Vore skönt att tvåla ditt s(n)måälnningarna då jag arbetar i Mjölby och pinsamt många här håller på Hååååveeeee skjutersnett!
KOM IGEN DJURGÅRN'!
Edin skrev:Åkte precis förbi Finspång, vilken jävla håla alltså...
Inget snack, DIF_Soldier är Finspångs stolthetEdin skrev:Åkte precis förbi Finspång, vilken jävla håla alltså...
Haha ja...android skrev:Ska bli kul att se utvecklingen i säsongens första, riktiga, matchtråd.
Kan tänka mig en kurva typ:
__---\_____//-------- \o/
Upp och ner. Om vi vinner så blir det SM-guld. Förlorar vi så kommer det klassiska "vi saknar en viss spelartyp, vi skulle tagit Tellan, Hardy är katastrof".
Äntligen.
-daniel- skrev:Haha ja...android skrev:Ska bli kul att se utvecklingen i säsongens första, riktiga, matchtråd.
Kan tänka mig en kurva typ:
__---\_____//-------- \o/
Upp och ner. Om vi vinner så blir det SM-guld. Förlorar vi så kommer det klassiska "vi saknar en viss spelartyp, vi skulle tagit Tellan, Hardy är katastrof".
Äntligen.
Kan vi gissa på följande vid förlust:
"Fy fan vad besviken jag är på Järlan, hur FAN kunde man ta gnagar-Wesslau istället för en DJURGÅRDSIKON som Tellqvist?!?!?"
Eller:
"Vi saknar riktig spets framåt, det är vad jag sagt hela tiden. En mönsterbrytartyp, SNÄLLA MIKA KOM HEM FRÅN OTTAWA SNART!"
Eller:
"Det är uppenbart att vår nuvarande centeruppsättning inte håller. Agera JÄRLAN och värva en riktig klasscenter. Annars blir det kvalserien"
Så härligt att det är igång snart.