FBK - Djurgårdens IF 29/9 2011
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: FBK - Djurgårdens IF 29/9 2011
Nu ringer dem på målet, jag brukar inte tro på högre makter men snälla Djurgår'n!
DIF!
Iallafall mycket vassare skott, en riktig liten sniper på G där! Kan vi fan behöva!Daniel942 skrev:Åberg känns bättre än Zibanejad.

- Lee Harvey Oswald
Solklar stolpe..
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Re: Re: FBK - Djurgårdens IF 29/9 2011
Tyst med DIG Magnus, jag håller Daniel, Åberg känns väldigt komplett.Magnutz skrev:Tyst med digDaniel942 skrev:Åberg känns bättre än Zibanejad.
HAHA xDMagnutz skrev:Ja, vi kanske ska vända oss hit direkt.
Eller så tar vi på oss partyhattarna vi har kvar sedan kräftskivorna i augusti och partar loss! leta upp den störste snubben på stället och gå upp till honom och vråla: "VAFAN GLORUPÅ DIN JÄVLA BOWLARE!?" Nu kör vi!
Tack för den!
Tycker vi står upp bra för övrigt

Faan era sopdomare, blås igång spelet för i helvete, vi var ju in the zone...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Re: Re: Re: FBK - Djurgårdens IF 29/9 2011
Menade att Danne inte skulle scouta åt nhl.Kentta skrev:Tyst med DIG Magnus, jag håller Daniel, Åberg känns väldigt komplett.Magnutz skrev:Tyst med digDaniel942 skrev:Åberg känns bättre än Zibanejad.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Re: Re: FBK - Djurgårdens IF 29/9 2011
Jo, jag tycker också det ser rätt bra ut.JohanPez skrev:HAHA xDMagnutz skrev:Ja, vi kanske ska vända oss hit direkt.
Eller så tar vi på oss partyhattarna vi har kvar sedan kräftskivorna i augusti och partar loss! leta upp den störste snubben på stället och gå upp till honom och vråla: "VAFAN GLORUPÅ DIN JÄVLA BOWLARE!?" Nu kör vi!
Tack för den!
Tycker vi står upp bra för övrigt

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Re: Re: Re: FBK - Djurgårdens IF 29/9 2011
Ja, den där Åberg är ju ändå sämst, inget NHL-material där inte...Magnutz skrev:Menade att Danne inte skulle scouta åt nhl.Kentta skrev:Tyst med DIG Magnus, jag håller Daniel, Åberg känns väldigt komplett.Magnutz skrev:Tyst med digDaniel942 skrev:Åberg känns bättre än Zibanejad.

Är Bombom ens svettig efter match?
Fan vilken inställning det är på Söder, kul att se!
Hoppas dom har med sig några innebandyklubbor så att dom kan nöta lite PP i paus...
Vad göööör Klubertanz? Så jävla dålig fart i uppspelen, och sjukt dåliga passningar.
VAD ÄR DET SVÅRA MED ATT SPELA POWERPLAY?
Sjukt frustrerande att se på.
VAD ÄR DET SVÅRA MED ATT SPELA POWERPLAY?
Sjukt frustrerande att se på.
Haha, var det Kempe som klippte zebran?