Frölunda HC - Djurgårdens IF, 8/10 2011
Re: Frölunda HC - Djurgårdens IF, 8/10 2011
Fan om bara Sillen åkt på den.. då hade jag fan slutat titta.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Jim Morrison
Tycker Boumedienne öppnat bra.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Det tycker inte jag. Han har öppnat OK. Passiv i spelet, svaga passningar. han har slagit en bra lång passning.Jim Morrison skrev:Tycker Boumedienne öppnat bra.
Jag vill se en Josef Boumedienne som står upp och visar hur ont det gör att möta Djurgårdens IF. En resolut rese till back som han är i sina bästa stunder.
Det är fösta matchen på ett litet tag för #78 så det blir väl bättre men han är lite slarvig i puckhanteringen.
Hur fan kan han ge utvisning både för diving och interference?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag antar att domaren tyckte han förstärkte situationen.Enbom skrev:Hur fan kan han ge utvisning både för diving och interference?
Avskaffa tre mot tre.
Ganska klockrent tycker jag. Det är en solklar interference av Cehlin, men sen förstärker frölundaspelaren genom att filma. Bergman har öppnat riktigt bra och är bäst i Elitserien enligt mig.Enbom skrev:Hur fan kan han ge utvisning både för diving och interference?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Frölunda har körledare i speakerbåset.
Tillägg: Hardy låter de unga lira en del. Det är sjukt bra ös i dessa killar! mer sånt!
Tillägg: Vafan gör han (#78).... Så där FÅR MAN INTE GÖRA... herregud
Tillägg: Hardy låter de unga lira en del. Det är sjukt bra ös i dessa killar! mer sånt!
Tillägg: Vafan gör han (#78).... Så där FÅR MAN INTE GÖRA... herregud
- Jim Morrison
... Ta i trä? Förvisso så "trappar" Frölunda som inget lag jag sett innan. Tre man i mittzon som backar bara. Värre än Luleå.Jim Morrison skrev:Tycker Boumedienne öppnat bra.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Han är så otroligt trög... ursäkta men hur tänker han på isen...Jim Morrison skrev:... Ta i trä? Förvisso så "trappar" Frölunda som inget lag sett innan. Värre än Luleå.Jim Morrison skrev:Tycker Boumedienne öppnat bra.
- Lee Harvey Oswald
Bra tramp av Åberg & Co...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Ja, fan det rörde på sig ett tag där!Lee Harvey Oswald skrev:Bra tramp av Åberg & Co...
- reservjesus
Åberg måste få mer speltid, killen trampar på bra asså.
clowns to the left of me, jokers to the right
Kempe känns bra idag.
Förvånansvärt bra spel tycker jag. Speciellt PP:et såg betydligt bättre ut nu. Saknas bara att Klubertanz börjar skjuta. Förstår inte vad som hänt med karln, skjuter typ aldrig.
Vi måste fortsätta vara i tjockisens ansikte, och skjuta mycket.
Kämpa Djurgården!
Vi måste fortsätta vara i tjockisens ansikte, och skjuta mycket.
Kämpa Djurgården!
Tränar vi PP alls?
Vi är sinnsjukt svaga i denna spelform och det beror antagligen på att vi inte har några riktiga spetsspelare offensivt.
Hade vi haft detta hade de självfallet haft lekstuga i 5-4.
Vi är sinnsjukt svaga i denna spelform och det beror antagligen på att vi inte har några riktiga spetsspelare offensivt.
Hade vi haft detta hade de självfallet haft lekstuga i 5-4.