Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
MRMADHAWK SKRIVER ATT LASSEN ÄR KLAR FÖR MALMÖ!!!!!!
Expert.
- starvin_marwin
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Bekräftat på difhockey.se . var väl ganska bra för båda parterSirDIFalot skrev:MRMADHAWK SKRIVER ATT LASSEN ÄR KLAR FÖR MALMÖ!!!!!!

Åh herregud så.. skönt!SirDIFalot skrev:MRMADHAWK SKRIVER ATT LASSEN ÄR KLAR FÖR MALMÖ!!!!!!
Nu får Holm och de andra junisbackarna mer utrymme också, det gillar vi.
DIF själva skriver ju samma sak
så det är antagligen sant! Fint, han behövs nada!

Frågan som alla ställer sig nu - kommer han att ersättas??
Dogge
- starvin_marwin
Lassen och ev. Zibbes kombinerade löner kanske öppnar någon liten lucka i budgeten?
Skulle tippa på att Lassen har 20 000 - 40 000 kr och Mika 30 000 - 50 000 kr
Dogge
- SirDIFalot
Efter det VM:et Lassen gjorde och i och med att vi var i budgivningen med SSK så tvivlar jag staaaarkt på att han ligger under 50k. Även Mika som signade nytt efter att succé var ett faktum.jospi skrev:Skulle tippa på att Lassen har 20 000 - 40 000 kr och Mika 30 000 - 50 000 kr
Expert.
Riktigt riktigt bra jobbat.
Frågan är om DIF fortfarande får betala en slant, om vi köpt ut Lassen för en summa eller vad det nu kan vara.
Kredd till Lassen dock. Såg alltid ut att göra sitt bästa och har aldrig gnällt.
Nu kommer det väl tillbaka snart i någon intervju där han säger "DIF var taskiga mot mig, buhu buhu".
Frågan är om DIF fortfarande får betala en slant, om vi köpt ut Lassen för en summa eller vad det nu kan vara.
Kredd till Lassen dock. Såg alltid ut att göra sitt bästa och har aldrig gnällt.
Nu kommer det väl tillbaka snart i någon intervju där han säger "DIF var taskiga mot mig, buhu buhu".
Född till sportchef.
- Ja-ke den andre
Märkligt. Mrmadhawk hintade om detta redan i maj eller tidigare. Undra vad som drog ut på tiden och varför.
Men som någon ovanför sa, Lassen ska ha stort cred för att han inte gnällt eller så. Bra sportsmanlike conduct på honom
Men som någon ovanför sa, Lassen ska ha stort cred för att han inte gnällt eller så. Bra sportsmanlike conduct på honom

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- SirDIFalot
Läs på MrMadHawks hemsida så får du en hint.seppuko skrev:Märkligt. Mrmadhawk hintade om detta redan i maj eller tidigare. Undra vad som drog ut på tiden och varför.
Expert.
- Datsyuk_13
Jag vet inte jag, men någonstans har jag känslan av att det sista ordet i fallet Victor Bartley ännu inte är sagt...jospi skrev:Frågan som alla ställer sig nu - kommer han att ersättas??
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
- SkönaDjurgårn
Bra dar, lycka till Lassen. Malmo ser ganska starka ut faktiskt och han far nog en rolig sasong!
Bra för DIF och bra för Lassen. Det räcker så.
EDIT: Tog bort uppmaningen om att vara juste mot Lassen eftersom det verkar hålla sig på "godkänd" nivå. Hoppas det fortsätter så.
EDIT: Tog bort uppmaningen om att vara juste mot Lassen eftersom det verkar hålla sig på "godkänd" nivå. Hoppas det fortsätter så.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.