Coach LeMat 2011/12
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Coach LeMat 2011/12
Är tävlingen om Mackans klubba på tisdag, torsdag eller dem båda dagarna?
No Rules In The Animal Kingdom
Jag gissar att dom med "första omgången" menar den första ronden, det vill säga perioden fram till 29:e Oktober.carne skrev:Är tävlingen om Mackans klubba på tisdag, torsdag eller dem båda dagarna?
Kul att se att så många är med i ligan också, vi är överlägset flest med 50 deltagande.
Edit: se där, ett sånt fint pris på bara en omgång, härligt!
Senast redigerad av Edin den 2011-09-11 20:01:43, redigerad totalt 1 gånger.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Klargörande: Tävlingen är från torsdagsomgången. Den djurgårdare som har bäst resultat i den omgången vinner. Med djurgårdare menas den som anger Djurgåredns IF som favoritlag (man behöver inte vara med i ligan Djurgården Hockey).carne skrev:Är tävlingen om Mackans klubba på tisdag, torsdag eller dem båda dagarna?
Aldrig lirat Coach LeMat tidigare... Någon som har koll på om man får poäng för vinst och avdrag för förlust om man har en andremålvakt i mål? En målvakt som står i båset hela matchen.
Spelar inte målvakten något i matchen så får du varken plus- eller minuspoäng.tomten skrev:Aldrig lirat Coach LeMat tidigare... Någon som har koll på om man får poäng för vinst och avdrag för förlust om man har en andremålvakt i mål? En målvakt som står i båset hela matchen.
Kirrat ett lag!
Skoj!

Skoj!
-
Mitt lag har det oerhört sexiga namnet MM:s första kampenhet. MM = Metal Machine (såklart...), första = mitt första lag i coach le mat (originellt, va?), kampenhet = enhet av hockeykämpar. Logiskt som tusan!
Truppen: Silfverberg, Harju, Åberg, Pikkarainen, Claesson och Norrena. Får se hur fan det går...
Truppen: Silfverberg, Harju, Åberg, Pikkarainen, Claesson och Norrena. Får se hur fan det går...
Så, äntligen fått ihop ett lag som ser hyfsat ut. Är dock lite osäker på målvaktsposten då jag kör med fuleås Rautio. Är han given förstakeeper?
Jag tycker att Norrena är rätt given för 3 500 000!
Du och din jävla åberg.Metal Machine skrev:Mitt lag har det oerhört sexiga namnet MM:s första kampenhet. MM = Metal Machine (såklart...), första = mitt första lag i coach le mat (originellt, va?), kampenhet = enhet av hockeykämpar. Logiskt som tusan!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Det är han inte. Lite Riddarn/Wesslau situation.lajjnus skrev:Så, äntligen fått ihop ett lag som ser hyfsat ut. Är dock lite osäker på målvaktsposten då jag kör med fuleås Rautio. Är han given förstakeeper?
Jag tror 11/12 är året då Norrena börjar visa ålderstecken och Engstrand rättmätigt får chansen och tar den. Han är alldeles för bra för att vara tvåa och har varit reserv alldeles för länge.diffarn1 skrev:Jag tycker att Norrena är rätt given för 3 500 000!
Expert.
Tack Frölunda för att ni gav mig den starten på Coach Lemat som jag behövde. Kommer förmodligen få mellan 45-55 poäng, vilket är en riktigt bra start. Fruktansvärt skönt att mitt målvaktsval i Fredrik Andersen slog ut väl, han kommer ensam att skrapa ihop en jävla massa poäng tack vare att han höll nollan. Och så gjorde Olimb, Lundqvist och Pettersson varsin assist! Det enda som saknades i mina två lag var Bäckman, men jag är mycket nöjd ändå!
Två lag med i princip full utdelning direkt, det är svårslaget det

Vadå, har du bara fiskrensare i laget?Salas skrev:Tack Frölunda för att ni gav mig den starten på Coach Lemat som jag behövde. Kommer förmodligen få mellan 45-55 poäng, vilket är en riktigt bra start. Fruktansvärt skönt att mitt målvaktsval i Fredrik Andersen slog ut väl, han kommer ensam att skrapa ihop en jävla massa poäng tack vare att han höll nollan. Och så gjorde Olimb, Lundqvist och Pettersson varsin assist! Det enda som saknades i mina två lag var Bäckman, men jag är mycket nöjd ändå!