Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 4/10 2011
- Lee Harvey Oswald
Re: Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 4/10 2011
Nu hänger man inte med riktigt.....milt uttryckt..
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Skulle inte Carlsson vara bra på grillorna?
Kom igen nu Djurgårn, lång tid kvar..
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Vi kanske ska spela som Gnaget istället
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Du menar, torska tre matcher i rad, sen sprattla till mot HV? Nej tack.Bjurre skrev:Vi kanske ska spela som Gnaget istället
Det mest solklara med detta laget är iaf att man KAN INTE fortsätta med Tjärnqvist-Otto-Mackan som våran leading line. Skulle kunna vara en kandidat till Elitseriens sämsta förstakedja genom tiderna.
Att se siffrorna från Hovet är pain in the ass...
Helvete vad dåligt jag mår just nu.
Helvete vad dåligt jag mår just nu.
Kallar inte att göra 7 mål för att sprattla till dockKentta skrev:Du menar, torska tre matcher i rad, sen sprattla till mot HV? Nej tack.Bjurre skrev:Vi kanske ska spela som Gnaget istället
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Kanonbra inlägg. Risken är väldigt stor att fans tyvärr gör precis det du säger -- loggar av för att det är så usla förutsättningar och sönderblåst. I det långa loppet måste underhållningsvärdet vara högt och konstant. Fattar inte ansvariga detta enkla faktum?jensa85 skrev:Sveriges Elitseriedomare håller på allvar på att sänka svensk hockey totalt. Utvisningen på Tjärnqvist nu senast är så sjukt jävla billig att det inte finns.
Det är oerhört viktiga poäng på spel för alla lag i varje omgång. Då håller det fan inte att domarna i match efter match går in och förstör matcher fullständigt med sina horribla beslut, allt för att få stå i centrum. De vill gärna vara med och avgöra matcherna. Tycker det blir mer och mer uppenbart. Men att kritisera en domare? Nej för fan det får man inte göra. Helt sinnessjukt.
Stänga av spelare hit och dit för att dom råkar komma fel in i en tackling är helt okej.
Varför ska man inte kunna stänga av en domare när denne gör upprepade jättemisstag? Speciellt de som då så fint kallas "proffsdomare". Att dom får komma undan med katastrofinsatser gång på gång utan någon åtgärd tycker jag är skandal.
Ibland blir man så less på domarna att man knappt har lust att titta mer på den aktuella matchen.
Kan ABSOLUT köpa att domarna kan göra misstag, det gör alla. Men det blir liksom för mycket. Det är i precis VARJE match skulle jag vilja säga. Då kan man inte bara låta det fortsätta, något måste göras åt våra domare. Men vad!?
Helt fel tråd för detta men man blir så jävla less.
Det som är tragikomiskt, är att om detta händer så har varken hockeyligan, förbundet eller någon annan ansvarig någon som helst aning om varför det sker. Det är helt sjukt, men tom skatteverket är mer intresserat av feedback av sina "kunder" än hockeyligan.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Jag har fruktansvärt svårt att njuta av hockeyn när domarna dömer så illa som de gör. Att ta Tjärna för Interference i det läget när du står såpass nära är en gåta. han gör ju ingenting. Han blir nästan lite varsamt inknuffad i Hadelöv. Jag kan inte njuta av hockey när domarna är så här dåliga.
Jag blir så jäkla .. trött? Uppgiven.. och tillslut ointresserad.
Jag blir så jäkla .. trött? Uppgiven.. och tillslut ointresserad.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Bjurre skrev:Kallar inte att göra 7 mål för att sprattla till dockKentta skrev:Du menar, torska tre matcher i rad, sen sprattla till mot HV? Nej tack.Bjurre skrev:Vi kanske ska spela som Gnaget istället
Men SKIT I SOLNA NU FÖR HELVETE.
Sjukt att det är snacka om dom titt som tätt i en matchtråd mellan SAIK-DIF.
Spela nu några med lite peppar i benen...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Som sagt, dagens match är långt över förväntan alldeles oavsett slutresultat.
Vi spelar jämnt med ett i stort sett ordinarie SAIK när vi saknar tre topp6-backar och vår bäste tekare och tillika en av de viktigaste BP-spelarna.
Synd bara att PP är så uselt.
Vi spelar jämnt med ett i stort sett ordinarie SAIK när vi saknar tre topp6-backar och vår bäste tekare och tillika en av de viktigaste BP-spelarna.
Synd bara att PP är så uselt.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Men sluta slänga in Almtorp, Carlsson, Nilson och Tjärnqvist. Segare än så blir de inte. MÅSTE JU SE HUR LAMA DOM ÄR NU! håller på att dra på sig 3-4 utvisningar och är tillbakapressade i egen zon i en minut i PP!!!
Expert.
Kanske det sämsta PP jag någonsin sett. Skärpning Hardy!
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!