Coach LeMat 2011/12

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
mb81
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Coach LeMat 2011/12

Inlägg av mb81 »

Webmaster! Du skrev tidigare att det skulle vara fina priser. Är det till de i ligan eller till alla som har DIF som favoritlag? Eller var det "bara" Mackans klubba? Vem vann den förresten?
diffarn1

Inlägg av diffarn1 »

65 poäng igår kändes helt okej, var snabb att byta ut Wesslau mot Fasth när jag hörde att han inte skulle stå. Fasth får nog vara kvar tills DIF har kommit igång ordentligt.
mb81

Inlägg av mb81 »

diffarn1 skrev:65 poäng igår kändes helt okej, var snabb att byta ut Wesslau mot Fasth när jag hörde att han inte skulle stå. Fasth får nog vara kvar tills DIF har kommit igång ordentligt.
Alla som har DIF som favoritlag borde spärras från att köpa gnagare alternativt att de kastas ut från ligan!
Webmaster
Webmaster

Inlägg av Webmaster »

mb81 skrev:Webmaster! Du skrev tidigare att det skulle vara fina priser. Är det till de i ligan eller till alla som har DIF som favoritlag? Eller var det "bara" Mackans klubba? Vem vann den förresten?
Alla som har DIF som favoritlag är med och tävlar. I det här fallet vann dock en ligamedlem, Johan Forslund, som leder ligan just nu.
mb81

Inlägg av mb81 »

Webmaster skrev:
mb81 skrev:Webmaster! Du skrev tidigare att det skulle vara fina priser. Är det till de i ligan eller till alla som har DIF som favoritlag? Eller var det "bara" Mackans klubba? Vem vann den förresten?
Alla som har DIF som favoritlag är med och tävlar. I det här fallet vann dock en ligamedlem, Johan Forslund, som leder ligan just nu.
Ok, några priser för hela ronden då? Roligt att veta vad man tävlar om! Är iaf hyfsat med
kaminor

Inlägg av kaminor »

Faan, måste man ha Fasth eller Andersen för att få bra med målvaktspoäng eller? :evil:
VÄGRAR ha Fasth!
Användarvisningsbild
Sjöwall

Inlägg av Sjöwall »

kaminor skrev:Faan, måste man ha Fasth eller Andersen för att få bra med målvaktspoäng eller? :evil:
VÄGRAR ha Fasth!
Det handlar om ett spel...
kaminor

Inlägg av kaminor »

Sjöwall skrev:
kaminor skrev:Faan, måste man ha Fasth eller Andersen för att få bra med målvaktspoäng eller? :evil:
VÄGRAR ha Fasth!
Det handlar om ett spel...
Jaa..? Hockey är också ett spel.
diffarn1

Inlägg av diffarn1 »

mb81 skrev:
diffarn1 skrev:65 poäng igår kändes helt okej, var snabb att byta ut Wesslau mot Fasth när jag hörde att han inte skulle stå. Fasth får nog vara kvar tills DIF har kommit igång ordentligt.
Alla som har DIF som favoritlag borde spärras från att köpa gnagare alternativt att de kastas ut från ligan!
Haha jag går in för att vinna, man kan inte förneka att Fasth är duktig. Men du får gärna fortsätta att inte ha några gnagare i ditt lag. Jag tänker inte begränsas av sådant för att jag är Djurgårdare. :)
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

Lika bra som det kändes att ha Fasth i sitt lag i lördags kändes det att ha Engstrand i dag (nåja). Sköna 33p för Fasth i lördags (1p i dag) medan Engstrand åtminstone inbringade 8p. Annars kul att få 19 extra för Söderberg. :)
mb81

Inlägg av mb81 »

diffarn1 skrev:
mb81 skrev:
Haha jag går in för att vinna, man kan inte förneka att Fasth är duktig. Men du får gärna fortsätta att inte ha några gnagare i ditt lag. Jag tänker inte begränsas av sådant för att jag är Djurgårdare. :)
Äh jag kommer komma före alla som har Fasth iaf! Plus att han gav väl inte så många poäng idag direkt!
Metal Machine

mb81 skrev:
diffarn1 skrev:
mb81 skrev:
Äh jag kommer komma före alla som har Fasth iaf! Plus att han gav väl inte så många poäng idag direkt!
En (1) poäng, närmare bestämt. De som satsade på Svensson gick däremot bet ordentligt i dag. Han måste ha gett -5, eller något i den stilen.
kaminor

Inlägg av kaminor »

Japp, Söderberg hade jag med. Bra grejer. Besviken på Magnus Johansson som varken får + eller poäng trots seger med 5-2. Blir rafflande det här. Ligger bra till i ligan i alla fall. Tror det kan bli avgörande att spara byten...
Metal Machine

kaminor skrev:Japp, Söderberg hade jag med. Bra grejer. Besviken på Magnus Johansson som varken får + eller poäng trots seger med 5-2. Blir rafflande det här. Ligger bra till i ligan i alla fall. Tror det kan bli avgörande att spara byten...
Det kan nog diskuteras. I mitt fall gör jag det för att få häng på toppen. Det är nog minst lika illa att halka efter för mycket.
kaminor

Inlägg av kaminor »

Metal Machine skrev:
kaminor skrev:Japp, Söderberg hade jag med. Bra grejer. Besviken på Magnus Johansson som varken får + eller poäng trots seger med 5-2. Blir rafflande det här. Ligger bra till i ligan i alla fall. Tror det kan bli avgörande att spara byten...
Det kan nog diskuteras. I mitt fall gör jag det för att få häng på toppen. Det är nog minst lika illa att halka efter för mycket.
Jodå, men jag ligger trea. Så nog har jag häng också. ;)
Skriv svar