Orre skrev:Finner inga ord hur underbart detta är! DOUBLE PENETRATION!
Hata aik
Re: Hata aik
Spot on! "Orre" på JKs forum har funnit de rätta orden vad gäller måndagens och gårdagens råttkross.
4500 max på Hovet?
Jävla sopor.
Jävla sopor.
- Lee Harvey Oswald
Imponerad av frölundas tempo i skridskoåkningen (även av aik)
Det är 100% norr/syd som gäller.
Känns som en helt annan sport än Tik-DIF
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Verkligen. Ser ut som TVÅ starka lag på isen, som även har ruggigt bra defensiv. Vi har en bit kvar till nivån råttjävlarna och asen från götet håller......Lee Harvey Oswald skrev:Imponerad av frölundas tempo i skridskoåkningen (även av aik)

4815 till och medKentta skrev:4500 max på Hovet?
Jävla sopor.

No Rules In The Animal Kingdom
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Håller verkligen med, sjukt mycket bättre fart. Jämfört med Nilson / Almtorp / Tjärnqvist linan...alltså.... kändes som det var skridskoskydden på stundtals i vår match idag.Lee Harvey Oswald skrev:Imponerad av frölundas tempo i skridskoåkningen (även av aik)
Frölunda spelar ett oväntat finurligt anfallsspel där folk fyller på jäkligt imponerande, gillar dessutom Fredrik Pettersson skarpt...satan vilken fart han har under grillorna. Men Solna gör en stabil match också.
- Lee Harvey Oswald
Fantastiskt komiskt slut på MFF-aik.
Där fick solna springa runt i knappt 10min (efter 0-1) och fortfarande på allvar tro att man hade chans på SM-guld.
Den mikroskopiska chansen städade DIF bort i måndags.
Där fick solna springa runt i knappt 10min (efter 0-1) och fortfarande på allvar tro att man hade chans på SM-guld.
Den mikroskopiska chansen städade DIF bort i måndags.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Inget SM guld för aik!
aik var dåliga nog att inte vinna SM guldet, DIF var bra nog att spela kvar i Allsvenskan
aik var dåliga nog att inte vinna SM guldet, DIF var bra nog att spela kvar i Allsvenskan

- -daniel-
Inget SM-guld för Aikååååååååååå!
Ikväll spelar förövrigt ett Linköping i urusel form mot Solna på hemmaplan i ES, utan Fasth i mål. Det blir intressant att följa utgången av den matchen...
Ikväll spelar förövrigt ett Linköping i urusel form mot Solna på hemmaplan i ES, utan Fasth i mål. Det blir intressant att följa utgången av den matchen...
Dock är väl Svensson rätt bra också. Visserligen ganska oprövad.-daniel- skrev:Inget SM-guld för Aikååååååååååå!
Född till sportchef.
- -daniel-
Mm men han gjorde ju någon bedrövlig match när han stod på försäsongen vill jag minnas... (kommer inte ihåg mot vilka). Kan nog känna hyfsat stor press på att prestera har jag en känsla av, finns risk för rejäl genomklappning.android skrev:Dock är väl Svensson rätt bra också. Visserligen ganska oprövad.-daniel- skrev:Inget SM-guld för Aikååååååååååå!
Nu har ju förvisso Solna ett väldigt väl fungerande kollektiv där alla jobbar i defensiven så borde väl inte bli alltför många frilägen osv.
- Jim Morrison
aih är ju bra utan Fasth. Tre mål på sex minuter.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Intressant drag av Melin att spela utan målvakt redan ifrån första nedsläpp! Det kallar jag aktiv coachning!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Jag önskar att Fasth inte hade blivit pappa så han hade åkt över till NHL som hade slutat med att AIK låg på kvalplats efter säsongen. Nu kommer dom definitivt nå slutspel sålänge Fasth håller sig skadefri.
Avskaffa tre mot tre.