DIF Fotboll
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: DIF Fotboll
KÄMPA DJURGÅRDEN!
En av få gånger man faktiskt hoppas på att mff ska vinna!
Sjukt nervös är jag, klarar inte kolla på matchen utan går bara in sporadiskt på målservice.
Sjukt nervös är jag, klarar inte kolla på matchen utan går bara in sporadiskt på målservice.
2014-04-07, vad hände?
- -daniel-
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

ÅH EN SÅDAN HÄRLIG DAG!
Kul för Jonson att få göra 1-3 målet! Hoppas på en fin avslutning på Stadion nu också!
Kul för Jonson att få göra 1-3 målet! Hoppas på en fin avslutning på Stadion nu också!
2014-04-07, vad hände?
- -daniel-
Fantastiskt skönt. Jag tycker faktiskt Djurgården har gjort en rätt skaplig säsong totalt sett, hade vi fått en bättre första halva av serien hade det naturligtvis blivit betydligt bättre tabellplacering.
Jonson!!!
Jonson!!!
HÄRLIGA DJURGÅR`N.
Alla som kan komma till Stadion på söndag bör göra det! Hylla Dembo och Jonson och laget för att ha grejat nytt kontrakt.
Det blir nog att man fäller en tår för Jonson.Millwall skrev:Alla som kan komma till Stadion på söndag bör göra det! Hylla Dembo och Jonson och laget för att ha grejat nytt kontrakt.
Fan så viktigt det var att DIF stannade kvar i A-svenskan. Nu ska jag börjar bry mig mer om hockeyn.
- SkönaDjurgårn
Tack, sa javla bra video!Jepe skrev:Tack Mattias och Pa Dembo!
-
Ses på ett soligt Stadion idag. Finns fortfarande billiga plåtar så bjud era vänner!
Fan vad skönt att få krama om Dembo och Jonson. Tyvärr svarade den sistnämnde skrattande att han inte skulle signa ett år till.
Hahaha... När det gick upp för MalmöPravda att man inte kan skylla allt på andra, låsta man kvickt sitt forum... http://www.sydsvenskan.se/sport/fotboll ... skott.html