Biljettråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
JohanPez
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Biljettråden

Inlägg av JohanPez »

Raus skrev:Vafan är det någon annan som har problem att köpa biljetter via hemsidan? Jag skickas vidare till DIBS betalningssida, men där laggar allting upp och står helt stilla när jag vill gå vidare? Blir så jävla förbannad..
Vilken webläsare? Testa med en annan så funkar det säkert.
Senast redigerad av JohanPez den 2011-09-18 06:04:24, redigerad totalt 1 gånger.
Nalo

Re: Biljettråden

Inlägg av Nalo »

En till här som söker biljett till derbyt, helst klack! PM! :)
Användarvisningsbild
JohanPez

Biljettråden

Inlägg av JohanPez »

Jag har en biljett på AS till matchen på tisdag som jag kan byta mot 50 spänn och misshandlade stämband. PM
cragnotti

Inlägg av cragnotti »

Kan inte gå imorgon tyvärr. Säljer min aktiv sittplats-biljett för 200:-. Hämtas i Gamla Stan/Vasastan. PM:a vid intresse.
Användarvisningsbild
easer90

Inlägg av easer90 »

En av mina bröder är utan biljett till matchen imorgon och söker desperat efter en, helst övre klacken (B-etaget) eller i närheten där man kan gå i mellan.

PM,a om det finns :D
Smash

Inlägg av Smash »

Om någon säljer en klackbiljett, hojta gärna till, aktiv sittplats funkar också! Släng iväg ett PM tack!
GreveQuist

Inlägg av GreveQuist »

Har 2 klackbiljetter till brynäsmatchen men fått förhinder, dock befinner jag mig i skåne, finns det något sätt att lösa det på om någon vill ha biljetterna? (T.ex som att skriva av något nummer eller liknande och uppge vid insläpp eller scanna in biljetten och skicka via mail)

Biljetterna kan fås gratis om det skulle gå att lösa
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Inte för att vara allt för petnoga, men varför går Djurgården Hockey ut med missvisande siffror 4 timmar innan nedsläpp mot Brynäs?

"Utsålt för tredje hemmamatchen i rad i kvällens match mot Brynäs? Nu återstår bara 40 klackbiljetter, 40 platser på aktiv sittplats och 150 platser med skymd sikt."

Själv fick jag det till att 168 biljetter ännu finns lediga på övre/nedre långsida utan skymd sikt. Många av dessa är dessutom platser som är bredvid varandra. Bland annat så finns det sex platser på rad bredvid varandra mitt på långsidan (sektion A24), så det känns ju dumt med att gå ut med att det i princip är slutsålt när man ännu kan införskaffa fina platser. Ovanför Brynäsklacken finns det dessutom ungefär 100 biljetter, och varför ska man skriva att det är slutsålt på dessa sektioner när det ännu finns biljetter? Ganska märkligt tycker jag då det bara skrämmer iväg folk från att åka till Hovet en timme innan nedsläpp i hopp om biljett.

Förhoppningsvis blir det slutsålt i vilket fall som helst, men det är inte för mycket begärt att korrekta siffror delas ut inför matchen.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Jag tycker det är jätteroligt att Salas har bestämt sig för att kolla om det verkligen är 140 biljetter kvar, och har suttit och räknat alla, en i taget :)

En, två, tre, fyra, fem, sex, sju........etthundrasextioåtta!!!!
Expert.
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

SirDIFalot skrev:Jag tycker det är jätteroligt att Salas har bestämt sig för att kolla om det verkligen är 140 biljetter kvar, och har suttit och räknat alla, en i taget :)

Haha, jag är ganska uttråkad idag, det kanske märks. Hade inget bättre för mig, så det blev ett litet tidsfördriv i väntan på kvällens match :wink:
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

Salas skrev:
SirDIFalot skrev:Jag tycker det är jätteroligt att Salas har bestämt sig för att kolla om det verkligen är 140 biljetter kvar, och har suttit och räknat alla, en i taget :)

Haha, jag är ganska uttråkad idag, det kanske märks. Hade inget bättre för mig, så det blev ett litet tidsfördriv i väntan på kvällens match :wink:
Vid den tidpunkten du hade räknat färdigt stämde säkert de ursprungliga siffrorna. Detta hade man kanske kalkylerat med i artikeln?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

Varför kör man inte samma princip som i fotbollen, d.v.s. att varje såld biljett redovisas längst upp på hemsidan?
alext

Inlägg av alext »

Tänkte köpa ett par biljetter till aktivsittplats nu till på lördag, det där 100krs erbjudandet men får det inte att funka. Under "Kategori" väljer jag "Aktiv special Växjö 100kr", men under "match" så hittar jag den inte. Är det slutsålt eller ska man göra på annat sätt? Vill boka så snabbt som möjligt så svar uppskattas, annars blir det till att ringa butiken imorgon.

Någon föresten som vet om man kan handla dessa biljetter inne på DIF-shoppen?

Åh en sådan härlig dag, gamla fina Djurgår'n vann
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

alext skrev:Tänkte köpa ett par biljetter till aktivsittplats nu till på lördag, det där 100krs erbjudandet men får det inte att funka. Under "Kategori" väljer jag "Aktiv special Växjö 100kr", men under "match" så hittar jag den inte. Är det slutsålt eller ska man göra på annat sätt? Vill boka så snabbt som möjligt så svar uppskattas, annars blir det till att ringa butiken imorgon.

Det finns nog viss risk att de där specialbiljetterna är slutsålda, hittar de inte heller när jag kollar. Men försök att ring till shoppen imorrn och hör ifall de vet mer.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Mattias_87 »

alext skrev:Tänkte köpa ett par biljetter till aktivsittplats nu till på lördag, det där 100krs erbjudandet men får det inte att funka. Under "Kategori" väljer jag "Aktiv special Växjö 100kr", men under "match" så hittar jag den inte. Är det slutsålt eller ska man göra på annat sätt? Vill boka så snabbt som möjligt så svar uppskattas, annars blir det till att ringa butiken imorgon.

Som Daniel skrev är det nog inte otroligt ifall biljetterna är slut. Nästan alla är ju redan för säsongare så det finns inte så många kvar efter det.
Avskaffa tre mot tre.
Skriv svar