Avdelning misslyckande på hög nivå. Sånt jävla fail att välja bort Djurgården för Skellefteå. Han hade ju haft en A-lagsplats i Djurgården med all sannolikhet, så Marcus får skylla sig själv. Jag tycker inte det minsta synd om honom.
Nu ser fan Modo äckligt bra ut på pappret Inte bra DIF, vi skulle agerat! Vi behöver spets mer än Modo behöver ytterligare spets. Skulle nog säga att Modo helt plötsligt tog plats bland guldfavoriterna Färjestad och Frölunda.
Blir en obehaglig hemmapremiär för oss i år, halva laget blåränder...
Den enormt intressanta frågan är varför DIF till synes vart kallsinniga till Hannula.. Han var enligt mig om inte bäst så bland de bästa i laget förra året. Mycket märkligt, jag känner att det ligger något begravet här som vi inte vet om.
sensei skrev:Den enormt intressanta frågan är varför DIF till synes vart kallsinniga till Hannula.. Han var enligt mig om inte bäst så bland de bästa i laget förra året. Mycket märkligt, jag känner att det ligger något begravet här som vi inte vet om.
Pengar. Budget. Lönekrav.
Dessutom hört (OBS! rykten) att han var ute och slirade på stan innan eller mellan några viktiga matcher förra säsongen. Hannula är en riktig legoknekt som jag inte direkt tror är någon moralhöjare i laget om jag skall vara ärlig... Sen är han skadebenägen.
Men en frisk Hannula är absolut en jävligt duktig lirare.
Är det inte rätt praktiskt att ha MoDo ändå? Dom är som ett farmarlag. Bara att vänta tills dom åker ur till våren för att upprätta ett ordentligt avtal med dom.