Djurgårdens IF - Solna aik IF, 20/9 2011 | Derby 19.00
- Jim Morrison
Re: Djurgårdens IF - Solna aik IF, 20/9 2011 | Derby 19.00
Onödiga utvisningar AB? Så jävla DIF att ta sådana här utvisningar.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Lee Harvey Oswald
Vilka enastående prestationer i denna match, blir alldeles matt
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Vi har iaf fucking VM-guld i puck-out! Finns inget lag på hela denna jord som gör lika jävla många ppuckout som oss, speciellt inte med 3-2 mins kvar av perioder!... SJUKT! 

Det räcker med BP nu!
Printz är BRA.. så är det. Jävligt bra.
@Andregus: Våra fulltidsproffsdomare har satt det i system i dagens match att ta ut för det mesta.
@Andregus: Våra fulltidsproffsdomare har satt det i system i dagens match att ta ut för det mesta.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
16 utvisningsminuter känns väldigt mycket efter 2 perioder.. Ska man skylla på övertänd? Men ja, puck out känns dock jävligt onödigt...
- reservjesus
Det är ju ingen bra kvalité på matchen, fy fan så dåligt.
clowns to the left of me, jokers to the right
Kom igen nu snälla DIF håll det hära. Skulle vara så skönt att gå till skolan imorgon och vara glad.
Jag tycker inte man ska förvänta sig något finlir i en match som denna, vinst är det enda viktiga och 3 poäng.
Jag är inte arg, och inte besviken.
- Silverminken
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nu kämpar iaf laget. Så mycket bättre än första även om det kanske inte är något skönspel, men det skiter jag i så länge vi leder
"Ett till powerplay mål skulle smaka fisk, eller vad säger man? tårta?" - Niklas Wikegård
Djurgårdens IF - Solna aik IF, 20/9 2011 | Derby 19.00
Jävla snack i första att AJK hade sånt jävla övertag första 10 minuterna, men va fan hade vi inte 8 min i skamvrån! Skönt att se sådan uppryckning av gossarna i andra! Börja 3:e som första halvan av 2:à
Djurgår'n tills jag dör,
jag é Djurgår'n tills jag dör.
Jag vet, jag är säker,
jag é Djurgår'n tills jag dör
jag é Djurgår'n tills jag dör.
Jag vet, jag är säker,
jag é Djurgår'n tills jag dör
Skönast är ändå att Ölvestad helt solo kliver fram och trycker oss in i matchen igen... fan, tänk om alla var lika taggade som honom!
Må vara en bättre period 2, men vi känns väldigt trubbiga framåt och våra tre mål är ju halva bjudningar från Fasth alla tre.
Backparen känns galet felkomponerade just nu och vi är milt uttryckt virriga i egen zon.
Dra en amrbågstackling i offensiv zon då man spelar boxplay är inte heller direkt genomtänkt även om Råttan böjer ner huvudet rejält i situationen.
Backparen känns galet felkomponerade just nu och vi är milt uttryckt virriga i egen zon.
Dra en amrbågstackling i offensiv zon då man spelar boxplay är inte heller direkt genomtänkt även om Råttan böjer ner huvudet rejält i situationen.
Hade hoppats på att min Comhem box skulle ha kommit idag så man kunde se matchen, men tyvärr så får man sitta med hörlurarna i örat och lyssna via radion! Och det man hör mest är AJK klacken? Vi leder och det hörs inte ens?.. Kom igen nu Djurgåårn!!
- reservjesus
Tycker även att Almtorp borde få fortsatt förtroende i första femman. Otto ser fan inte bra ut idag.
clowns to the left of me, jokers to the right