Frölunda HC - Djurgårdens IF, 8/10 2011
Re: Frölunda HC - Djurgårdens IF, 8/10 2011
Jag skäms över hur våra spelare får Djurgårdens IF att framstå. Helt åt helvete patetiskt det här är.
- Christopher J
Alla backar var dåliga idag, inte bara bom-bom. Våra junior-spelare gör felpass på felpass. Inte okej.
In med Linkan nu. Ingenting fungerar och vår meste poängplockare finns på ledig.
Vår Fredrik Bremberg-Han gör vad han vill!
In med Linkan nu. Ingenting fungerar och vår meste poängplockare finns på ledig.
Vår Fredrik Bremberg-Han gör vad han vill!
- Jim Morrison
Sparka Hardy Nilsson och honom att ta med sig sina följare Johansson och Montén. Ta in någon utländsk tränare eller något med NYA idéer och ge oss en jävla center som kan vinna tekningar och göra poäng.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
- Säsongskort: Ja
Det här är så jävla genomuselt! Hur fan kan det här få fortsätta?! Spelarna visar ingen som helst vilja att spela hockey och våra så kallade tränare verkar inte ens försöka ta fram den viljan hos dem. Nu måste huvuden börja rulla.
Avgå DJ Yes!
- Lee Harvey Oswald
Bra tänkt där DIF vid 0-2 målet i BP, att trycka div frölundaspelare över Wesslau,
Bara ren tur att det inte blev en allvarlig knäskada där.
Idiotingripande #100.000.
Intressant annars att höra hur det taktiska upplägget såg ut inför denna match, ja det vill säga om vi ens hade för avsikt att försöka ta 3p här.
Är så fantastiskt less på det här nu.
Detta lag platsar inte i ett slutspel, kanske i en kvalserie.
Neeej, skit i hockeyn DIF och skriv en bok tillsammans …. som ingen kommer vilja läsa.
101 sätt at förlora en hockeymatch.
Bara ren tur att det inte blev en allvarlig knäskada där.
Idiotingripande #100.000.
Intressant annars att höra hur det taktiska upplägget såg ut inför denna match, ja det vill säga om vi ens hade för avsikt att försöka ta 3p här.
Är så fantastiskt less på det här nu.
Detta lag platsar inte i ett slutspel, kanske i en kvalserie.
Neeej, skit i hockeyn DIF och skriv en bok tillsammans …. som ingen kommer vilja läsa.
101 sätt at förlora en hockeymatch.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- andersson013
diftobbe89 skrev:Hur fan kan man inte va frustrerad på isen just nu, ser inte spelarna vad vi ser. Det kanske helt enkelt är så att dom känner ren uppgiven het som vi också gör. För det är fan vad det är, är så jävla skogstokig på endel i detta laget att jag aldrig trodde det själv.
Men här ska fan firas ordentligt när exempelvis #78an's kontrakt äntligen löper ut. Är så sjukt less på den lata sopan. han tillför ju inget heller med tanke på att vi spelar sämre i PP en i 5/5
Håller med dig, känns som han enbart sprider negativ energi. Han har gjort det sedan dagen han kom och han kommer fotsätta med det tills hans kontrakt tar slut.
Fyhelvete vilket party jag ska ställa till med när han lämnar denna förening!
Djurgårdare på landsbyggden
Pinsamt att inte ställa upp på en interljuv efter matchen. Dom kanske skäms !
Pinsamt att man ens tittar på skiten. Vad är det som händer? Absolut ingenting. Allt kring laget är ett skämt just nu. Vad i h*lvete gör #49 idag? #78 ska vi inte ens snacka om. Vem är Marcus Nilson? Var är spelglädjen? Var är kämpaglöden? Besluten som tas är fan sämre än vad Petter, pojkar 12, tar. Vi får inte ens pucken in i zon i PP, och när vi väl får det är den ute lika snabbt som den kom in. Finns inte ens några positiva intentioner. Något måste göras, helt klart.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nr 4 i vårat lag ska bort... Att man kan göra honom till kapten är för mig ett hån mot hela samhället. Taskigt kroppsspråk, Elitseriens dummaste samt talanglösa spelare och sitter förmodligen på fetaste lönen. Han kan kort och gott dra åt helvete och aldrig komma tillbaka. Kan låta hårt men silkesvantarnas tid är tamefan över i den här dörrmattsklubben. Spelare som honom hör inte hemma i mitt lag punkt slut!
Frölunda är precis så organiserade, jobbiga och tråkiga som de ska vara. De är allt vi inte är, och jag säger det igen.. Det doftar Djurgården anno 09/10 om hela Frölunda! Lägg därtill seriens bästa målvakt och jag tror att de kommer klara det vi inte gjorde den säsongen, nämligen ta hem skiten också.
Usch blir illamående
Frölunda är precis så organiserade, jobbiga och tråkiga som de ska vara. De är allt vi inte är, och jag säger det igen.. Det doftar Djurgården anno 09/10 om hela Frölunda! Lägg därtill seriens bästa målvakt och jag tror att de kommer klara det vi inte gjorde den säsongen, nämligen ta hem skiten också.
Usch blir illamående
Senast redigerad av Jockmaniac den 2011-10-08 17:18:48, redigerad totalt 1 gånger.
100% DJURGÅRDSJ***L
-
+10 000andersson013 skrev:diftobbe89 skrev:Hur fan kan man inte va frustrerad på isen just nu, ser inte spelarna vad vi ser. Det kanske helt enkelt är så att dom känner ren uppgiven het som vi också gör. För det är fan vad det är, är så jävla skogstokig på endel i detta laget att jag aldrig trodde det själv.
Men här ska fan firas ordentligt när exempelvis #78an's kontrakt äntligen löper ut. Är så sjukt less på den lata sopan. han tillför ju inget heller med tanke på att vi spelar sämre i PP en i 5/5
Håller med dig, känns som han enbart sprider negativ energi. Han har gjort det sedan dagen han kom och han kommer fotsätta med det tills hans kontrakt tar slut.
Fyhelvete vilket party jag ska ställa till med när han lämnar denna förening!
Avgå DJ Yes!
- SirDIFalot
Givetvis är det "det sämsta folk sett" efter varje förlust. Otippat.
Frölunda har hittat ett målvaktsfynd. Det gör halva laget. Se bara på aik ifjol.
Seriöst, det är bara vänja er vid att vi är ett lag som kommer vinna respektive torska hälften av matcherna vardera. Ett mittengäng som kan komma var som helst egentligen. Dessvärre blir det så när man värvar som vi gjort. För sent att göra något åt nu, bara härda ut.
Det jag saknar mest är givetvis spets, 08/09 satt man och väntade på Linkan-linen som man visste kunde göra mål. 09/10 var det Nilsons line. Ifjol satt man och hoppades på Krüger, Widing och Hannula som man visste kunde göra mål. I år har han väldigt svårt att bli glad när någon speciell kedja kommer in på isen. Tror inte på någon av dom. Ser inte hur någon av dem ska komma med något kreativt. Det blir en lång säsong men jag tror vi kan nå slutspel till slut. Jag förstår dock inte hur halva forumet kunde tippa DIF som en SM-guld kandidat när man tappat Zibbe, Ekman, Hannula, Widing och Krüger och ersatt med två spelare som gjort cirka 30 poäng i ett lag som åkte ur.
Frölunda har hittat ett målvaktsfynd. Det gör halva laget. Se bara på aik ifjol.
Seriöst, det är bara vänja er vid att vi är ett lag som kommer vinna respektive torska hälften av matcherna vardera. Ett mittengäng som kan komma var som helst egentligen. Dessvärre blir det så när man värvar som vi gjort. För sent att göra något åt nu, bara härda ut.
Det jag saknar mest är givetvis spets, 08/09 satt man och väntade på Linkan-linen som man visste kunde göra mål. 09/10 var det Nilsons line. Ifjol satt man och hoppades på Krüger, Widing och Hannula som man visste kunde göra mål. I år har han väldigt svårt att bli glad när någon speciell kedja kommer in på isen. Tror inte på någon av dom. Ser inte hur någon av dem ska komma med något kreativt. Det blir en lång säsong men jag tror vi kan nå slutspel till slut. Jag förstår dock inte hur halva forumet kunde tippa DIF som en SM-guld kandidat när man tappat Zibbe, Ekman, Hannula, Widing och Krüger och ersatt med två spelare som gjort cirka 30 poäng i ett lag som åkte ur.
Expert.
Håller med ang mackan!Jockmaniac skrev:Nr 4 i vårat lag ska bort... Att man kan göra honom till kapten är för mig ett hån mot hela samhället. Taskigt kroppsspråk, Elitseriens dummaste samt talanglösa spelare och sitter förmodligen på fetaste lönen. Han kan kort och gott dra åt helvete och aldrig komma tillbaka. Kan låta hårt men silkesvantarnas tid är tamefan över i den här dörrmattsklubben. Spelare som honom hör inte hemma i mitt lag punkt slut!
Usch blir illamående
- Jim Morrison
Slit av C:et från Mackans bröst, omedelbart. En sådan spelare ska INTE få vara kapten i Djurgården, han ska snarare vara bänkad till och från och som högst spela i en fjärdelina. Han är en brunkare i Elitserien, inget mer.
Det var många som ifrågasatte värvningarna av SSKs bottenskrap och vi börjar nu se frukten av sagda värvningar. Helt sjukt pinsamt bara. SKÄMS allihopa, SKÄMS.
Det var många som ifrågasatte värvningarna av SSKs bottenskrap och vi börjar nu se frukten av sagda värvningar. Helt sjukt pinsamt bara. SKÄMS allihopa, SKÄMS.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Doyle
Har fått ta 10 djupa andetag innan jag släpper ut min frustration...
Fan, fan detta är inte DIF, detta är nån jävla soppa utan några ingredienser. Smaklös, färglös och totalt oaptitlig, typ en spya efter en hård helgkväll. Vill nu se Järlefelt kliva ut ur anonymiteten och förklara varför han inte gör något åt den här skiten. Har slängt bort över två timmar av min lördagskväll. Fan vad less jag är på detta skitlag vi har på isen. Den enda som skall hyllas är Wesslau. Stänger nu butiken för ikväll, grymt besviken
Fan, fan detta är inte DIF, detta är nån jävla soppa utan några ingredienser. Smaklös, färglös och totalt oaptitlig, typ en spya efter en hård helgkväll. Vill nu se Järlefelt kliva ut ur anonymiteten och förklara varför han inte gör något åt den här skiten. Har slängt bort över två timmar av min lördagskväll. Fan vad less jag är på detta skitlag vi har på isen. Den enda som skall hyllas är Wesslau. Stänger nu butiken för ikväll, grymt besviken

- DIF_Soldier
Marcus Nilson har alltid sett ut såhär i början på en säsong, som sagt. Jag är inte orolig, han kommer igång snart.Jim Morrison skrev:Slit av C:et från Mackans bröst, omedelbart. En sådan spelare ska INTE få vara kapten i Djurgården, han ska snarare vara bänkad till och från och som högst spela i en fjärdelina. Han är en brunkare i Elitserien, inget mer.
Oavsett så orkar jag inte med mer Djurgården. Funderar på att ta en välbehövlig paus från allt det här.
Säg den glädje som varar