HV71 - Djurgårdens IF, 15/9 2011 | Elitseriepremiär
Re: HV71 - Djurgårdens IF, 15/9 2011 | Elitseriepremiär
Men va, står inte Wesslau??
- Jim Morrison
Är det bara jag som har problem med att komma in på csports(web) sändningen? Alla andra kanaler funkar men just den som vi spelar på har nå jävla felmeddelande. Så sjukt typiskt.
"Videoströmmen kunde inte spelas upp: 3332 Ett fel har inträffat."
????
????
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Eh, what?!Mattias_87 skrev:Äntligen börjar det bli dags. Dock skulle jag vilja sett Wesslau som start i premiären.
- reservjesus
För mig funkar det fint, kör du ff eller?Jim Morrison skrev:Är det bara jag som har problem med att komma in på csports(web) sändningen? Alla andra kanaler funkar men just den som vi spelar på har nå jävla felmeddelande. Så sjukt typiskt.
????
clowns to the left of me, jokers to the right
- Jim Morrison
Ja, jag kör ff. Kör du något annat?reservjesus skrev:För mig funkar det fint, kör du ff eller?Jim Morrison skrev:Är det bara jag som har problem med att komma in på csports(web) sändningen? Alla andra kanaler funkar men just den som vi spelar på har nå jävla felmeddelande. Så sjukt typiskt.
????
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- reservjesus
Nej jag kör också ff, haft samma problem som dig men då installerade jag hela skiten, dvs nyaste uppdateringar osv.Jim Morrison skrev:Ja, jag kör ff. Kör du något annat?reservjesus skrev:För mig funkar det fint, kör du ff eller?Jim Morrison skrev:Är det bara jag som har problem med att komma in på csports(web) sändningen? Alla andra kanaler funkar men just den som vi spelar på har nå jävla felmeddelande. Så sjukt typiskt.
????
- Jim Morrison
Vilken skit? Haha, firefox uppdateringar eller vad menar du?reservjesus skrev:Nej jag kör också ff, haft samma problem som dig men då installerade jag hela skiten, dvs nyaste uppdateringar osv.Jim Morrison skrev:Ja, jag kör ff. Kör du något annat?reservjesus skrev:För mig funkar det fint, kör du ff eller?Jim Morrison skrev:Är det bara jag som har problem med att komma in på csports(web) sändningen? Alla andra kanaler funkar men just den som vi spelar på har nå jävla felmeddelande. Så sjukt typiskt.
????

Har samma problem. Kan det inte vara så att sändningarna börjar vid 18:50?Jim Morrison skrev:Är det bara jag som har problem med att komma in på csports(web) sändningen? Alla andra kanaler funkar men just den som vi spelar på har nå jävla felmeddelande. Så sjukt typiskt.
????
- reservjesus
Haha vilken konstig formulering av mig. Jag installerade om firefox, med de nya uppdateringarna.Jim Morrison skrev:Vilken skit? Haha, firefox uppdateringar eller vad menar du?reservjesus skrev:Nej jag kör också ff, haft samma problem som dig men då installerade jag hela skiten, dvs nyaste uppdateringar osv.Jim Morrison skrev:Ja, jag kör ff. Kör du något annat?reservjesus skrev:För mig funkar det fint, kör du ff eller?Jim Morrison skrev:Är det bara jag som har problem med att komma in på csports(web) sändningen? Alla andra kanaler funkar men just den som vi spelar på har nå jävla felmeddelande. Så sjukt typiskt.
????
- Jim Morrison
Ja man tycker ju det, men alla andra sändningar är igång fast bara på "vänt-skärmen" om du förstår vad jag menar. Just den kanalen som inte fungerar.debben skrev:Har samma problem. Kan det inte vara så att sändningarna börjar vid 18:50?Jim Morrison skrev:Är det bara jag som har problem med att komma in på csports(web) sändningen? Alla andra kanaler funkar men just den som vi spelar på har nå jävla felmeddelande. Så sjukt typiskt.
????
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Brutalt vettefan. Men visst finns det väl 6-7 lag med bättre forwards och centrar i alla fall? Vem gör egentligen näst flest poäng efter Mackan. Almtorp på 25? Patrick Cehlin har inte presterat i närheten av tillräckligt för att klassas som en av de producerande forwardsen. Men visst är det dags för honom att ta ett steg och klämma in 10+10 i år i alla fall. Men men... inte länge att dra igång någon lång diskussion nu.android skrev:Vilka lag har brutalt mycket bättre forwards och varför?SirDIFalot skrev:Alltså. Jag vill inte vara allt för negativ men vilken värld lever vi i när laget med den här forwardsuppsättningen...
Forwards
Mathias Tjärnqvist – Kristofer Ottosson – Marcus Nilson
Patrick Cehlin – John Norman – Mario Kempe
Jimmie Övestad – Jonas Almtorp – Mattias Carlsson
Tim Eriksson – Christian Eklund – Pontus Åberg
Extra: Stefan Söder
... tippas ta SM-guld?
TAGGA, HUGG DOM! BIBELTATTARE!
Expert.
Sitter nedanför klacken.. Blir så stolt när ja hör Stefan liv, aha aha.. Men hv klacken sjunger inte om han..någon skrev om att fimpen kan ha varit sjuk.. Men han e med vilket fall! Kom igen nu DIF!
Exakt. Men det kan ju inte vara problem med våra datorer i och med att de andra kanalerna fungerar?Jim Morrison skrev:Ja man tycker ju det, men alla andra sändningar är igång fast bara på "vänt-skärmen" om du förstår vad jag menar. Just den kanalen som inte fungerar.debben skrev:Har samma problem. Kan det inte vara så att sändningarna börjar vid 18:50?Jim Morrison skrev:Är det bara jag som har problem med att komma in på csports(web) sändningen? Alla andra kanaler funkar men just den som vi spelar på har nå jävla felmeddelande. Så sjukt typiskt.
????
- Jim Morrison
Fungerade inte att installera om firefox heller. Helt sjukt om det är just den här matchen som inte ska fungera. Blir så lack.
- reservjesus
Så det är bara DIF matchen du får felmeddelande på? Det känns konstigt, har du kontaktat kundtjänst?Jim Morrison skrev:Fungerade inte att installera om firefox heller. Helt sjukt om det är just den här matchen som inte ska fungera. Blir så lack.