Hardcore

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
fullfartframaat

Hardcore

Inlägg av fullfartframaat »

Är det inte den gode Don T som står i förgrunden?

Bild
Senast redigerad av fullfartframaat den 2007-02-02 14:35:57, redigerad totalt 3 gång.
Användarvisningsbild
fullfartframaat

Ännu mer harcdore och ännu mer Don T

Bild

Bild
Senast redigerad av fullfartframaat den 2007-02-02 14:36:11, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

Var du tvungen att länka in dessa? Tror det du höjer statusen på att stå i klacken? Vill någon förkippas med dessa människor?
Användarvisningsbild
fullfartframaat

Det är bandyklacken och dom är hardcore. Inga bekväma slipsnissar i varma ombonade Globen där inte, som på uppmaning, på sin höjd, klappar i händerna som ena jädra duracellapor.

Är killarna på bilden inte fina nog, nej visst - dom dricker ju öl, sorry Jojje ska inte länka till alkohol i fortsättningen.
Användarvisningsbild
Hovet

Inlägg av Hovet »

Jojje skrev:Var du tvungen att länka in dessa? Tror det du höjer statusen på att stå i klacken? Vill någon förkippas med dessa människor?
Jo, dom står ju i alla fall upp och sjunger för Djurgården.. säkert mer än vad man kan säga om dig.
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

Jag tycker såntdär är pinsamt och att det inte hör hemma på ett idrottsevenemang.

Jag fick skit förut när jag påpekade att klacken ibland bryr sig mer om när det är bäst att dricka öl än vilken match som är bäst.

Visar att jag hade rätt.
Användarvisningsbild
Jacke

Inlägg av Jacke »

Jojje skrev:Jag tycker såntdär är pinsamt och att det inte hör hemma på ett idrottsevenemang.

Jag fick skit förut när jag påpekade att klacken ibland bryr sig mer om när det är bäst att dricka öl än vilken match som är bäst.

Visar att jag hade rätt.

Du har så rätt så!

Vissa lags klacker växer man in i, Djurgårdens "klack" växer man ut ur, tar bara olika lång tid för olika personer.
Användarvisningsbild
fullfartframaat

Jojje skrev:Jag tycker såntdär är pinsamt och att det inte hör hemma på ett idrottsevenemang.
Kom igen nu Jojje, var inte så präktig. Tror nog att du innerst inne vill släppa loss.

Det är inte bra med konflikter mellan jaget och överjaget. Släpp nu taget och klättra ner från dina höga hästar och ta en pilsner eller två med bandykillarna.

Jag garanterar att dom har bra nog mycket roligare på de matcher som dom går och beser, än vad du har.
Användarvisningsbild
Jermuk
Kontakt:

Inlägg av Jermuk »

Hatten av för bandyklacken! Hardcore var ordet!
Användarvisningsbild
fullfartframaat

Jermuk skrev:Hatten av för bandyklacken! Hardcore var ordet!
Så sant som det är sagt!
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

Jermuk skrev:Hatten av för bandyklacken! Hardcore var ordet!
Den enda likheten de har med "hardcore" är att det borde vara förbjudet för barn att se på dem... Kan få men för livet.
Användarvisningsbild
fullfartframaat

Jojje

Skulle vara intressant att få höra din definition av "hardcoresupportrar".

Låt mig gissa - hmmm... frustrerade typer som under matcherna på sin höjd buar åt domaren, men som inom sig kokar av aggression och vrede men av blyghet och en rädsla av att göra bort sig låter allt detta komma ut på en internetsite istället.

Har jag rätt? - Så klart jag har rätt.
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

Du har så fel man kan ha. Jag är hetlevrad som få. Däremot så sitter jag inte och skriker könsord på sittplats bland barnfamiljer.

Om hardcore är att åka stå med bar överkropp, ovårdat utseende, skrika hatord och dricka öl. Då är jag inte hardcore.
Användarvisningsbild
fullfartframaat

Jojje skrev:Om hardcore är att åka stå med bar överkropp, ovårdat utseende, skrika hatord och dricka öl. Då är jag inte hardcore.
Det är bra att du inte skriker könsord och att bandyklacken skulle göra detta är något du själv fått för dig.

Ovårdat utseende! Det avstår jag från att överhuvudtaget kommentera, det får stå för dig.

Att vara hardcore är i mina ögon någon som sätter Djurgår´n främst och som är med överallt.

Jag vet att Don T var och hejade fram damerna till SM-guldet för något år sedan - i MALMÖ. Det är hardcore!
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

Nej, DIF går inte före allt hos mig. Familj, nära och kära samt jobb går långt före hos mig i alla fall. Så jag är nog inte hardcore. Men om hardcore innebär att man är som Don T. Då är valet enkelt...
Skriv svar