Timrå IK - Djurgårdens IF, 24/9 2011
Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 24/9 2011
In med Silver Janne i båset
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Sitter "fast" på bokmässan i götet, men det känns ju inte som jag missar något direkt.
Nu hjälper det uppenbarligen inte att jag jinx-spelar på våra motståndare heller.
Nu hjälper det uppenbarligen inte att jag jinx-spelar på våra motståndare heller.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sorgsen dag att vara Djurgårdare... Spelarna skämmer ut hela föreningen gång på gång och de gör det ganska klart i vilken del av tabellen vi hör hemma i. Nu kommer jag kanske få svar av några härinne som klamrar sig fast vid nån sorts drömvärld där det här laget har något att komma med. Men icke!
Inte bara dumma utvisningar utan rent ut sagt skandalösa idiotutvisningar som varenda människa med nått bakom pannbenet förstår, att så gör man inte. Dessvärre verkar vi ha en del labila mindre intelligenta varelser i denna trupp. Tråkigt, borde få göra ett IQ-test innan man ens börjar diskutera kontrakt.
Timrå är ett jättedåligt lag. Ett förbannat pissgäng som inte bör ligga någon annanstans än Kvalserien när säsongen är slut. Men de spelar i en helt annan liga än Djurgården! DIF är som den där feta blåa älvan i Törnrosa. Inte etta i situationerna, inte tvåa och knappt trea. Hur man än vrider och vänder, man kan byta fördriktning, man kan ge henne ett försprång, man kan till och med sitta och ta en dammsugare med punch. Den där feta älvan kommer aldrig att ta sig till täten.
Det värsta är ändå att de har spelarna har betalt
Helt otroligt, varför kan inte jag få lika bra betalt för? Jag skojar inte, ställ mig på ett par griller nästa match, jag ser exakt likadan ut som Mathias Tjärnqvist. Tror till och med att jag kan lyckas med ett par översteg, sug på den föding.
Nepp, dags att hitta på någonting över Hardys huvud. Han är för envis för att medge att detta håller på att gå åt pipan. Nu måste Järlan, Engström och grabbarna spotta i nävarna. Jag vill i alla fall inte gå på allsvensk hockey nästa år, på grund av några hockeybullar som äter Cheese Doodles och runkar till Bonde Söker Fru...
Inte bara dumma utvisningar utan rent ut sagt skandalösa idiotutvisningar som varenda människa med nått bakom pannbenet förstår, att så gör man inte. Dessvärre verkar vi ha en del labila mindre intelligenta varelser i denna trupp. Tråkigt, borde få göra ett IQ-test innan man ens börjar diskutera kontrakt.
Timrå är ett jättedåligt lag. Ett förbannat pissgäng som inte bör ligga någon annanstans än Kvalserien när säsongen är slut. Men de spelar i en helt annan liga än Djurgården! DIF är som den där feta blåa älvan i Törnrosa. Inte etta i situationerna, inte tvåa och knappt trea. Hur man än vrider och vänder, man kan byta fördriktning, man kan ge henne ett försprång, man kan till och med sitta och ta en dammsugare med punch. Den där feta älvan kommer aldrig att ta sig till täten.
Det värsta är ändå att de har spelarna har betalt

Nepp, dags att hitta på någonting över Hardys huvud. Han är för envis för att medge att detta håller på att gå åt pipan. Nu måste Järlan, Engström och grabbarna spotta i nävarna. Jag vill i alla fall inte gå på allsvensk hockey nästa år, på grund av några hockeybullar som äter Cheese Doodles och runkar till Bonde Söker Fru...
100% DJURGÅRDSJ***L
Ska vi köra ett tema?Kentta skrev:Såådär, hittade en mer passande bild på hur jag känner mig just nu..Lee Harvey Oswald skrev:Kentta skrev:Om det här spelet fortsätter i en match till så ska jag seriöst kräva tränarnas avgång.
Börjat kika efter ny visningsbild...?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Kentta skrev:Såådär, hittade en mer passande bild på hur jag känner mig just nu..Lee Harvey Oswald skrev:Kentta skrev:Om det här spelet fortsätter i en match till så ska jag seriöst kräva tränarnas avgång.
Klockren bild..

Säger som Ridderwall hade sagt:
Nu tar vi dem i tvåan!!
Nu tar vi dem i tvåan!!
2014-04-07, vad hände?
WORD!Djurgårn skrev:Övertala Wikegård att göra comeback!
Bra Almtorp!
Det här vänder vi!
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
- Lee Harvey Oswald
Edin skrev:Ska vi köra ett tema?Kentta skrev:Såådär, hittade en mer passande bild på hur jag känner mig just nu..Lee Harvey Oswald skrev:Kentta skrev:Om det här spelet fortsätter i en match till så ska jag seriöst kräva tränarnas avgång.
Haha...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Mycket bra PP i inledningen av andra. Skönt med en tidig reducering. Härligt att Almtorp fick göra en kasse också.
Kyle har nu gjort poäng i 5 raka, det är helt ok!
Kyle har nu gjort poäng i 5 raka, det är helt ok!
Fortfarande lika kasst i egen zon dock.. Det blir ju fanimej farligt varje gång Timrå skjuter ett skott.
Grattis Djurgår'n, ni har gjort att jag ångrar mitt köp av säsongskortet...
Matchen i Jönköping, klockren!
Matchen mot Modo, pissmatch.
Derbyt, skit spel men bättre än gnaget så klockren match!
Dagens match, helvete vad uselt.
Dags att rycka upp er nu, detta är inte acceptabelt. Med spelarna som skapar Djurgårdens IF denna säsong är inte detta spel acceptabelt. Det ska kunna gå att spela mycket bättre, det ska gå att köra ner varenda lag. Att låta gnaget ta ledningen med 0-1 samt att låta Modo skrina runt hur fan dom vill är inte acceptabelt. Denna match är under all kritik.. Ryck upp er nu för fan, felet ligger i laget, inte endast i Hardy.
Härligt med 2-1, visa nu att spelet även kan flyta på i 5vs5 också. Visa känsla och strid för skölden på bröstet!
Matchen i Jönköping, klockren!
Matchen mot Modo, pissmatch.
Derbyt, skit spel men bättre än gnaget så klockren match!
Dagens match, helvete vad uselt.
Dags att rycka upp er nu, detta är inte acceptabelt. Med spelarna som skapar Djurgårdens IF denna säsong är inte detta spel acceptabelt. Det ska kunna gå att spela mycket bättre, det ska gå att köra ner varenda lag. Att låta gnaget ta ledningen med 0-1 samt att låta Modo skrina runt hur fan dom vill är inte acceptabelt. Denna match är under all kritik.. Ryck upp er nu för fan, felet ligger i laget, inte endast i Hardy.
Härligt med 2-1, visa nu att spelet även kan flyta på i 5vs5 också. Visa känsla och strid för skölden på bröstet!