Frölunda HC - Djurgårdens IF, 8/10 2011
Re: Frölunda HC - Djurgårdens IF, 8/10 2011
Jag tycker det är otroligt synd att det inte rapporteras objektivt. FHC har "dragkedjor" och annat najs. oavsett vad de gör. Och alldeles nyss grymtade de i extas fram att ".... och däääär kommer nästan 2an..."
Trist att behöva stänga av ljudet på de flesta Canal+-sändningar.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Men herregud vilket seeeeegt tempo det är i den här matchen. Finns ju ingen som trampar på lite.
Ja så är det ju tyvärr alltid.. alla kommentatorer hatar DIF av någon anledning... :/Magnutz skrev:Jag tycker det är otroligt synd att det inte rapporteras objektivt. FHC har "dragkedjor" och annat najs. oavsett vad de gör. Och alldeles nyss grymtade de i extas fram att ".... och däääär kommer nästan 2an..."
Åberg - Tim - Kempe
visar i alla fall lite vilja och intresse att trampa på.
Låt dem spela mycket.
visar i alla fall lite vilja och intresse att trampa på.
Låt dem spela mycket.
Är det segt med elitseriemått mätt? Njae. Men du kanske såg NHL på mindre rink nyligen?Djurgårn skrev:Men herregud vilket seeeeegt tempo det är i den här matchen. Finns ju ingen som trampar på lite.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Där tog jag bort ljudet. Får kommentatorerna skriva upp sig på en "jag vill kommentera __________"-lista?! makabert dålig rapportering.Capcash skrev:Ja så är det ju tyvärr alltid.. alla kommentatorer hatar DIF av någon anledning... :/Magnutz skrev:Jag tycker det är otroligt synd att det inte rapporteras objektivt. FHC har "dragkedjor" och annat najs. oavsett vad de gör. Och alldeles nyss grymtade de i extas fram att ".... och däääär kommer nästan 2an..."
sensei skrev:Är det segt med elitseriemått mätt? Njae. Men du kanske såg NHL på mindre rink nyligen?Djurgårn skrev:Men herregud vilket seeeeegt tempo det är i den här matchen. Finns ju ingen som trampar på lite.
Såg faktiskt inte NHL-matchen. Tycker att med elitseriemått mätt så är det ganska segt.
- Lee Harvey Oswald
Tycker du är känslig i överkant.Magnutz skrev:Jag tycker det är otroligt synd att det inte rapporteras objektivt. FHC har "dragkedjor" och annat najs. oavsett vad de gör. Och alldeles nyss grymtade de i extas fram att ".... och däääär kommer nästan 2an..."
Vad ska han säga om DIF då? finns inte så mycket att komma i extas över där.
Möjligen då Nilsons och #78:s interntävling i sirapsåkning
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- swallat
- Medlem: Ja, vanlig medlem
jävla anus att VF ska ha en så satans bra målis då
Suck för denna jävla säsong, så satans jävla uselt
- Jim Morrison
Kommentatoren är ju en gooooo gubbe, det hör man på långa vägar. Kempe-Tim-Åberg är den enda kedjan som är bra idag, och även Brodin spelar bra.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Mattias_87 skrev:Snälla börja kämpa.
Verkar väldigt segt denna match. Tyvärr. Synd för de som betalar för att se den på plats.
Tillägg: Där tror jag ena kommentatorn frågade chans på FHCs målvakt...
- reservjesus
Canal + borde ta in ny personal.Magnutz skrev:Där tog jag bort ljudet. Får kommentatorerna skriva upp sig på en "jag vill kommentera __________"-lista?! makabert dålig rapportering.Capcash skrev:Ja så är det ju tyvärr alltid.. alla kommentatorer hatar DIF av någon anledning... :/Magnutz skrev:Jag tycker det är otroligt synd att det inte rapporteras objektivt. FHC har "dragkedjor" och annat najs. oavsett vad de gör. Och alldeles nyss grymtade de i extas fram att ".... och däääär kommer nästan 2an..."
clowns to the left of me, jokers to the right
-
- Säsongskort: Ja
Återigen, jämför med NHL-matchen i går. Varför åker vi inte mer skridskor, och snabbare?Djurgårn skrev:Men herregud vilket seeeeegt tempo det är i den här matchen. Finns ju ingen som trampar på lite.
Avgå DJ Yes!