Fan va tråkigt det är att resan, som det verkar, inte blir av.
Men då kommer man ju till frågan, hur många är det som har betalat bussresan?
Är det 10 personer, 20 personer, 30 personer? Den frågan skulle det nog vara bra om JK besvarade, så att vi intresserade kan se oss om för andra alternativ innan det är för sent om det skiter sig.
Att hyra en minibuss hade ju inte varit fel, men å andra sidan så är det nästan lika dyrt som att hyra en stor buss av det som jag har hört.
Men å andra sidan, den bussen vi åkte med till Gävle ifjol, vad kan det egentligen kosta att hyra en sådan sliten, sunkig och för att vara kortfattad, värdelös buss? Det är en total avsaknad av kvalité rakt igenom, så det kan väl inte röra sig om några större summor?
Fruktansvärt tråkigt är det hur som helst, och jag förstår inte hur JK kan få med sig tusentals till fotbollspremiären år efter år samtidigt som det aldrig blir av något kring hockeyn. Nu känns det inte riktigt fair att klaga på JK när dom ändå försökte, men varför måste dom vara ute så fruktansvärt sent? Kunde dom inte ha haft resan uppe sedan två månader tillbaka? Då hade det nog inte varit något problem.
Heaty skrev:När får ni reda på om bussen blir av? Jag, MetalMachine och en polare åker nämligen från Rönninge med bil och har 2 platser kvar i bilen. Åker väl typ 14.30 på torsdag från Rönninge

Om bussen inte rullar, så är jag (och jag räknar med att även Edin är det) mycket intresserade av att få följa med i er bil. Frågan är ju dock hur man löser det med biljetter där nere i så fall?
Men jag håller med Daniel, det är ju att föredra om ni åker med i bussen. Men jag antar att ni redan har bestämt er dock.