...älskar när folk som inte kan stava försöker läxa upp nån annan...reservjesus skrev: Här har vi en som är hockey kunnig, eller? Wesslau är en av få som INTE behöver skämmas efter denna.matchen
Frölunda HC - Djurgårdens IF, 8/10 2011
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Frölunda HC - Djurgårdens IF, 8/10 2011
Säg den glädje som varar
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Eller inte kan stava till en spelare som de vill såga, det gillar jag. Kalla någon vid fel förnamn eller något. Då efterfrågar man hur bra koll personen verkligen har.DIF_Soldier skrev:...älskar när folk som inte kan stava försöker läxa upp nån annan...reservjesus skrev: Här har vi en som är hockey kunnig, eller? Wesslau är en av få som INTE behöver skämmas efter denna.matchen

Expert.
- SkönaDjurgårn
Mäklaren, du är ju för skön alltså. Tim håller NHL-klass? Hahaha...
Jag brukar också överdriva lite för att få lite reaktioner men det där var bara för mycket.
<3
Sjukt trist match för övrigt, hade vi några målchanser? Känns lika uddlöst som vanligt.

Sjukt trist match för övrigt, hade vi några målchanser? Känns lika uddlöst som vanligt.
Ja, kan Josefson, Engqvist och Krüger spela i NHL så kan Tim också göra det. Hans kvicka vändningar passar bra in i den snabbare ishockeyn.SkönaDjurgårn skrev:Mäklaren, du är ju för skön alltså. Tim håller NHL-klass? Hahaha...Jag brukar också överdriva lite för att få lite reaktioner men det där var bara för mycket.
<3
Vi har kanske Sveriges mest underskattade spelare i # 26.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- SkönaDjurgårn
Hahaha, du är så jävla skön. På riktigt!Mäklaren skrev:Ja, kan Josefson, Engqvist och Krüger spela i NHL så kan Tim också göra det. Hans kvicka vändningar passar bra in i den snabbare ishockeyn.SkönaDjurgårn skrev:Mäklaren, du är ju för skön alltså. Tim håller NHL-klass? Hahaha...Jag brukar också överdriva lite för att få lite reaktioner men det där var bara för mycket.
<3

Fast alltså, själv inser jag ju att det finns en anledning till att han spelar i Djurgårdens tredjekedja och inte i NHL. Menmen, hoppas han får mer förtroende i DIF iaf för det är många som presterar lååååångt mycket sämre.
Känns kanske överdrivet med Tim i nhl men han presterar fan bättre än alla andra forwards iår. Åberg och Cehlin är väl de enda som kommit i närheten!SkönaDjurgårn skrev:Hahaha, du är så jävla skön. På riktigt!Mäklaren skrev:Ja, kan Josefson, Engqvist och Krüger spela i NHL så kan Tim också göra det. Hans kvicka vändningar passar bra in i den snabbare ishockeyn.SkönaDjurgårn skrev:Mäklaren, du är ju för skön alltså. Tim håller NHL-klass? Hahaha...Jag brukar också överdriva lite för att få lite reaktioner men det där var bara för mycket.
<3
Vi har kanske Sveriges mest underskattade spelare i # 26.![]()
Fast alltså, själv inser jag ju att det finns en anledning till att han spelar i Djurgårdens tredjekedja och inte i NHL. Menmen, hoppas han får mer förtroende i DIF iaf för det är många som presterar lååååångt mycket sämre.
Om han hade kunnat lägga på sig 5-6kg kvalitetsmassa utan att tappa sin kvickhet och förbättra sitt skott så definitivt. Talangen har han.Mäklaren skrev:Ja, kan Josefson, Engqvist och Krüger spela i NHL så kan Tim också göra det. Hans kvicka vändningar passar bra in i den snabbare ishockeyn.SkönaDjurgårn skrev:Mäklaren, du är ju för skön alltså. Tim håller NHL-klass? Hahaha...Jag brukar också överdriva lite för att få lite reaktioner men det där var bara för mycket.
<3
Mäklaren skrev:Ja, kan Josefson, Engqvist och Krüger spela i NHL så kan Tim också göra det. Hans kvicka vändningar passar bra in i den snabbare ishockeyn.SkönaDjurgårn skrev:Mäklaren, du är ju för skön alltså. Tim håller NHL-klass? Hahaha...Jag brukar också överdriva lite för att få lite reaktioner men det där var bara för mycket.
<3
HA HA... Sluta nu, jag skrattar så jag knappt får någon luft. Tim i NHL, HA HA... Han kan väl knappast vara underskattad efter ett sådant uttalande, det bara skriker överskattning. Sedan att han & Kempe varit dom som varit minst svaga i dagen DIF men det behöver inte säga så mycket.
- norrlandsgold
Magnutz skrev:#78 ska nog inte köra på Wesslau om Wesslau ska kunna rädda/ta pucken. Kollar klippet några gånger och blir bara helt jäkla bedrövad. Att jag inte bryter ihop fullständigt vid 2-0-målet är en Freudiansk gåta. Och att Norrlandsgold orkar klaga på Wesslau måste anses vara Troll-agerande. Om Boumedienne inte ordnat 0-1 och om tre av våra spelar inte lagt sig på Wesslau vid 0-2 så hade det blivit förlängning.
Morr
om det är troll-agerande vad jag tycker om wesslaus öppning av denna säsong so be it, det är nog troll i ditt huvud om du tycker det är acceptabelt.
Du får väl tycka vad du vill , men jag trodde mer om wesslau , men tydligen var det bara temporärt hans storhetstid, tragiskt faktiskt..
Det finns bara ett mål.. Träffa det!
- norrlandsgold
Buford skrev:"Pulvercity" är väl smeknamnet på hålanLee Harvey Oswald skrev:Äh, det är lugnt.SirDIFalot skrev: Vad fan är det för bullshit om Wesslan?
Han är från Kram Fors
Jo visst ja , det är det ja.. Men de finns nog mer pulver i ett visst lag än här just nu..
Det finns bara ett mål.. Träffa det!