DIF Fotboll
- Silverminken
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: DIF Fotboll
Rajalakso!! Vågar man hoppas på tre pinnar?
"Ett till powerplay mål skulle smaka fisk, eller vad säger man? tårta?" - Niklas Wikegård
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Fan vad skönt med 3p. Nu ser det verkligen ut som vi slipper kvalet.
Avskaffa tre mot tre.
- Lee Harvey Oswald
Säga vad man vill, men nog har detta lag stark moral och sammanhållning.
Grymt starkt att vinna efter olyckliga starten av 2:a
BRaVo!
I rättvisans namn måste Dembo få ett stort +, så här bra kan han vara när misstagen elimineras.
BRaVo!
I rättvisans namn måste Dembo få ett stort +, så här bra kan han vara när misstagen elimineras.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- reservjesus
Håller helt med, Dembo's högsta nivå är väldig hög.Lee Harvey Oswald skrev:Säga vad man vill, men nog har detta lag stark moral och sammanhållning.
BRaVo!
clowns to the left of me, jokers to the right
- -daniel-
Otroligt sköna 3 pinnar. Snygg filmning av Agger... tyckte iofs det kändes något hårt, lite fingertoppskänsla av domaren kanske (när det första gula såg så pass billigt ut).
Men som flera sagt; Helskotta vilken kampmoral det finns i den här truppen visar det sig... Hoppas hockey-killarna lär sig lite.
Men som flera sagt; Helskotta vilken kampmoral det finns i den här truppen visar det sig... Hoppas hockey-killarna lär sig lite.
1+ på Dembo, Rajalakso och klacken idag.
-
Kunde inte se matchen p.g.a. jobb, men möttes av detta positiva besked en stund efter hemkomsten. Otroligt skönt!
Jag säger inte att dom som inte var på Stadion igår inte är Djurgårdare, men 5100...
KOM IGEN NU!!!
KÄMPA DJURGÅRDEN...
-1: Medlemstältet. 20 minuter för en bira. Obra.
KOM IGEN NU!!!
KÄMPA DJURGÅRDEN...
- Lee Harvey Oswald
Nä, det är tråkigt att konstatera att DIF är inget undantag jämfört med andra klubbar.Millwall skrev: Jag säger inte att dom som inte var på Stadion igår inte är Djurgårdare, men 5100...
KOM IGEN NU!!!
KÄMPA DJURGÅRDEN...
När det går dåligt och spelet haltar då sviker publiken.
Innan riskkapitalpengarna trycktes in i DIF runt millenniumskiftet så var 5100 betalande en rekordnotering, i positiv bemärkelse alltså.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Visst är det så! De knattar som var typ 10-15 är vid millennieskiftet har blivit bortskämda med guld 2002, 2003 och 2005 (då var dessa 12-17 år). De känner inte till det DIF som fanns på 80- och 90-talet.Lee Harvey Oswald skrev:Innan riskkapitalpengarna trycktes in i DIF runt millenniumskiftet så var 5100 betalande en rekordnotering, i positiv bemärkelse alltså.
De är vana med ett DIF som alltid jagar guld.
Så är det. Jag är alltid på Stadion när DIF lirar boll. Är Ni?
- Lee Harvey Oswald
Millwall skrev:Visst är det så! De knattar som var typ 10-15 är vid millennieskiftet har blivit bortskämda med guld 2002, 2003 och 2005 (då var dessa 12-17 år). De känner inte till det DIF som fanns på 80- och 90-talet.Lee Harvey Oswald skrev:Innan riskkapitalpengarna trycktes in i DIF runt millenniumskiftet så var 5100 betalande en rekordnotering, i positiv bemärkelse alltså.
De är vana med ett DIF som alltid jagar guld.
Så är det. Jag är alltid på Stadion när DIF lirar boll. Är Ni?
Gick väldigt frekvent 1984-1997 sedan har brist på tid gjort att jag prioriterar ishockeyn främst, men nån match blir det då och då.
- mallavich
För mig är det lite tvärt om. Går inte så ofta på just fotbollen men om det går dåligt för dem får jag ett stort sug att vara där och sjunga fram dem till seger. Så jag får nog kalla mig motgångssupporter på fotbollen 

- Lee Harvey Oswald
Tja, gick man som jag på fotboll mellan åren 1984-1997 så kan jag nog också klassa mig som motgångssupporter
6st Allsvenska sejourer hann DIF med under den perioden, ett inte allt för imponerande facit

6st Allsvenska sejourer hann DIF med under den perioden, ett inte allt för imponerande facit