatte79 skrev:Vi har ju vunnit de senaste 5 matcherna mot LHC och den senaste
med 6-2 så det borde kunna gå vägen, men LHC är starka hemma nu.
Men man kan inte komma ifrån en sak, brukar faktiskt vara bra
matcher när vi möter LHC, hoppas denna blir lika underhållande
som vanligt... speciellt nu när man tar med sambo och son till hallen.
Någon mer som kommer sitta i sektion M3 och heja fram DIF!?
/Fnatte79
Har för mig att vi var dom första som bröt deras hemmasegersvit förra säsongen.
Blir nog ståplats för oss som kommer från Sthlm, men det är bara att sjunga fram DIF till en ny seger, oavsett var man sitter/står!