Som sagt, efter en match som denna finns det en hel del frågetecken. Men man kanske kan vänta X antal omgånger så att verkligen säsongen kommit igång innan man tar fram den stora sågen. Men det är väl iofs inget nytt att man målar fan & hans moster på väggen när spelet såg så fruktansvärt tafatt och viljelöst ut...Jockmaniac skrev:Hehe, jag säger inte emot.. Pojkvaskern hade problem liksom hela laget!HomeOfSvenTumba skrev:Tim var verkligen usel igår. Han åkte runt i åttor nere vi sargen som att han väntade på tåget. Tillsist blev han ju såklart infångad så att dom kunde få pucken. Så ja, han betede sig bra.Jockmaniac skrev:SirDIFalot skrev: Men Tim var bra...? : )![]()
Nepp Tim var lika usel som alla andra jag inte nämde... Dock så ser jag knappast honom som en av våra största problem direkt![]()
Som sagt, att Djurgården tippats som guldkandidat är inte bara befängt utan också rent ut sagt okunnigt. Forwardssidan luktar så illa att jag knappt skulle nöja mig med den i Allsvenskan. Frågan jag ställde inför säsongen är alltjämt obesvarad:
Vem ska göra Djurgårdens mål anno 11/12?
Får vi igång det stabila spelet bakåt (vilket verkligen var allt annat än stabilt igår, juniormisstag av i praktiken alla backar - möjligtvis får #34 godkänt) så tror jag fortfarande vi har en fullt kapabel forwardssida för att göra tillräckligt med mål för att vinna matcher. Men alla måste upp 5 nivåer för att vi ens skall ha en chans på poäng framöver.