klacken som helhet?

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
dif_hardcore
Kontakt:

klacken som helhet?

Inlägg av dif_hardcore »

Ni kanske inte tycke om mej men klacken behöver folk plus nya ramser. mitt förslag är denna:

För alltid ovasett förevigt DJURGÅRDEN sjung nu högt för djurgår´n våra lag

om nån än bättre så skriv gärna ner eller snacka om hur klacken blir bättre...
FORZA DIF
Användarvisningsbild
fullfartframaat

Re: klacken som helhet?

Inlägg av fullfartframaat »

dif_hardcore skrev:Ni kanske inte tycke om mej men klacken behöver folk plus nya ramser. mitt förslag är denna:

För alltid ovasett förevigt DJURGÅRDEN sjung nu högt för djurgår´n våra lag

om nån än bättre så skriv gärna ner eller snacka om hur klacken blir bättre...
Ställ Jojje i klacken. Han kan bli våran maskot.
dif_hardcore
Kontakt:

Inlägg av dif_hardcore »

Jojje vet jag alla hatar eller inte gillar men jag försöker göra nåt för klacken men brukar du vara i globen eller hovet när dif spelar om inte fy skäms!dags att säga lite färg tycker jag.
FORZA DIF
Användarvisningsbild
fullfartframaat

dif_hardcore skrev:Jojje vet jag alla hatar eller inte gillar men jag försöker göra nåt för klacken men brukar du vara i globen eller hovet när dif spelar om inte fy skäms!dags att säga lite färg tycker jag.
Du får ursäkta, men jag förstår inte vad du menar. Försök att formulera om meningen.
dif_hardcore
Kontakt:

Inlägg av dif_hardcore »

typ som har du sett DIF spelat hockey eller om inte så vet jag inte äns vad du pratar om...om du inte ha sett dif spelat live så vet du inte så mycke tro jag...
FORZA DIF
Användarvisningsbild
fullfartframaat

Öhhh... Jaha?

Jag tror att din fråga är: 'Om du (dvs. jag) sett Djurgår´n spela hockey någon gång'. Är det korrekt?
dif_hardcore
Kontakt:

Inlägg av dif_hardcore »

det också...
FORZA DIF
Användarvisningsbild
Don_T
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Don_T »

De flesta i klacken ska ha en eloge för det jobb de lägger ner. Det finns några punkter som bör tänkas på.

* Det är fortfarande för mycket hata i klacken.

* Stå upp - köra för ofta

* Oh when the saints lika så

* Om de alla i klacken skulle ta i så skulle det låta mycket bättre.

* Låt Micke, Rash och Emil ta tag i klacken.

* "Hela Sverige skrattar" när vi ligger under med 1-4 och är kraftigt överröstade känns inte helt rätt.

* Fler som går på hockey, framförallt de som klankar ner på klacken borde ställa sig i klacken och hjälpa till. Det är alldeles för lätt att bara gnälla på de som går på match efter match och sen bara får skit. Hjälp till istället.
DIF! ALLTID - OAVSETT!
dif_hardcore
Kontakt:

Inlägg av dif_hardcore »

[quote="Don_T"]De flesta i klacken ska ha en eloge för det jobb de lägger ner. Det finns några punkter som bör tänkas på.

* "Hela Sverige skrattar" när vi ligger under med 1-4 och är kraftigt överröstade känns inte helt rätt.

* Fler som går på hockey, framförallt de som klankar ner på klacken borde ställa sig i klacken och hjälpa till. Det är alldeles för lätt att bara gnälla på de som går på match efter match och sen bara får skit. Hjälp till istället.[/quote]

det med hata!kan jag hålla med det om men det är så att några människor som ha ställt sej i klacken och börja med hata så dom mindre hänger jo med på men jag vill inte detta ska hända en gång till så ni som ha gjort det ska nog tänka om tycker men jag själv ha tagit dom på slutet av matchen få tal gånger...låt micke,rasch och emil köra om dom vill men kommer klacken som ha ståt där iår gillar det om jag vore dej så skulle jag fråga först om dom gillar sen ha du ditt svar. resten håller jag med dej som du sa...stå upp för DIF.
FORZA DIF
Användarvisningsbild
Emil Svelander
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Emil Svelander »

dif_hardcore skrev:
Don_T skrev:De flesta i klacken ska ha en eloge för det jobb de lägger ner. Det finns några punkter som bör tänkas på.

* Fler som går på hockey, framförallt de som klankar ner på klacken borde ställa sig i klacken och hjälpa till. Det är alldeles för lätt att bara gnälla på de som går på match efter match och sen bara får skit. Hjälp till istället.

det med hata!kan jag hålla med det om men det är så att några människor som ha ställt sej i klacken och börja med hata så dom mindre hänger jo med på men jag vill inte detta ska hända en gång till så ni som ha gjort det ska nog tänka om tycker men jag själv ha tagit dom på slutet av matchen få tal gånger...låt micke,rasch och emil köra om dom vill men kommer klacken som ha ståt där iår gillar det om jag vore dej så skulle jag fråga först om dom gillar sen ha du ditt svar. resten håller jag med dej som du sa...stå upp för DIF.
Jag är hemskt ledsen, men jag förstår ingenting:(
Sjunger avgå Johnny...
Användarvisningsbild
Hovet

Inlägg av Hovet »

Oj herregud vilken svenska, jag kunde i princip inte urskilja någonting av det du sa, hardcore.
Kojak

Inlägg av Kojak »

För att försöka förtydliga det Hardcore säger...

Han vill Djurgårdens bästa och har visat stort djurgårdshjärta. Hans svenska här på forumet är, helt uppenbart, inte den bästa.

Hardcore har visat stort hjärta som sagt, men jag tror liksom många andra att han är fel person att leda klacken. Inte leda, dock hjälpa till. Jag har de gånger jag nu lett klacken, tillsammans med Rash och Emil, haft schysst konversation med Hardcore och det känns som att vi är överens om att vi måste ändra en viktig sak: Och det är klackledaren.

Jag är inte säker på att jag är bättre eller mer omtyckt, men jag tror att Rash och Emil är det.

Oavsett vem det blir som tar tag i det så måste personen vara mer taktisk än vad det är idag, vilket Don_T efterlyste (om man läste mellan raderna).

Sen ska det tilläggas detta: Bara för att vi har några som står längst ner och manar på klacken betyder det inte att det är tabu att själv starta en ramsa. Senaste matchen så blev vi lite fantasilösa när vi dragit igenom hela våran "repertoar" där nere...Så, ja...Ni förstår nog vart jag vill komma.

Väl mött på torsdag! :)
Användarvisningsbild
Stocky
Säsongskort: Ja

Inlägg av Stocky »

Man blir glad ända in i själen när dif_hardcore skriver, jag hajar inget! Men det ser bra ut ialf ;)
Användarvisningsbild
Elias

Inlägg av Elias »

Micke Nylander skrev:För att försöka förtydliga det Hardcore säger...

Han vill Djurgårdens bästa och har visat stort djurgårdshjärta. Hans svenska här på forumet är, helt uppenbart, inte den bästa.
andra att han är fel person att leda klacken. Inte leda, dock hjälpa till.
Hardcore har visat stort hjärta som sagt, men jag tror liksom många Jag har de gånger jag nu lett klacken, tillsammans med Rash och Emil, haft schysst konversation med Hardcore och det känns som att vi är överens om att vi måste ändra en viktig sak: Och det är klackledaren.

Jag är inte säker på att jag är bättre eller mer omtyckt, men jag tror att Rash och Emil är det.

Oavsett vem det blir som tar tag i det så måste personen vara mer taktisk än vad det är idag, vilket Don_T efterlyste (om man läste mellan raderna).

Sen ska det tilläggas detta: Bara för att vi har några som står längst ner och manar på klacken betyder det inte att det är tabu att själv starta en ramsa. Senaste matchen så blev vi lite fantasilösa när vi dragit igenom hela våran "repertoar" där nere...Så, ja...Ni förstår nog vart jag vill komma.

Väl mött på torsdag! :)
Kan det möjligen vara Henke som du syftar på? I så fall vill jag bara säga att jag tycker att han har organiserat klacken på ett strålande sätt. Han faller dock lite under punkten på varierade ramsor.

Personligen hoppas jag att de klackrävarna som brukar hålla i klacken på fotbollen får upp ögonen för hockeyn. Vi har ett ypperligt tillfälle att visa oss från vår bästa sida i morgondagens match. Ju fler rutinerade herrar vi har i klacken, desto bättre tror jag att volymen på såväl sång som variation blir.

Vi djurgårdare ska vara enade oavsett vilken sport vi föredrar. För skölden av färgerna gult, rött och blått!
Dif_Julle

Inlägg av Dif_Julle »

dif_hardcore!! Prova att sätta lite punkter här å där:P
Skriv svar