ET: IFK Helsingfors - Djurgårdens IF, 21/8 2011 | EP Trophy
Re: ET: IFK Helsingfors - Djurgårdens IF, 21/8 2011 | EP Tro
DIF lyckas ta en pinne i alla fall med trötta ben, bra jobbat!
Glöm inte att vi spelar lika och sedan förlorar i sudden... Med vår andra-målvakt.
Får laget som kommer etta i gruppen en fördel i seeden? För isåfall kan det vara skönt att vinna de resterande matcvherna.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
SVEN TUMBA DIN JÄVLA TOMTE! XD
Jävla forumfolk i övrigt. Ni som gnäller, alltså.
Jävla forumfolk i övrigt. Ni som gnäller, alltså.
Säg den glädje som varar
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Bra fråga, tror inte det. Någon som vet prispengar? Totalt är det 1 miljon euro har jag läst men vet inte fördelningen. Sköna slantar lär det kunna bli när vi vinner hela rasket i varje fall!Edin skrev:Får laget som kommer etta i gruppen en fördel i seeden? För isåfall kan det vara skönt att vinna de resterande matcvherna.

- Daniel942
- Säsongskort: Ja
HomeOfSvenTumba din luffare, sabba forumet sådär.... 

DIF!
Bra vändning. HIFK är ett riktigt riktigt bra lag. Lägg till andramålvakten, Almtorp borta, match igår, bortaplan, GIGANTISKT hemmastöd (KANTI,KANTI).
Gillar att Tim täppte till truten på folk. Gillar att brodin på egen hand ordnade 3-4 powerplay. Verkar ha mognat till lite?
Annars är det ju svårt att säga ett jävla piss då kommentatorn vinklade rapporteringen till hemmalagets fans, trots att ALLA i Helsingfors försökte få en biljett (det var 2 mil kö till arenan med 10 minuter kvar.).
Skulle varit kul om JK hade ordnat en resa dit. Synd att fotbollen inte är slut (hade gärna avbrutit serien och tagit platsen vi ligger på idag).
Bra att vi presterar i PP igen och klarar av BP mot Granlund/Peltonen.
Kul matchtråd.
Gillar att Tim täppte till truten på folk. Gillar att brodin på egen hand ordnade 3-4 powerplay. Verkar ha mognat till lite?
Annars är det ju svårt att säga ett jävla piss då kommentatorn vinklade rapporteringen till hemmalagets fans, trots att ALLA i Helsingfors försökte få en biljett (det var 2 mil kö till arenan med 10 minuter kvar.).
Skulle varit kul om JK hade ordnat en resa dit. Synd att fotbollen inte är slut (hade gärna avbrutit serien och tagit platsen vi ligger på idag).
Bra att vi presterar i PP igen och klarar av BP mot Granlund/Peltonen.
Kul matchtråd.
Född till sportchef.
Gruppsegraren få 30?000 euro.-daniel- skrev:Bra fråga, tror inte det. Någon som vet prispengar? Totalt är det 1 miljon euro har jag läst men vet inte fördelningen. Sköna slantar lär det kunna bli när vi vinner hela rasket i varje fall!Edin skrev:Får laget som kommer etta i gruppen en fördel i seeden? För isåfall kan det vara skönt att vinna de resterande matcvherna.
Laget som vinner slutspelet får ytterligare 40 000 euro.
Så vinner man allt drar man in omkring 700 000 svenska kronor.
Hahaha.
Skott 34-34. Humor.
Skott 34-34. Humor.
Född till sportchef.
ja så lät det fan inte på finnen som kommenterade..... lät mer som 47-12!android skrev:Hahaha.
Skott 34-34. Humor.
Jag skulle snarare påstå att han ser ut ungefär så här:Datsyuk_13 skrev:Bara jag som inbillar mig att liverapportören har ett utseende som liknar något i stil med denna?
http://cengstrand.jalbum.net/2009%20i%2 ... %2009.html
- Remy Lebeau
Det är lite kul att se statistiken vad gällande skott. 34-34.
Låter som att det var en ensidig utspelning av Helsingsfors och att vi fick in tre turmål.
Ruskigt starkt att vända 0-3 till 3-3. Borde för övrigt räcka med en poäng till för att säkra slutspel?
Låter som att det var en ensidig utspelning av Helsingsfors och att vi fick in tre turmål.
Ruskigt starkt att vända 0-3 till 3-3. Borde för övrigt räcka med en poäng till för att säkra slutspel?
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Ganska mycket pengar på spel alltså! Skönt att vi är med i European Trophy, 1000 gånger roligare än vanliga träningsmatcher, det här är lite mer på riktigt.Capcash skrev:Gruppsegraren få 30?000 euro.-daniel- skrev:Bra fråga, tror inte det. Någon som vet prispengar? Totalt är det 1 miljon euro har jag läst men vet inte fördelningen. Sköna slantar lär det kunna bli när vi vinner hela rasket i varje fall!Edin skrev:Får laget som kommer etta i gruppen en fördel i seeden? För isåfall kan det vara skönt att vinna de resterande matcvherna.
Laget som vinner slutspelet får ytterligare 40 000 euro.
Så vinner man allt drar man in omkring 700 000 svenska kronor.
Ser verkligen fram emot matchen mot Luleå den första september. I år har vi revansch att utkräva och det skulle vara en perfekt start om vi kunde fortsätta deras redan dåliga trend på försäsongen.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- DIF_Soldier
Ni som vill kolla hockey kan se Salzburg-Kometa live på European Trophys hemsida.
Senast redigerad av DIF_Soldier den 2011-08-21 20:03:31, redigerad totalt 1 gånger.
Säg den glädje som varar
Hörde från DIF-anhängare som rest dit att det luktade lakritspipa från kommentatorns plats...
Troligtvis denna man:
Härliga Blue!
Troligtvis denna man:
Härliga Blue!