Christopher J skrev:Blå: Vardagar
Vit: Bortamatcher
Röd: Helger
Håller med. Jag tycker de röda är grymt mycket snyggare än de blå vi har just nu. Gillar dessutom rött, men DIF känns mer DIF i blått. Hoppas dock vi byter till ljusare blå nästa säsong.
Christopher J skrev:Blå: Vardagar
Vit: Bortamatcher
Röd: Helger
Håller med. Jag tycker de röda är grymt mycket snyggare än de blå vi har just nu. Gillar dessutom rött, men DIF känns mer DIF i blått. Hoppas dock vi byter till ljusare blå nästa säsong.
Jag vet inte faktiskt, gillar verkligen den blåa, men den röda är ursnygg så jag väljer nog den. Klart är dock att ringen runt skölden måste bort till nästa säsong, den är så otroligt ful.
"Min princip är att ge igen. Om nån ger mej falska sedlar ska han ha tillbaka dem. Enda sättet att klara sig i ishockey är att ge igen så att den som klippt till aldrig gör om det." - Lasse Björn
Personligen anser jag, likt flera av er andra, att vi borde använda blåa tröjor, men att de röda är snyggare än de blå vi har just nu. Inte heller så mycket för de ljusblåa. Den enda fördelen med dem är loggan.
Det lär naturligtvis inte hjälpa, om man så spelar i en traditionell skotsk kilt och varje spelare förses med en flygande matta direkt från Drakskatten, men på med de blåa tröjorna nu!
Är det ingen mer än jag som skulle vara intresserad av att köpa en sjysstare replica-matchtröja?
Tycker att kvallen på den som finns i shopen är lite B. Skulle vilja ha en "originaltröja" att välja på med broderade detaljer, nr och namn. Kanske iof skulle bli för dyrt, men e man fler så borde det gå att få ner kostnaden.
Synd att så många föll för det röda tröjorna bara för att "det gick bra med dom", som att sånt skulle spela in. Blått är DIF och DIF ska förstås alltid spela i blått.