Djurgårdens IF - Brynäs IF 27/9 2011
Re: Djurgårdens IF - Brynäs IF 27/9 2011
Ärligt talat så förstår jag inte vad problemet är... Klockrent spel mot HV i premiären, allting klaffade. Även i ET klaffade spelet, vad fan är det för skillnad nu?
HV 71 var på begravning, ET är träningsmatcher. Övriga matcher är mot Elitserielag i Elitserien. Där är skillnaden. Det är så enkelt.Mash skrev:Ärligt talat så förstår jag inte vad problemet är... Klockrent spel mot HV i premiären, allting klaffade. Även i ET klaffade spelet, vad fan är det för skillnad nu?
Spelar ingen roll vilket lag vi mötte, spelet klaffade. Puckarna sattes på klubbladen, samarbetet fanns där, skotten fanns där osv. Just nu är det skit hockey.. Bilden nedan förklarar min känsla rätt så bra denna afton.jensa85 skrev:HV 71 var på begravning, ET är träningsmatcher. Övriga matcher är mot Elitserielag i Elitserien. Där är skillnaden. Det är så enkelt.Mash skrev:Ärligt talat så förstår jag inte vad problemet är... Klockrent spel mot HV i premiären, allting klaffade. Även i ET klaffade spelet, vad fan är det för skillnad nu?

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Djurgårdens IF - Brynäs IF 27/9 2011
1. När ska Elitseriens tränare fatta hur usel success-rate det är på att ta ut målvakten i målmässigt underläge? Bättre att satsa med tryck som kan byggas upp med målvakten kvar i målet. Att ta ut målvakten är en myt.
2. Dags att begära möte fans-klubbledning?
2. Dags att begära möte fans-klubbledning?
SKITDÅLIGT.
det är i stort bara de yngre som åker skridskor . ni spelar en nonchalant hockey med livsfarliga pass som oftast inte går hem..
Nej skärpning för helvete.
det är i stort bara de yngre som åker skridskor . ni spelar en nonchalant hockey med livsfarliga pass som oftast inte går hem..
Nej skärpning för helvete.
Du har så rätt Sanity, det är bara dom yngre som åker skridskor och skjuter och kämpar dom äldre glider bara om kring och petar på pucken och tappar pucken i fel lägen och slår idiotpass, nej skärpning nu för helvete annars blir det kvalserien.det är i stort bara de yngre som åker skridskor . ni spelar en nonchalant hockey med livsfarliga pass som oftast inte går hem..
Halla
Tycker det ar trakigt att dIF forlorat. Men bror var PA matchen men tycker matcen var trakig.
Hoppas vi vinner nasta match.
Tycker det ar trakigt att dIF forlorat. Men bror var PA matchen men tycker matcen var trakig.
- -daniel-
HUR vAr Klaken?Ahmed skrev:Halla
haha herregud. Sjukt bra resumé av matchen och du skrev den ett dygn innan. Jag är imponerad.-daniel- skrev:Inga kommentarer i övrigt.-daniel- skrev:Jag tippar följande scenario imorgon:
DIF går ut och fullständigt öser över Brynolf till en början och stänker in 2 baljor första 10 minuterna, med bud på flera. Sen går vi till pausvila och tänker "FAN VA BRA VI ÄR SOM GJORDE EN SCHYST FÖRSTAPERIOD!" och kommer ut som Herr Fikon Fridolin och tror det är konståknings SM. Således tappar man matchen fullständigt i 2:a och 3:e och får nöja sig med en hedersam 2-4 förlust.
"Vi öppnade ju i varje fall bättre" slutord från Micke ekar över Hovets tomma korridorer ända fram tills onsdag morgon.
Jag är mindre imponerad över hur förutsägbara DIF är just nu.
- -daniel-
Fast egentligen tycker jag inte riktigt förhandsanalysen stämde; tyckte inte vi gjorde en tillräckligt bra förstaperiod för att ha kunnat vart nöjda i pausen mellan 1:a och 2:a. Nu hade vi 2-0 mest på tur kändes det som... fast spelarna kanske tyckte de var King of Kings, vad vet jag.gurra skrev:haha herregud. Sjukt bra resumé av matchen och du skrev den ett dygn innan. Jag är imponerad.-daniel- skrev:Inga kommentarer i övrigt.-daniel- skrev:Jag tippar följande scenario imorgon:
DIF går ut och fullständigt öser över Brynolf till en början och stänker in 2 baljor första 10 minuterna, med bud på flera. Sen går vi till pausvila och tänker "FAN VA BRA VI ÄR SOM GJORDE EN SCHYST FÖRSTAPERIOD!" och kommer ut som Herr Fikon Fridolin och tror det är konståknings SM. Således tappar man matchen fullständigt i 2:a och 3:e och får nöja sig med en hedersam 2-4 förlust.
"Vi öppnade ju i varje fall bättre" slutord från Micke ekar över Hovets tomma korridorer ända fram tills onsdag morgon.
Peta spelare som inte ger 100% varje byte och ge fler junisar chansen istället.
Philip Holm hade ett par fina puckar rakt över isen om jag inte mistar mig igår...Sanity skrev:det är i stort bara de yngre som åker skridskor . ni spelar en nonchalant hockey med livsfarliga pass som oftast inte går hem..
Så gott som hela laget var skit igår, knappt någon som fick godkänt....
Om Edin varit på isen hade han fått godkänt.Mash skrev:Philip Holm hade ett par fina puckar rakt över isen om jag inte mistar mig igår...Sanity skrev:det är i stort bara de yngre som åker skridskor . ni spelar en nonchalant hockey med livsfarliga pass som oftast inte går hem..
Edin skrev:Det är många mysterier kring vårat PP, vad gör Nilson bakom mål? Exakt vilken nytta är det tänkt att han ska göra där? Dom hade lika gärna kunnat stoppa in mig...

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jag kan nog tänka mig att dom flesta här på forumet skulle gjort det bättre, även jag som knappt kan stå på skridskor. Herre jävlar vad besviken man är idag...Magnutz skrev: Om Edin varit på isen hade han fått godkänt.
Edin skrev:Det är många mysterier kring vårat PP, vad gör Nilson bakom mål? Exakt vilken nytta är det tänkt att han ska göra där? Dom hade lika gärna kunnat stoppa in mig...
-
Menar du att det skulle vara något negativt? Det är väl miljoner gånger bättre att slå pucken till icing än att spela fast sig själv i egen zon som ALLA andra gör. Eller?Mash skrev:Philip Holm hade ett par fina puckar rakt över isen om jag inte mistar mig igår...Sanity skrev:det är i stort bara de yngre som åker skridskor . ni spelar en nonchalant hockey med livsfarliga pass som oftast inte går hem..