Aftonbladet skrev:Senast på lördag vet vi om Djurgårdens nummer 93 kommer användas i år eller inte.
Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Djurgårdare i Nordamerika/Europa/Övriga världen
Säg den glädje som varar
Säsongsdebut mot Växjö då.DIF_Soldier skrev:Aftonbladet skrev:Senast på lördag vet vi om Djurgårdens nummer 93 kommer användas i år eller inte.

Född till sportchef.
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
*gulp*DIF_Soldier skrev:Aftonbladet skrev:Senast på lördag vet vi om Djurgårdens nummer 93 kommer användas i år eller inte.
Eftersom det här varit en skitvecka hittils (speciellt med derbyorgasmen i förra veckan i jämförelse) så lär den fortsätta på samma sätt... torsk i måndags, torsk igår, torsk på torsdag, torsk på fredag, ingen Zibanejad på lördag och torsk på Tallinn.
Det är skoj att vara positiv...

Krüger till AHL:
http://hockey.expressen.se/nhl/1.257986 ... armarligan
Edit: Urbom också till AHL:
http://hockeysverige.se/article/1238948 ... m-till-ahl
http://hockey.expressen.se/nhl/1.257986 ... armarligan
Edit: Urbom också till AHL:
http://hockeysverige.se/article/1238948 ... m-till-ahl
Zibanejad spelar tydligen i första kedjan inatt tillsammans med Alfredsson. De möter Detroit.
2014-04-07, vad hände?
Andrakedjan är det väl snarare. Kikar på matchen, han har väl inte utmärkt sig direkt. Torskat några tekningar vad jag sett.
Bra sjukt iaf att han får centra en andrakedja som 18-åring.
Bra sjukt iaf att han får centra en andrakedja som 18-åring.
I see, ser inte matchen själv utan läste det "on the web". Orkar du se klart matchen så ser jag fram emot en liten summering här imorgon när jag vaknar.Henkos skrev:Andrakedjan är det väl snarare. Kikar på matchen, han har väl inte utmärkt sig direkt. Torskat några tekningar vad jag sett.

2014-04-07, vad hände?
7 minuters istid efter snart två perioder och -2. Ska man vara glad eller inte? :S
- SirDIFalot
En assist blev det trots allt.pulverapa skrev:7 minuters istid efter snart två perioder och -2. Ska man vara glad eller inte? :S
Expert.
- SkönaDjurgårn
Japp, i PP. Kul för honom att han får förtroende.SirDIFalot skrev:En assist blev det trots allt.pulverapa skrev:7 minuters istid efter snart två perioder och -2. Ska man vara glad eller inte? :S
Henkos, hur såg du matchen? Jag somnade tidigt igår så hann aldrig kolla upp hur det gått med TV-rättigheter och ESPN å hej å hå.
Såg nyss highlights och det såg ut som att han gick bort sig rejält på första målet. Men kul för han att han fick göra poäng. Han kommer garanterat få chansen fler matcher.
- -daniel-
Verkar som de flesta är mer imponerade av Da Costa än Zibanejads insatser, för vår del så hoppas jag naturligtvis det fortsätter så. Tror att det blir tufft för Mika att knipa en plats på sikt när Regin kommer tillbaka.
Men vi får se!
Men vi får se!
Hoppas att Zibbe misslyckas därborta haha-daniel- skrev:Verkar som de flesta är mer imponerade av Da Costa än Zibanejads insatser, för vår del så hoppas jag naturligtvis det fortsätter så. Tror att det blir tufft för Mika att knipa en plats på sikt när Regin kommer tillbaka.
Men vi får se!

Jag kollade via en halvsunkig stream. Verkar som det kommer lösa sig med tv-rättigheter (förmodligen viasat). Sen ska det tydligen komma ett alternativ till Gamecenter Live för oss nordbor.SkönaDjurgårn skrev:
Henkos, hur såg du matchen? Jag somnade tidigt igår så hann aldrig kolla upp hur det gått med TV-rättigheter och ESPN å hej å hå.
Jag sökte efter streams men hittade ingen gratis. Vart hittade du din?Henkos skrev:Jag kollade via en halvsunkig stream. Verkar som det kommer lösa sig med tv-rättigheter (förmodligen viasat). Sen ska det tydligen komma ett alternativ till Gamecenter Live för oss nordbor.SkönaDjurgårn skrev: