Rolig historia
Rolig historia
En skolfröken startar sitt nya jobb på en skola i Solna. För att göra ett första gott intryck förklarar hon för klassen att hon är en AIK-supporter. Hon ber eleverna räcka upp handen om de också är det. Alla utom lille Magnus räcker upp handen. Fröken tittar förundrat på Magnus och frågar: - Magnus, varför räcker inte du upp handen?
- För att jag inte är en AIK-supporter, svarar han.
Fröken, fortfarande förundrad frågar: - Om du inte är en AIK-supporter vad är du då?
- Jag är en DIF-Supporter och en stolt sådan, svarar Magnus.
Fröken kan inte tro sina öron. - Magnus, varför är du en DIF-Supporter?
- För att min mamma och pappa är från Djurgår´n, och min mamma är en DIF-supporter och min pappa är en DIF-Supporter, därför är jag också en DIF-supporter.
- Jasså, svarar fröken lite irriterad. Det är ingen anledning för dig att vara en DIF-Supporter. Man måste inte tycka som sina föräldrar hela tiden. Tänk om din mamma hade varit prostituerad, din pappa varit en knarklangare och din bror en biltjuv. Vad hade du varit då? - Då hade jag varit en AIK-supporter!
Fröken, fortfarande förundrad frågar: - Om du inte är en AIK-supporter vad är du då?
- För att min mamma och pappa är från Djurgår´n, och min mamma är en DIF-supporter och min pappa är en DIF-Supporter, därför är jag också en DIF-supporter.
- Jasså, svarar fröken lite irriterad. Det är ingen anledning för dig att vara en DIF-Supporter. Man måste inte tycka som sina föräldrar hela tiden. Tänk om din mamma hade varit prostituerad, din pappa varit en knarklangare och din bror en biltjuv. Vad hade du varit då? - Då hade jag varit en AIK-supporter!
Re: Rolig historia
Det skämtet är riktigt roligt. Fast den är bättre om pappan och mamman vore dårarPNY skrev:En skolfröken startar sitt nya jobb på en skola i Solna. För att göra ett första gott intryck förklarar hon för klassen att hon är en AIK-supporter. Hon ber eleverna räcka upp handen om de också är det. Alla utom lille Magnus räcker upp handen. Fröken tittar förundrat på Magnus och frågar: - Magnus, varför räcker inte du upp handen?

Jag får väl ta och bjuda på ett aik skämt jag med

Lilla Fredrik gick på småskolan när läraren frågade vad deras pappor jobbade med.
De vanliga svaren dök upp: Polis, advokat, brandman, revisor, busschaffis och så vidare.
Men Fredrik som till vanligt var den som höll låda och var klassens mest aktiva
satt still för sig själv i ett hörn.
Läraren tyckte detta var konstigt och frågade Fredrik om inte han skulle berätta för klassen vad hans pappa jobbade med.
"Min pappa är erotisk dansare på en bögbar. Där tar han av sig alla kläderna
och dansar näck framför en massa andra män som betalar honom för det."
Några gånger om dom betalar bra nog så följer han med en av dem till ett billigt hotell."
Läraren blev mycket förskräckt över denna förklaring, och drog lilla Fredrik undan
medans dom andra i klassen fick sitta för sig själv och rita.
"Är detta sanningen Fredrik?" frågade läraren.
"Nej," svarade Fredrik skamsen, "min pappa spelar ishockey i AIK,
och det tycker jag är så jävla pinsamt".
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Hej alla barn, nu blir det barnprogram, titta nu här vad farbror Frej tar fram.......ett stycke rörbomb och ett stycke koranen och nu ska ni höra, vad man med rörbomb och koranen kan göra......rabbla boken och spräng tills det blir klibbeliklabb....Så har du fixat en Tranås kebab!
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
LOL - Dagens Politiskt Inkorrekta.Frasse skrev:Hej alla barn, nu blir det barnprogram, titta nu här vad farbror Frej tar fram.......ett stycke rörbomb och ett stycke koranen och nu ska ni höra, vad man med rörbomb och koranen kan göra......rabbla boken och spräng tills det blir klibbeliklabb....Så har du fixat en Tranås kebab!

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- season
- Medlem: Ja, ständig medlem
Fast ni vet väl vad han dog av?Magnutz skrev:LOL - Dagens Politiskt Inkorrekta.Frasse skrev:Hej alla barn, nu blir det barnprogram, titta nu här vad farbror Frej tar fram.......ett stycke rörbomb och ett stycke koranen och nu ska ni höra, vad man med rörbomb och koranen kan göra......rabbla boken och spräng tills det blir klibbeliklabb....Så har du fixat en Tranås kebab!Nu får du Mujahedin efter dig Frasse!
För tidig utlösning!

ALLTID, OAVSETT, FÖR EVIGT.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
haha, jag tror att jag smäller av!season skrev:Fast ni vet väl vad han dog av?Magnutz skrev:LOL - Dagens Politiskt Inkorrekta.Frasse skrev:Hej alla barn, nu blir det barnprogram, titta nu här vad farbror Frej tar fram.......ett stycke rörbomb och ett stycke koranen och nu ska ni höra, vad man med rörbomb och koranen kan göra......rabbla boken och spräng tills det blir klibbeliklabb....Så har du fixat en Tranås kebab!Nu får du Mujahedin efter dig Frasse!
För tidig utlösning!
DIF!
haha... jag exploderar snart av skratt!Daniel942 skrev: haha, jag tror att jag smäller av!

Är inte detta en rolig historia så säg: Galna föräldrar skiter ner sig fullständigt
Jag är säkert ruskigt efter med detta, men för er som inte gjort detta så gå in på google och skriv i sökfältet - Find Chuck Norris - klicka sen på "jag har tur".. 

2014-04-07, vad hände?
X- Vet du vad man kallar "Internetfri zon" i Ryssland?
Y-Vet inte.
X-InterNjet.
Y - *Skämskudde*
Y-Vet inte.
X-InterNjet.
Y - *Skämskudde*