ET: Djurgårdens IF - Luleå, 1/9 2011 | EP Trophy

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Magnutz
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Re: ET: Djurgårdens IF - Luleå, 1/9 2011 | EP Trophy

Inlägg av Magnutz »

SkönaDjurgårn skrev:
Magnutz skrev:Träningsmatch my ass. Detta är en turnering och mot luleå är det alltid allvar.

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Hehe ja du har ratt. Jag skulle skrivit "forsasongsmatch"... 8)
Thou art forgiven. :)

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Mäklaren

Re: ET: Djurgårdens IF - Luleå, 1/9 2011 | EP Trophy

Inlägg av Mäklaren »

Oj vad trevligt det ska bli att kliva in på Hovet imorgon!

Tror vi vinner relativt enkelt.

3-1.

Eriksson
Boumedienne
Nilson
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Ser gärna att Carlsson hamnar i poängprotokollet igen, samt att Cehlin fortsätter på den inslagna vägen.
D. Tjärnqvist får gärna producera lite också - allra helst stänka in sin första balja.
Säg den glädje som varar
lefflan

Inlägg av lefflan »

Jävla förbannad jag blir rent ut sagt! Var juh nästan tvungen och se om en grej hade kommit inom jobbet så man kunde börja tidigare och hinna med bussen,spelar ingen roll för syrran skulle skjutsa mig så jag han vilket fall som helst,och den tanken kom jag på nu. Det stog bara minst en dag innan ska man beställa och ingen tid stog det,nu är det stängt. Jag ska fan ha båda biljetterna för 200kr sammanlagt annars kan dom fan dra! (dålig info).
Melin

Inlägg av Melin »

Hej!

Har precis flyttat upp hit till Stockholm för studier och tänkte att imorgon är en bra dag för mig och frugan att kolla på hockey! :)
Men, tydligen så har biljettbokningen här på hemsidan stängt :? Så jag undrar om det går och få tag i biljetter på något annat sätt? Går det att köpa vid entrén?

Tack på förhand!
lefflan

Inlägg av lefflan »

Melin skrev:Hej!

Har precis flyttat upp hit till Stockholm för studier och tänkte att imorgon är en bra dag för mig och frugan att kolla på hockey! :)
Men, tydligen så har biljettbokningen här på hemsidan stängt :? Så jag undrar om det går och få tag i biljetter på något annat sätt? Går det att köpa vid entrén?

Tack på förhand!

Går att köpa på plats.
Användarvisningsbild
Heaty
Säsongskort: Ja

Inlägg av Heaty »

lefflan skrev:Jävla förbannad jag blir rent ut sagt! Var juh nästan tvungen och se om en grej hade kommit inom jobbet så man kunde börja tidigare och hinna med bussen,spelar ingen roll för syrran skulle skjutsa mig så jag han vilket fall som helst,och den tanken kom jag på nu. Det stog bara minst en dag innan ska man beställa och ingen tid stog det,nu är det stängt. Jag ska fan ha båda biljetterna för 200kr sammanlagt annars kan dom fan dra! (dålig info).
To be frank, så står det tydligt i mailet angående säsongskorts utlämnandet att man skulle boka senast 30/8.
Kom på nu att det kanske inte var det du menade...
lefflan

Inlägg av lefflan »

Heaty skrev:
lefflan skrev:Jävla förbannad jag blir rent ut sagt! Var juh nästan tvungen och se om en grej hade kommit inom jobbet så man kunde börja tidigare och hinna med bussen,spelar ingen roll för syrran skulle skjutsa mig så jag han vilket fall som helst,och den tanken kom jag på nu. Det stog bara minst en dag innan ska man beställa och ingen tid stog det,nu är det stängt. Jag ska fan ha båda biljetterna för 200kr sammanlagt annars kan dom fan dra! (dålig info).
To be frank, så står det tydligt i mailet angående säsongskorts utlämnandet att man skulle boka senast 30/8.
Kom på nu att det kanske inte var det du menade...

Nej jag menar att jag skulle få 2 biljetter via hemsidan för 200 ist där för 300. Handlar bara om 100kr,det handlar om att jag tycker det är smidigt att göra det över internet och sen själva grejen att dom inte skriver klockslag,stog 24 timmar först och nu var det borttaget och stog bara en dag innan. Nu har du det nog på det klara.
Användarvisningsbild
Heaty

Inlägg av Heaty »

Då förstår jag! Känns ju lite luddigt det där
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Den som ska bli mest intressant att se imorgon är nog Claesson. Känns som att han har kunnat utvecklats en hel del tack vare camper i nordamerika osv.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Faktum är att jag är nervös som fan inför den här matchen...vet egentligen inte varför, men känns så jävla surt att börja säsongen med ett misslyckande om man inte tar sig vidare till slutspelet i ET.

*genast börjar neggot komma fram så fort det börjar bli viktigt*

Skämskudde.
Användarvisningsbild
mannge
Medlem: Ja, ständig medlem
Kontakt:

Inlägg av mannge »

Melin skrev:Hej!

Tack på förhand!
Tror till 99% att det inte går att köpa biljett vid entrén. (om inte Janne står och säljer de som han gjort någon gång), då det kommer att vara en del köer med tanke på att alla ska hämta ut en massa säsongsbiljetter m.m.

Du köper biljetterna i DIF-Shopen (Bottenplan inne i Globen Shopping Center) för 150 kr.
Blue Brigade A11
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

-daniel- skrev:Faktum är att jag är nervös som fan inför den här matchen...vet egentligen inte varför, men känns så jävla surt att börja säsongen med ett misslyckande om man inte tar sig vidare till slutspelet i ET.

*genast börjar neggot komma fram så fort det börjar bli viktigt*

Skämskudde.
Äh.

Inte ens jag är orolig, då kan ingen vara det :wink:

Vi är så genuina och starka i år. Enkel vinst imorgon.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Måste säga att det är lite b att det "bara" är 2000 "sålda" inför imorgon. Vi är ju trots allt 4000 säsongskottsinnehavare som fick ta med oss en polare och gå gratis.

Jag menar, det är ändå Elitseriemostånd och bara några veckor kvar till premiären, hade hoppats på mer tagg än såhär.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
David1891

Inlägg av David1891 »

Säsongens första match! Tror på en hyfsat enkel vinst :D Abstinens!!!
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Skriv svar