Hardcore
- fullfartframaat
Hardcore
Är det inte den gode Don T som står i förgrunden?

Senast redigerad av fullfartframaat den 2007-02-02 14:35:57, redigerad totalt 3 gång.
- fullfartframaat
Ännu mer harcdore och ännu mer Don T

Senast redigerad av fullfartframaat den 2007-02-02 14:36:11, redigerad totalt 1 gånger.
- fullfartframaat
Det är bandyklacken och dom är hardcore. Inga bekväma slipsnissar i varma ombonade Globen där inte, som på uppmaning, på sin höjd, klappar i händerna som ena jädra duracellapor.
Är killarna på bilden inte fina nog, nej visst - dom dricker ju öl, sorry Jojje ska inte länka till alkohol i fortsättningen.
Är killarna på bilden inte fina nog, nej visst - dom dricker ju öl, sorry Jojje ska inte länka till alkohol i fortsättningen.
Jojje skrev:Jag tycker såntdär är pinsamt och att det inte hör hemma på ett idrottsevenemang.
Jag fick skit förut när jag påpekade att klacken ibland bryr sig mer om när det är bäst att dricka öl än vilken match som är bäst.
Visar att jag hade rätt.
Du har så rätt så!
Vissa lags klacker växer man in i, Djurgårdens "klack" växer man ut ur, tar bara olika lång tid för olika personer.
- fullfartframaat
Kom igen nu Jojje, var inte så präktig. Tror nog att du innerst inne vill släppa loss.Jojje skrev:Jag tycker såntdär är pinsamt och att det inte hör hemma på ett idrottsevenemang.
Det är inte bra med konflikter mellan jaget och överjaget. Släpp nu taget och klättra ner från dina höga hästar och ta en pilsner eller två med bandykillarna.
Jag garanterar att dom har bra nog mycket roligare på de matcher som dom går och beser, än vad du har.
- fullfartframaat
- fullfartframaat
Jojje
Skulle vara intressant att få höra din definition av "hardcoresupportrar".
Låt mig gissa - hmmm... frustrerade typer som under matcherna på sin höjd buar åt domaren, men som inom sig kokar av aggression och vrede men av blyghet och en rädsla av att göra bort sig låter allt detta komma ut på en internetsite istället.
Har jag rätt? - Så klart jag har rätt.
Skulle vara intressant att få höra din definition av "hardcoresupportrar".
Låt mig gissa - hmmm... frustrerade typer som under matcherna på sin höjd buar åt domaren, men som inom sig kokar av aggression och vrede men av blyghet och en rädsla av att göra bort sig låter allt detta komma ut på en internetsite istället.
Har jag rätt? - Så klart jag har rätt.
- fullfartframaat
Det är bra att du inte skriker könsord och att bandyklacken skulle göra detta är något du själv fått för dig.Jojje skrev:Om hardcore är att åka stå med bar överkropp, ovårdat utseende, skrika hatord och dricka öl. Då är jag inte hardcore.
Ovårdat utseende! Det avstår jag från att överhuvudtaget kommentera, det får stå för dig.
Att vara hardcore är i mina ögon någon som sätter Djurgår´n främst och som är med överallt.
Jag vet att Don T var och hejade fram damerna till SM-guldet för något år sedan - i MALMÖ. Det är hardcore!