ET: Djurgårdens IF - Luleå, 1/9 2011 | EP Trophy
Re: ET: Djurgårdens IF - Luleå, 1/9 2011 | EP Trophy
Någon som har koll på om det räcker att ta med sig leg till entrén, eller om man måste hämta en biljett i shopen när man bokat gratisbiljett som säsongare?
Har du bokat biljett så ska du bara gå till din rätta ingång så får du biljetten där. Ta med leg och bokningsbekräftelse så går det snabbt.SirLeas skrev:Någon som har koll på om det räcker att ta med sig leg till entrén, eller om man måste hämta en biljett i shopen när man bokat gratisbiljett som säsongare?
- starvin_marwin
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Man får ju ta med sig en vän som säsongare (har bokat en gratis biljett men hade inte möjlighet att välja två) någon som har koll på hur det fungerar?
För mig fanns det möjlighet att boka två stycken. Hör med biljettansvarig.starvin_marwin skrev:Man får ju ta med sig en vän som säsongare (har bokat en gratis biljett men hade inte möjlighet att välja två) någon som har koll på hur det fungerar?
Född till sportchef.
- SkönaDjurgårn
Saja, biljetten kopt! F-n vad peppad jag ar, hata Lulea.
Jag tror vi far se rejalt med kanslor imorgon (iaf for att vara en traningsmatch) och att Wesslau ar valdigt bra i kassen. Jag sager 3-1 med tre otippade malskyttar i Cehlin, Brodin och Norman.
Jag tror vi far se rejalt med kanslor imorgon (iaf for att vara en traningsmatch) och att Wesslau ar valdigt bra i kassen. Jag sager 3-1 med tre otippade malskyttar i Cehlin, Brodin och Norman.
- SirDIFalot
Man behöver ingen bokningsbekräftelse va? Räcker med leg?
Expert.
Nämen tjenare folket!
Blir nog att man åker in och ser den här matchen beroende på hur jobbet går imorrn. Sugen som satan. Beställer nog vilket fall som helst ikväll. Onumererade sittplatser? kan man inte välja som vanligt 

- starvin_marwin
Gillar onumrerat på dessa matcher där det inte kommer så mycket folk, kul att flytta sig så att man alltid sitter vid zonen vi anfaller.lefflan skrev:Nämen tjenare folket!Blir nog att man åker in och ser den här matchen beroende på hur jobbet går imorrn. Sugen som satan. Beställer nog vilket fall som helst ikväll. Onumererade sittplatser? kan man inte välja som vanligt
Träningsmatch my ass. Detta är en turnering och mot luleå är det alltid allvar.
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- DIF_Soldier
Ni pratar om luleå som om de är värd nån sorts respekt. De är tragiska människor. Böndernas bönder.
Säg den glädje som varar
- SkönaDjurgårn
Kung lefflan, valkommen tillbaka!lefflan skrev:Nämen tjenare folket!Blir nog att man åker in och ser den här matchen beroende på hur jobbet går imorrn. Sugen som satan. Beställer nog vilket fall som helst ikväll. Onumererade sittplatser? kan man inte välja som vanligt

- SkönaDjurgårn
Hehe ja du har ratt. Jag skulle skrivit "forsasongsmatch"...Magnutz skrev:Träningsmatch my ass. Detta är en turnering och mot luleå är det alltid allvar.

- Daniel942
Hur slutar matchen?lefflan skrev:Nämen tjenare folket!Blir nog att man åker in och ser den här matchen beroende på hur jobbet går imorrn. Sugen som satan. Beställer nog vilket fall som helst ikväll. Onumererade sittplatser? kan man inte välja som vanligt
DIF!
- SkönaDjurgårn
Räkna inte med svar innan torsdag kl 22!Daniel942 skrev:Hur slutar matchen?lefflan skrev:Nämen tjenare folket!Blir nog att man åker in och ser den här matchen beroende på hur jobbet går imorrn. Sugen som satan. Beställer nog vilket fall som helst ikväll. Onumererade sittplatser? kan man inte välja som vanligt

Hoppas på goalie fight och vinst för oss med 5-1, riktigt laddad!SkönaDjurgårn skrev:Räkna inte med svar innan torsdag kl 22!Daniel942 skrev:Hur slutar matchen?lefflan skrev:Nämen tjenare folket!Blir nog att man åker in och ser den här matchen beroende på hur jobbet går imorrn. Sugen som satan. Beställer nog vilket fall som helst ikväll. Onumererade sittplatser? kan man inte välja som vanligt
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel