Du har ju öppnat säsongen lika starkt som Frölunda. Vem hade kunnat tro det?Edin skrev:Helvete ockso, her krigade man for att fo tag po internet for att kunna lemna in tipset i tid, so inser ja att det er tidig lordagsmatch och att DIF dessutom torskat, det var ju kuken.
Men men, kanske lika bra, holler tevlingen vid liv i nogra omgongar till.
Sent from a computer using lefflans keyboard.
Tippningstävlingen 2011/2012 - diskussionstråden
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Tippningstävlingen 2011/2012 - diskussionstråden
Förläng med Holm. Vår klart bästa back.
Typ, alla? Ledde ju i princip grundserien ifrån start till mål i fjol.BOMBOM BOUCHARD skrev:Du har ju öppnat säsongen lika starkt som Frölunda. Vem hade kunnat tro det?Edin skrev:Helvete ockso, her krigade man for att fo tag po internet for att kunna lemna in tipset i tid, so inser ja att det er tidig lordagsmatch och att DIF dessutom torskat, det var ju kuken.
Slutspelet har jag dock glömt bort hur det gick...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Just ja, nu kommer jag ihåg. Seriesuveränen som åkte ut med dunder och brak mot mästaren.Edin skrev:Typ, alla? Ledde ju i princip grundserien ifrån start till mål i fjol.BOMBOM BOUCHARD skrev:Du har ju öppnat säsongen lika starkt som Frölunda. Vem hade kunnat tro det?Edin skrev:Helvete ockso, her krigade man for att fo tag po internet for att kunna lemna in tipset i tid, so inser ja att det er tidig lordagsmatch och att DIF dessutom torskat, det var ju kuken.
Slutspelet har jag dock glömt bort hur det gick...
UPDATED!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Såå.. vad var rätt svar på senaste bonusfrågan? HV eller Brynäs?lilleman skrev:UPDATED!
Måste ju varit BIF, mål efter 07:41 i första medan Frölunda gjorde sitt först i andra perren. Kan inte spela någon roll när matcherna startade.viktig skrev:Såå.. vad var rätt svar på senaste bonusfrågan? HV eller Brynäs?lilleman skrev:UPDATED!
Om mitt resonemang stämmer så är inte poängen uppdaterad, eller hur Lilleman?
Oj shit. Det är mitt fel, jag var slarvig och trodde det var Timrå som gjorde det målet Brynäs gjorde.crike skrev:Måste ju varit BIF, mål efter 07:41 i första medan Frölunda gjorde sitt först i andra perren. Kan inte spela någon roll när matcherna startade.viktig skrev:Såå.. vad var rätt svar på senaste bonusfrågan? HV eller Brynäs?lilleman skrev:UPDATED!
Lägger till tre poäng på de som hade rätt i nästa omgång.
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Tänkte väll! Låter bra med tre pinnar tilllilleman skrev:Oj shit. Det är mitt fel, jag var slarvig och trodde det var Timrå som gjorde det målet Brynäs gjorde.crike skrev:Måste ju varit BIF, mål efter 07:41 i första medan Frölunda gjorde sitt först i andra perren. Kan inte spela någon roll när matcherna startade.viktig skrev:Såå.. vad var rätt svar på senaste bonusfrågan? HV eller Brynäs?lilleman skrev:UPDATED!
Lägger till tre poäng på de som hade rätt i nästa omgång.
-
järnkaminen82
- Säsongskort: Ja
Då man missa förra omgången så passa man
på att pricka in en fullpoängare
på att pricka in en fullpoängare
Ska tippa negativt till nästa runda också, det gick ju vägen den här gången.
Vart i hela friden är min tippning!?!
Jag är säker på att jag postade den, eller är det bara jag som är blind? Hade sopat hem 5 pinnar denna omgång..
-
Jockmaniac
Hur mycket får man för bonusfrågan? Fick i alla fall rätt på målskytten också. Säkraste tippningen någonsin, Musse gör ALLTID mål på Djurgården. Borde få bonus på att det var just Linköpings målskytt jag prickade 
100% DJURGÅRDSJ***L
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Jag undrar samma sak. Har för mig att det är 1 p, men det får gärna vara mer än så.Jockmaniac skrev:Hur mycket får man för bonusfrågan? Fick i alla fall rätt på målskytten också. Säkraste tippningen någonsin, Musse gör ALLTID mål på Djurgården. Borde få bonus på att det var just Linköpings målskytt jag prickade
Jag hajar inte, är det resultaten efter full tid som gäller eller?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- SkönaDjurgårn
Jag vet inte själv. Men jag tycker att det borde skrivas på ett sätt som inte kan misstolkas. Full tid kan väl tolkas som 60 min, eller inkl OT/straffar.Edin skrev:Jag hajar inte, är det resultaten efter full tid som gäller eller?
Säg så här, gäller tipsen efter:
1. 60 minuter
eller
2. Slutresultat (inkl OT/straffar och rubbet).