Snälla!!
Autografer
- Original Frasse
 - Medlem: Ja, ständig medlem
 - Säsongskort: Ja
 - Kontakt:

- 
				Wilhelm Arwe
 - Medlem: Ja, vanlig medlem
 - Säsongskort: Ja

Apropå Tommy Söderströms autograf. För länge länge sedan när jag var liten, det vill säga 1993, skickade jag ett brev till Söderström i Philadelphia och bad om en autograf. Någon sådan såg jag inte skymten av.
Han bytte klubb till NY Islanders, spelade lite i farmarlagen för att sedermera återvända till Stockholm och Djurgården. Och tidigt 1998 damp det ner ett kuvert i brevlådan från Djurgårdens IF. Kuvertet innehöll Tommy Söderström autograf.
Med andra ord, får ni inget svar så håll ut ett tag. Fem år eller så...

Han bytte klubb till NY Islanders, spelade lite i farmarlagen för att sedermera återvända till Stockholm och Djurgården. Och tidigt 1998 damp det ner ett kuvert i brevlådan från Djurgårdens IF. Kuvertet innehöll Tommy Söderström autograf.
Haha, jag kan tillägga att jag inte fick vänta så länge. =)Wilhelm Arwe skrev:Apropå Tommy Söderströms autograf. För länge länge sedan när jag var liten, det vill säga 1993, skickade jag ett brev till Söderström i Philadelphia och bad om en autograf. Någon sådan såg jag inte skymten av.
För oss som inte bor i sthlm är alternativet att man skickar iväg ett brev till DIF Hockey med ett kuvert i med porto som de skickar tillbaka. 
Man skriver ett litet brev av vilka spelar man vill ha och inom en vecka eller två ligger det massor av autografer i brevlådan på idolkort.
Fick hem 14 stycken från förra årets spelartrupp...!

Man skriver ett litet brev av vilka spelar man vill ha och inom en vecka eller två ligger det massor av autografer i brevlådan på idolkort.
Fick hem 14 stycken från förra årets spelartrupp...!
- 
				proppadenjäveln

- Blåränderna går aldrig ur

Djurgården
Varför köpa ?Tycker att dom ska vara gratis har alla autografer 98/99 den kommer inte att åka bort..:P
Men inte fö att *skryta* jag har Johans garpenlövs klubba me hans autograf..Det är grejer det...

Men inte fö att *skryta* jag har Johans garpenlövs klubba me hans autograf..Det är grejer det...
Tror inte alla i Stockholm vet var Gamleby ligger._hockey_ skrev:Men jag bor i Gamleby så det blir långt att åka till Stockholm på träning!!! Tex. frölunda o timrå o linköping har så att man kan skicka efter deras autografer... Tror ni att jag kanske kan skriva till dom o be om autograf??
[quote="Boråsaren"]För oss som inte bor i sthlm är alternativet att man skickar iväg ett brev till DIF Hockey med ett kuvert i med porto som de skickar tillbaka. 
Fick hem 14 stycken från förra årets spelartrupp...![/quote]
Det är smart! Tack

Fick hem 14 stycken från förra årets spelartrupp...![/quote]
Det är smart! Tack
LOVE HOCKEY