Djurgårdens IF - Brynäs IF 27/9 2011
Re: Djurgårdens IF - Brynäs IF 27/9 2011
Det känns som att vi är totalt underlägsna i tekningar, någon som har statistik på detta?
Jag är inte arg, och inte besviken.
Inte smart. En junior2a på tröjdragning, Holm. Skärp dig.
Notering: vi verkar sakna spelare som kan bita sig kvar i anfallszonen. När vi tar oss in blir vi snabbt utmotade.
... Nu sjunger vi visst "den som inte hoppar"...
Notering: vi verkar sakna spelare som kan bita sig kvar i anfallszonen. När vi tar oss in blir vi snabbt utmotade.
... Nu sjunger vi visst "den som inte hoppar"...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
15-16 faktiskt.. så inte helt pissigt!Stulle skrev:Det känns som att vi är totalt underlägsna i tekningar, någon som har statistik på detta?
- reservjesus
Wesslau har ju utvecklas sen senast han var här, om man inte räknar med slutspelet..
clowns to the left of me, jokers to the right
Det kanske är så att vi torskat så många i egen zon som gör att jag trodde det. I övrigt vill jag hylla Wesslan en gång till, grymt spel hittills.Capcash skrev:15-16 faktiskt.. så inte helt pissigt!Stulle skrev:Det känns som att vi är totalt underlägsna i tekningar, någon som har statistik på detta?
Men vafan.. 1-12 i skott på mål denna period (so far).. SKÄRPNING! Är ju bara Wesslau som spelar idag! :/
EDIT: Ja det kan vi fan HA... jävla kärringspel!
EDIT: Ja det kan vi fan HA... jävla kärringspel!
- Lee Harvey Oswald
1 skott på mål i 2:a, bra DIF
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Så nu vill jag se grabbarna göra 3 mål till så man vinner lite pengar, men med detta spel lär det ju inte bli så 

Det låg som det heter i luften... Ingen stabilitet. Fortsätter vi lira så här får vi stryk.
Just nu kör Brynäs över oss ganska rejält..
Då var vi tillbaks i den gamla vanligt förstaperiodsmentaliteten igen, bedrövligt.
- Lee Harvey Oswald
Men vad FAAAN, VAKNA
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Vafan håller klacken på med? pinsamt att bli överröstade av brynäsklacken på hemmaplan.
Losing all hope was freedom.
Va där och hjälp till själv...Raus skrev:Vafan håller klacken på med? pinsamt att bli överröstade av brynäsklacken på hemmaplan.
Hoppas det blir lite lugn nu tack vare pp. Vi behöver lite respit... Sen får det bli åka av i tredje.