Vilket lag ser ni helst en storsatsning mot?
Det viktiga är väl inte mot vilka det satsas utan ATT det satsas. Annars tycker jag man missar poängen. Vi är ju där för att stötta laget och då ska det inte spela nån roll vilket lag/klack som står på andra sidan.
Tycker det är ett riktigt bra intiativ från JK med 1/3-kortet, det är ett klockrent steg på vägen för att ge iskrigarna det stöd dom förtjänar. Så Pinocchio, ta åt er av konstruktiv kritik (inte mycket sånt från Jojje tyvärr) ni gör ett skitbra jobb, fortsätt så. Tyvärr är det väl som med det mesta i livet, funkar saker och ting bra får man sällan uppskattning för det, går minsta lilla snett så finns det alltid folk som är villiga att påpeka det.
Man kan inte vara alla till lags heller och frågan är väl om man nånsin kommer kunna vara Jojje till lags. Kan inte minnas att du bara skrev negg förrut, vad har hänt?
Tycker det är ett riktigt bra intiativ från JK med 1/3-kortet, det är ett klockrent steg på vägen för att ge iskrigarna det stöd dom förtjänar. Så Pinocchio, ta åt er av konstruktiv kritik (inte mycket sånt från Jojje tyvärr) ni gör ett skitbra jobb, fortsätt så. Tyvärr är det väl som med det mesta i livet, funkar saker och ting bra får man sällan uppskattning för det, går minsta lilla snett så finns det alltid folk som är villiga att påpeka det.
Man kan inte vara alla till lags heller och frågan är väl om man nånsin kommer kunna vara Jojje till lags. Kan inte minnas att du bara skrev negg förrut, vad har hänt?
Lycka är att vara djurgårdare
- fullfartframaat
- Järnkaminen90
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tycker....
Jag ser hellre en storsatsning mor äckelstad!! (färjestad) men det är kul at det blir någon iaf..
Skriver inte bara "negg". Ta en titt på vad jag skriver. Jag tog helt enkelt bara upp en möjlig bieffekt av detta 1/3 kort. Samtatt jag undrade varför man väljer att storsatsa mot ett lag som ingen bryr sig om istället för vf (som vi dessutom kanske har en chans att slå).Rash skrev:Man kan inte vara alla till lags heller och frågan är väl om man nånsin kommer kunna vara Jojje till lags. Kan inte minnas att du bara skrev negg förrut, vad har hänt?
Men jag fick svaret att det är för tidigt på dagen för att dricka öl. Då får man väl köpa det.
Det är för mycket "putinuttande" här inte...
Man har rätt att ställa krav och ifrågasätta. DIF idag är ett skämt. Klart som korvspad att man ska vara missnöjd.
Jojje skrev:Skriver inte bara "negg". Ta en titt på vad jag skriver. Jag tog helt enkelt bara upp en möjlig bieffekt av detta 1/3 kort. Samtatt jag undrade varför man väljer att storsatsa mot ett lag som ingen bryr sig om istället för vf (som vi dessutom kanske har en chans att slå).Rash skrev:Man kan inte vara alla till lags heller och frågan är väl om man nånsin kommer kunna vara Jojje till lags. Kan inte minnas att du bara skrev negg förrut, vad har hänt?
Men jag fick svaret att det är för tidigt på dagen för att dricka öl. Då får man väl köpa det.
Det är för mycket "putinuttande" här inte...
Man har rätt att ställa krav och ifrågasätta. DIF idag är ett skämt. Klart som korvspad att man ska vara missnöjd.
Men ska man vara "neggo" innan dom ens spelat?
Jojje: "Blir nog torsk ikväll... Vi rasar ihop under sista 5-10 eller så slarvar vi bort pp/bp. Välj själv."
Jag sa vad jag trodde om matchutgången, måste man tro på att DIF ska vinna alla matcher eller? Blanda inte ihop vad jag tror med vad jag hoppas på. Självklart skulle jag önska att DIF vann med 19-0. Men det tror jag tyvärr inte på.Stocky skrev:Jojje: "Blir nog torsk ikväll... Vi rasar ihop under sista 5-10 eller så slarvar vi bort pp/bp. Välj själv."
Lägg ner nu...
"Måste man tro DIF ska vinna alla matcher eller?"Jojje skrev:Jag sa vad jag trodde om matchutgången, måste man tro på att DIF ska vinna alla matcher eller? Blanda inte ihop vad jag tror med vad jag hoppas på. Självklart skulle jag önska att DIF vann med 19-0. Men det tror jag tyvärr inte på.Stocky skrev:Jojje: "Blir nog torsk ikväll... Vi rasar ihop under sista 5-10 eller så slarvar vi bort pp/bp. Välj själv."
Lägg ner nu...
Ja, det är väl klart som fan att man ska! Dessutom Jojje, det är väl tron på Djurgår'n som har fört dig hit?
I UR & SKUR
-
ok
Vore roligast mot frölunda eftersom G.G. satsar på resa hit. men samtidigt så tycker jag att man e så jävla seg på helgerna. 15:00 på en lördag det är ju då man vaknar på helger.
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
-
känns märkligt med 1/3-kort men det är väl bättre än att inga går alls. ändå konstigt att många måste ha mycket publike på matchen för att gå dit. visst är det roligare då, men man går ju främst dit för att se hockey och stödja DIF.
det enda laget man som djurgårdare hatar i hockey är Färjestad. aik i hockey är ju som bajen i fotboll, man har sällan behövt ta dom på allvar.
det enda laget man som djurgårdare hatar i hockey är Färjestad. aik i hockey är ju som bajen i fotboll, man har sällan behövt ta dom på allvar.