Tippningstävlingen 2011/2012 - diskussionstråden
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Tippningstävlingen 2011/2012 - diskussionstråden
Är sådär halvdant inspirerad med tanke på att jag är regerande mästare. Känner mig segermätt och suger fortfarande på segerkaramellen. Räknar dock med att tagga till lagom till slutspel. 

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Om du undrar så vill jag bara meddela att jag inte har glömt stölden. Jag vill förvarna dig (så att du inte kan sova gott om nätterna framöver), för att slappnar du av en sekund och tror att du går säkert så smäller det! Payback's a bicth!BOMBOM BOUCHARD skrev:Är sådär halvdant inspirerad med tanke på att jag är regerande mästare. Känner mig segermätt och suger fortfarande på segerkaramellen. Räknar dock med att tagga till lagom till slutspel.

Frågorna nu uppdaterade i andra tråden ( " Tippningstävlingen 2011/2012) !
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag ska försöka hålla dig på behörigt avstånd. Särskilt i tabellen.Salas skrev:Om du undrar så vill jag bara meddela att jag inte har glömt stölden. Jag vill förvarna dig (så att du inte kan sova gott om nätterna framöver), för att slappnar du av en sekund och tror att du går säkert så smäller det! Payback's a bicth!BOMBOM BOUCHARD skrev:Är sådär halvdant inspirerad med tanke på att jag är regerande mästare. Känner mig segermätt och suger fortfarande på segerkaramellen. Räknar dock med att tagga till lagom till slutspel.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Jag hade tänkt att bosätta mig högst upp i tabellen, så det känns tryggt att du ska hålla dig på avstånd från migBOMBOM BOUCHARD skrev:Jag ska försöka hålla dig på behörigt avstånd. Särskilt i tabellen.

Ser nu när tipsen börjar ramla in att det här kommer att bli en promenadseger ifrån start till mål.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Självförtroendet på topp?Edin skrev:Ser nu när tipsen börjar ramla in att det här kommer att bli en promenadseger ifrån start till mål.

Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Är lite besviken på att man inte fick nånting för seriesegern förra säsongen! Men men.. i år tar jag dubbeln!
2014-04-07, vad hände?
Det är väl inte mitt självförtroende så mycket som det är er andras oförmåga att tippaDavid1891 skrev:Självförtroendet på topp?Edin skrev:Ser nu när tipsen börjar ramla in att det här kommer att bli en promenadseger ifrån start till mål.

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
-
Är det bara att slänga iväg ett tips om man vill vara med? Låter som en kul grej. 

Självklart! Dä ä bara och köra!Metal Machine skrev:Är det bara att slänga iväg ett tips om man vill vara med? Låter som en kul grej.
Nu kör vi! Var med före jul på detta, glömde bort det senare (
) men nu tänker jag vara med från början till slut.

Verkar som att Nilsson och M Tjärnqvist är stora favoriter till första målet! Själv väljer jag ett nyförvärv.
Spelstopp? Check!
Till er som missade dagens deadline och som bara tippar torsdagens matcher:
En deadline är där av en anledning så i normalt fall kommer jag inte tillåta tippningar efter deadline men just i denna första omgången tillåter jag det, dock så kommer ni att få -1 poängs avdrag från era eventuella poäng som ett litet straff.
/Tävlingsledaren
En deadline är där av en anledning så i normalt fall kommer jag inte tillåta tippningar efter deadline men just i denna första omgången tillåter jag det, dock så kommer ni att få -1 poängs avdrag från era eventuella poäng som ett litet straff.
/Tävlingsledaren