Frölunda HC - Djurgårdens IF, 8/10 2011
Re: Frölunda HC - Djurgårdens IF, 8/10 2011
Och nu kommer det obligatoriska "Oj vi kanske kommer förlora den här matchen, kanske dags att kämpa lite.."
Klubertanz förövrigt överlägset sämsta back idag.
Klubertanz förövrigt överlägset sämsta back idag.
Sa kommentatorn just "Djurgården har ju egentligen bara ett bottennapp" !?!?
Avgå Jocke.
Håller med Jim och Kall-El! Någonting måste hända. Det är något ruttet i DIF!
Det här håller inte!
Det här håller inte!
-
- Säsongskort: Ja
JeppB.I.B.A skrev:Sa kommentatorn just "Djurgården har ju egentligen bara ett bottennapp" !?!?
Avgå DJ Yes!
Nu har vi lyckats med konststycket att vara ÄNNU sämre än tidigare. Sämsta insatsen i år. Hur mycket sämre kan det bli då undrar jag....
Ge några exempel på idéer du har kring detta, fast i annan tråd!Jim Morrison skrev:Någonting måste hända nu. Värva någon eller sparka någon, vi behöver en jävla förändring. Och jag skiter i om ni säger att det bara är den tionde matchen, hela förra säsongen såg ut såhär och det har knappast hänt något nytt.
DIF gör absolut ingen av sina bättre matcher, men frölunda har ett ganska bra försvarsspel tycker jag. Tight, ettrigt och väldigt effektivt tillsammans med en målvakt som har en bra dag.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- swallat
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Bort med hardy, alldeles för konservativ för att lyckas... samma jävla visa förra året... AVGÅ
Suck för denna jävla säsong, så satans jävla uselt
- Jim Morrison
Spelarna i vita tröjor tillhör inte mitt fina lag, Djurgården. Skäms dom inte över hur dom spelar? När man representerar DIF fungerar inte sådant här. Skäms dom inte?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Det tror jag inte... man kommer nog plocka wesslan nu om man kommer ner i anfallszonen.Capcash skrev:Hardy vill hålla siffrorna nere...tomten skrev:Varför försöker man inte 6 mot 4?
In med en galen kanadensare som inför ett enkelt och rakt spel nu samt har stake att peta de spelare som inte gör rätt för sig och åker skridskor.
Kanske inte skall förvånas av spelet med tanke på de forwardsvärvningar som gjorts heller.
Och som någon annan redan varit inne på, varför i helvete spelade vi inte 6-4 för?
Vi ligger under och mäktar inte ens med att lägga in en press för att försöka skapa någon het chans. Det sista är så bedrövligt att jag saknar ord, vill vi inte vinna eller? Är vi nöjda med att lyfta höga löner och bara glida omkring lite på isen?
Kanske inte skall förvånas av spelet med tanke på de forwardsvärvningar som gjorts heller.
Och som någon annan redan varit inne på, varför i helvete spelade vi inte 6-4 för?
Vi ligger under och mäktar inte ens med att lägga in en press för att försöka skapa någon het chans. Det sista är så bedrövligt att jag saknar ord, vill vi inte vinna eller? Är vi nöjda med att lyfta höga löner och bara glida omkring lite på isen?
Senast redigerad av Kall-El den 2011-10-08 17:11:30, redigerad totalt 1 gånger.
Mackan gör inte ett rätt idag.
Sämsta skiten jag sett på väldigt länge.
Vi har inte gjort en ända bra match på hela säsongen.
Framåt är vi en jävla katastrof. Fyfan vad jag spyr på detta.
Vi har inte gjort en ända bra match på hela säsongen.
Framåt är vi en jävla katastrof. Fyfan vad jag spyr på detta.
Kall-El skrev:In med en galen kanadensare som inför ett enkelt och rakt spel nu samt har stake att peta de spelare som inte gör rätt för sig och åker skridskor.
In med Mike Keenan..
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hur fan kan man inte va frustrerad på isen just nu, ser inte spelarna vad vi ser. Det kanske helt enkelt är så att dom känner ren uppgiven het som vi också gör. För det är fan vad det är, är så jävla skogstokig på endel i detta laget att jag aldrig trodde det själv.
Men här ska fan firas ordentligt när exempelvis #78an's kontrakt äntligen löper ut. Är så sjukt less på den lata sopan. han tillför ju inget heller med tanke på att vi spelar sämre i PP en i 5/5
Men här ska fan firas ordentligt när exempelvis #78an's kontrakt äntligen löper ut. Är så sjukt less på den lata sopan. han tillför ju inget heller med tanke på att vi spelar sämre i PP en i 5/5
Spela fult
Sparka värva. Pinsamt spel idag.