Kempe har avgjort på straff mot plastklubben ifjol så mål har han allt gjort på straff.Magnutz skrev:Norman hade vispat upp den i nättaket... Kempe har väl inte gjort mål på straff i DIFtröjan? Kan inte komma på något i alla fall.kaminor skrev:Hade hoppats på Åberg.Magnutz skrev:Anus... Hade hoppats på Norman..
FBK - Djurgårdens IF 29/9 2011
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Re: FBK - Djurgårdens IF 29/9 2011
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Re: Re: Re: FBK - Djurgårdens IF 29/9 2011
Frasse skrev:Kempe har avgjort på straff mot plastklubben ifjol så mål har han allt gjort på straff.Magnutz skrev:Norman hade vispat upp den i nättaket... Kempe har väl inte gjort mål på straff i DIFtröjan? Kan inte komma på något i alla fall.kaminor skrev:Hade hoppats på Åberg.Magnutz skrev:Anus... Hade hoppats på Norman..
Jo, jag har skämskudden framme för det inlägget.. hade en av kempes missar framför ögonen när jag skrev det inlägget.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Re: FBK - Djurgårdens IF 29/9 2011
Med inställning om stortorsk var det igår en hyfsat behaglig upplevelse att se detta unga lag vinna matchen
Bra coachat av Hardy & co. som satte in Åberg i första linan. Lite vågat kanske, men jösses vad den killen imponerar. Vinkeln som han nästan gjorde mål ifrån (stolpträffen) är det ytterst få i vårt lag som ens hade försökt skjuta ifrån.

Dock så fick han ju lite hjälp av Färjestadsbacken, skottet gick på hans klubba, och han gjorde sånär en "Bombom". Men väldigt bra som sagt att ens träffa stolpen där ifrån, inte långt ifrån mål inte.elklingo skrev:Med inställning om stortorsk var det igår en hyfsat behaglig upplevelse att se detta unga lag vinna matchenBra coachat av Hardy & co. som satte in Åberg i första linan. Lite vågat kanske, men jösses vad den killen imponerar. Vinkeln som han nästan gjorde mål ifrån (stolpträffen) är det ytterst få i vårt lag som ens hade försökt skjuta ifrån.
-
Tycker det är roligt när vissa här inne sågar Almtorp, då han har spelat över förväntan såhär långt. Vissa föreslog ju Andreas Falk som ny förstacenter. Falk är knappast bättre offensivt än Almtorp. Ska vi ha en förstacenter så ska vi ha en förstacenter. Falk är ingen förstacenter.
Håller med. Dock ser jag inte Almtorp som en förstacenter heller. Gillar både honom och Falk, men ingen av dem bör spela i lina 1.Metal Machine skrev:Tycker det är roligt när vissa här inne sågar Almtorp, då han har spelat över förväntan såhär långt. Vissa föreslog ju Andreas Falk som ny förstacenter. Falk är knappast bättre offensivt än Almtorp. Ska vi ha en förstacenter så ska vi ha en förstacenter. Falk är ingen förstacenter.
Avgå Jocke.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag gillar faktiskt Almtorp men tycker definitivt att Falk har ett bättre spelsinne offensivt och skulle således passa bättre i en förstalina, men han är kanske inte heller en förstacenter i ett lag som aspirerar på de högre tabellplaceringarna. Men fick jag välja skulle jag ta Andreas Falk alla dar i veckan.Metal Machine skrev:Tycker det är roligt när vissa här inne sågar Almtorp, då han har spelat över förväntan såhär långt. Vissa föreslog ju Andreas Falk som ny förstacenter. Falk är knappast bättre offensivt än Almtorp. Ska vi ha en förstacenter så ska vi ha en förstacenter. Falk är ingen förstacenter.