Biljettråden
Re: Biljettråden
Vad är det för jävla riksmongon som bokar mängder av biljetter och sedan avbokar i sista sekund? Det finns fan en hel drös biljetter kvar på ticnet nu, jävla fittskaft. Personen i fråga förtjänar att bli avrättad.
Det är förmodligen de biljetter som var reserverade för dem som har säsongskort (exlusive slutspel). Nu läggs de ut på ticnet eftersom alla inte betalade för "sina" biljetter igår, tror jag i alla fall. Rätta mig om jag har fel!Salas skrev:Vad är det för jävla riksmongon som bokar mängder av biljetter och sedan avbokar i sista sekund? Det finns fan en hel drös biljetter kvar på ticnet nu, jävla fittskaft. Personen i fråga förtjänar att bli avrättad.
Nej, det var en gruppbokning som avbokades. Det fanns en hel drös biljetter inom samma parti som man kunde boka, men det mesta verkar som tur är ha tagit slut nu.Rufus skrev:Det är förmodligen de biljetter som var reserverade för dem som har säsongskort (exlusive slutspel). Nu läggs de ut på ticnet eftersom alla inte betalade för "sina" biljetter igår, tror jag i alla fall. Rätta mig om jag har fel!
Är det numrerat i klacken?
Nej, men däremot så måste du gå till övre/nedre beroende på vilken sektion du har biljett till.Struten skrev:Är det numrerat i klacken?
A = Nedre klack (säsongskort)
B = Övre klack (lösbiljetter)
Sökte på ticnet på dagens match, fick detta svarSalas skrev:Vad är det för jävla riksmongon som bokar mängder av biljetter och sedan avbokar i sista sekund? Det finns fan en hel drös biljetter kvar på ticnet nu, jävla fittskaft. Personen i fråga förtjänar att bli avrättad.
Kan det betyda att dom är slut?Ticnet skrev:Felmeddelande/Internal Server Error
Ett fel har uppstått och din förfrågan kunde inte slutföras.
Kontakta kundservice
Internetfrågor +46 77 670 77 77
Telefonbokning +46 77 170 70 70

"Whatever you want"
- Jack Daniel
Jag provade för skojs skull o det gick att få 3 biljetter på sektion b???
Blir sååå trött. Lyckades missuppfatta när biljetterna skulle släppas och fick därför inte tag på några, sen är det någon nöt som avbeställer en herrans massa biljetter nu. Kul att man bor 20 mil ifrån stan, suck! Onödigt inlägg, i know, men va tvungen att få ut lite frustration..
Det är väl säsongare som inte hämtat sina och företagsbiljetter som släpps nu?
Söker klackbiljett till derbyt, PM!
Söker också klackbiljett till derbyt 20/9!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Många eftersläntare nu som inte köpt biljett. Tänk på att köpa i god tid tills nästa derby. Även till lördagens match.
Köp biljett till närliggande sektioner. Är övertygad om att det kommer vara bra drag även där.
Köp biljett till närliggande sektioner. Är övertygad om att det kommer vara bra drag även där.
-
- Säsongskort: Ja
Jag söker en klackbiljett till derbyt. PM:a!
-
Själv bokade jag tre sittplats med förköp. Det innebär att jag kommer att bli placerad på de bästa tillgängliga platserna. Hoppas verkligen att det blir i närheten av DIF-klacken och så långt borta från råttpacket som möjligt...
Vafan är det någon annan som har problem att köpa biljetter via hemsidan? Jag skickas vidare till DIBS betalningssida, men där laggar allting upp och står helt stilla när jag vill gå vidare? Blir så jävla förbannad..
Losing all hope was freedom.