Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
Hallelujah!
Nu har vi fan chansen. Nu eller aldrig.
Linkan får så klart ersättning för att bryta kontraktet. Detta innebär att vi borde få honom långt under marknadsmässig lön. Zibbe lär inte komma. PP skriker efter spelfördelare. ALLT talar för Linkan. Ta hem honom NU.
Nu har vi fan chansen. Nu eller aldrig.
Linkan får så klart ersättning för att bryta kontraktet. Detta innebär att vi borde få honom långt under marknadsmässig lön. Zibbe lär inte komma. PP skriker efter spelfördelare. ALLT talar för Linkan. Ta hem honom NU.
Ta Linkan! Linkan hör hemma här, i huvudstaden, hos Djurgården. Ta Linkan!
Hem med Linkan!
Snäääääälla låt linkan komma hem!
Gör ett undantag för dina principer nu Hardy eller vad det är som spökar.
Gör ett undantag för dina principer nu Hardy eller vad det är som spökar.
Hem med Linkan nu bara!
Hem med Linkan nu FÖR HELVETE!!!!! Linkan är Elitseriens överlägset bästa passningsspelare, att inte ta hem honom nu vore tjänstefel.
Linkan skulle styra upp PP.
Linkan & Åberg = Linkan & Hörnqvist
Agera Dif NU !!!!!!!!!!!!!!!!!
Linkan & Åberg = Linkan & Hörnqvist
Agera Dif NU !!!!!!!!!!!!!!!!!
Ligans sämsta powerplay säger du. Har du tittat på NÅGRA andra lag överhuvudtaget?Capcash skrev:Instämmer, för guds skull, låt killen göra comeback i DIF.. snacka om att vårt PP skulle gå från ligans sämsta till livsfarlig med Linkan som styr spelet där!
"one can only raise a certain amount of barns before it's too much", former Amish-Linkan, 2011-09-30
EDIT: Hmm, bara inte snusk-Modo kommer och plockar upp honom nu...
AMMC skrev:Ligans sämsta powerplay säger du. Har du tittat på NÅGRA andra lag överhuvudtaget?Capcash skrev:Instämmer, för guds skull, låt killen göra comeback i DIF.. snacka om att vårt PP skulle gå från ligans sämsta till livsfarlig med Linkan som styr spelet där!
"one can only raise a certain amount of barns before it's too much", former Amish-Linkan, 2011-09-30
DIF Ligger på 4,e plats på 17,65% men med brembergs passningar kan det nog höjas.
Linkan skulle ge oss den spets vi saknar. Men detta förblir med all sannolikhet en dröm.
Tänk att kunna ställa upp med:
Bremberg-Norman-Åberg
Nilson-Ottosson-Ölvestad
Tänk att kunna ställa upp med:
Bremberg-Norman-Åberg
Nilson-Ottosson-Ölvestad
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
DIF ligger 6:a på 15,79%. Men delat flest mål gjorda i spelformen.roj skrev:AMMC skrev:Ligans sämsta powerplay säger du. Har du tittat på NÅGRA andra lag överhuvudtaget?Capcash skrev:Instämmer, för guds skull, låt killen göra comeback i DIF.. snacka om att vårt PP skulle gå från ligans sämsta till livsfarlig med Linkan som styr spelet där!
DIF Ligger på 4,e plats på 17,65% men med brembergs passningar kan det nog höjas.
Intressant dock om Capcash anser att Modos PP är bättre (vilket han ju enligt sitt uttalande gör) då de gjort NOLL mål i PP på 6 matcher.
Jag tror säkert att Linkan kan lyfta PP ytterligare, även om jag är osäker på var han står formmässigt egentligen. Han har inte blivit yngre sedan sist och i HV har det ju som sagt inte funkat. Kommer han hit blir jag glad, gör han det inte kommer jag inte sörja heller.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Bremberg istället för Zibanejad låter som ett bra byte.
DIF!
Det tycker jag verkligen inte. Tar Zibanejad lätt.Daniel942 skrev:Bremberg istället för Zibanejad låter som ett bra byte.
- Fiskmaesen
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hade vart så grymt härligt att få se Linkan i DIF igen. Dock är jag väldigt tveksam till att det kommer att ske, tror inte Hardy vill ha in honom. Ska jag sätta mina sista slantar på något lag så säger jag... Malmö..?