''två dar i rad, det gör mig glad, dududu, hata aik''
Tycker att man hellre ska ta bort orden ''Det gör mig glad'' och istället lägga in ''Vi är bäst i stan''. Skulle vara mycket skönare. Annars hade den en väldigt bra beat
Jag lämnar matchen, spelarna och Hardy därhän. Det är som det är.
En sak jag inte kan lämna därhän. Det är sittplatspubliken.
Vad är det för jävla F***SKALLAR som går på hockey, håller på Djurgårn, och sitter med armarna i kors och stirrar med tom blick som våldtagna fågelholkar.
Inte ett ljud ifrån deras igenmurade läppar. Inte ett klapp från deras cementerade händer.
De tillför inget. Inget alls. Jag skulle byta tusen döda fågelholkar i publiken mot 10 som låter.
Helt jävla sinnessjukt.
Det finns vissa på sittplats som iaf försöker, någon lite klunga här och där. All eloge till dem.
Vad är det för jävla F***SKALLAR som går på hockey, håller på Djurgårn, och sitter med armarna i kors och stirrar med tom blick som våldtagna fågelholkar.
Inte ett ljud ifrån deras igenmurade läppar. Inte ett klapp från deras cementerade händer.
De tillför inget. Inget alls. Jag skulle byta tusen döda fågelholkar i publiken mot 10 som låter.
Helt jävla sinnessjukt.
Det finns vissa på sittplats som iaf försöker, någon lite klunga här och där. All eloge till dem.
Men de är få.
Resten borde få kompanibestraffning.
Någon som håller med???
Det är för mig helt absurt att man kan gnälla på SITTPLATSPUBLIKEN som betalar dyra pengar för att bli underhållna med hockey, och får se ett gäng döda karpar sprattla runt på isen...
Faktum kvarstår... klacken är alltid bra första 10-15, för att sedan dö ut och bara blixtra till under vissa stunder. Detta sker i varje match. Om ni kom på detta nu kan ni inte ha följt laget på nära håll speciellt länge.
Helt jävla sinnessjukt.
Men de är få.
Resten borde få kompanibestraffning.
Någon som håller med???
Tror ingen som håller med dig...
sittplats har betalat för att SITTA, klagar du på dom så är det du som är en (insett ordet). Helt ärligt, tisdagkväll och 7633 på Hovet, godkänt...
Metal Machine skrev:Faktum kvarstår... klacken är alltid bra första 10-15, för att sedan dö ut och bara blixtra till under vissa stunder. Detta sker i varje match. Om ni kom på detta nu kan ni inte ha följt laget på nära håll speciellt länge.
Vet inte vem du syftar på men herren ovanför pratar om sittplatspubliken.
Det är för mig helt absurt att man kan gnälla på SITTPLATSPUBLIKEN som betalar dyra pengar för att bli underhållna med hockey, och får se ett gäng döda karpar sprattla runt på isen...
Jasså?
Jag är en I SITTPLATSPUBLIKEN som gnäller på mina gelikar
Jag har betalt lika mycket som dem. Och jag stöttar mitt lag ÄVEN om de sprattlar runt som döda karpar på isen.
Vad har priset på min dyra biljett att göra med om jag stöttar Djurgården eller inte?
Jag är en I SITTPLATSPUBLIKEN som gnäller på mina gelikar
Jag har betalt lika mycket som dem. Och jag stöttar mitt lag ÄVEN om de sprattlar runt som döda karpar på isen.
Vad har priset på min dyra biljett att göra med om jag stöttar Djurgården eller inte?
Du har inte reflekterat över att spelarna kanske skall göra något för att förtjäna dina hyllningar?
Klackfolk däremot som står med armarna i kors och håller käften skall ha en skopa bajs. Utan tvekan. Där har man fått subventionerat pris för att man skall bidra till stämningen.
Men det finns inga som helst krav på en på långsidan som pröjsat mucho dineros att ens öppna truten en endaste gång på en match. Vissa vill kanske se hockey i lugn & ro? Eller har inget behov av att vråla så fort domaren (ofta rättmätigt) blåser utvisning för vårt kära lag.
Metal Machine skrev:Faktum kvarstår... klacken är alltid bra första 10-15, för att sedan dö ut och bara blixtra till under vissa stunder. Detta sker i varje match. Om ni kom på detta nu kan ni inte ha följt laget på nära håll speciellt länge.
Kan bara instämma, men jag sitter bakom tv:n oxå tyvärr. Men det var inte som det var för 2 säsonger sedan.
Vet inte vem du syftar på men herren ovanför pratar om sittplatspubliken.
xdahag skrev:Efter dagens match börjar man ju undra vad det är för tomtar som köpt säsongsplåtar till klacken. Utsjungda av brynäs, AV BRYNÄS!!!
Ni som köpt billiga biljetter och bara står där som nån jävla fågelholk gör alla en tjänst och ge bort säsongskortet, ni pissar på DIF!
sittplats har betalat för att SITTA, klagar du på dom så är det du som är en (insett ordet). Helt ärligt, tisdagkväll och 7633 på Hovet, godkänt...
Ok. Då vet jag. Då ska jag och mina polare sitta ned och hålla käft som resten av sittplats.
Tack för tipset!
//Cristal
Gör så, tillåter dig att göra så också då du betalat för att sitta på sittplats... Att du sitter på sittplats har jag absolut ingenting emot, men självklart är det alltid roligt när sittplats hänger med.
Står du i klacken, som daniel säger, så SKALL du sjunga! Inga ursäkter, sjunger du inte så är du inte välkommen. Sitter / står du på aktiv, ska du sjunga med i majoriteten av sånger åtminstone.
Men det är mina tankar, hur som helst, dina texter makes no sense at this moment Cristal...
De största mupparna är alltid de som står och skriker om hur värdelösa alla andra är i klacken och att de inte är värda sina platser osv. Gärna inslängt några "horungar" också. Trots att de själva uppenbarligen inte försöker dra igång sången...
Har man som sittplats betalat dyra pengar för det lag man älskar - då bör man väl stötta sitt lag även i motgång? Har jag fel i det?
Vi (jag och mina vänner) som har säsongskort på sittplats tycker också att spelet såg ut som skit idag.
Men vi ställer oss upp när klacken sjunger "sittplats ställer er upp". Vi stämmer in i KÄMPA så gott vi kan.
Vi försöker stämma in med klacken så ofta vi kan.
Jag vet inte, men inte är det så att klacken har ensamrätt att stötta vårt lag?
Och visst, sittplats får självklart göra som de vill, men jag tycker det fortfarande är sjukt konstigt och jävligt frustrerande att sitta omgiven av fågelholkar som inte visar minsta tillstymmelse till känsla och engagemang, inte ger fem öre för att stötta det lag som man ändå degat ca 9 lax för att komma och titta på...