Han menar där han själv kommenterar... men jag tror på Status Quo teorin i högtalarna.Daniel942 skrev:Vart fan kan man lämna kommentarer då?tomten skrev:Jag tror "Whatever you want" kommer ifrån att stället där man skriver in kommentarer föreslår att man kan skriva "Whatever you want" innan en period börjar... tyvärr fattar inte snubben som skriver in text att han kan ta bort den texten...
ET: IFK Helsingfors - Djurgårdens IF, 21/8 2011 | EP Trophy
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: ET: IFK Helsingfors - Djurgårdens IF, 21/8 2011 | EP Tro
- Daniel942
Bume blir Bom-Boms nya smeknamn i år!
DIF!
- Daniel942
Aha, nu gick hissen hela vägen upp.-daniel- skrev:Han menar där han själv kommenterar... men jag tror på Status Quo teorin i högtalarna.Daniel942 skrev:Vart fan kan man lämna kommentarer då?tomten skrev:Jag tror "Whatever you want" kommer ifrån att stället där man skriver in kommentarer föreslår att man kan skriva "Whatever you want" innan en period börjar... tyvärr fattar inte snubben som skriver in text att han kan ta bort den texten...
DIF!
- Ja-ke den andre
Haha, fan vad jag garvade när jag såg lefflan dyka upp med den där kommentaren.lefflan skrev:hej grappar hur tror ni det slutar då?
We shell overcome blir mitt svar på frågan.
- -daniel-
3 mot 3. I högtalarna spelas finsk Humpa och publiken dricker HB & käkar korv.
¨Varför fråga, du vet ju redan det!lefflan skrev:hej grappar hur tror ni det slutar då?

"Whatever you want"
Vare Peltonen som blev utvisad? Han skriver ju så jävla krångligt så man fattar inte..
Ska fan börja kalla honon Bume, låter bra. Undra om dom uttalar det Booomeee, eller bara Bume.
Ska fan börja kalla honon Bume, låter bra. Undra om dom uttalar det Booomeee, eller bara Bume.
- starvin_marwin
"Norman jumps on Peltonen who ends up getting 2 min for slashing." Deras spelare är änglar, dom slashar inte det är vi som hoppar in i deras klubbor..
Haha fyfan, det här är en av de roligaste matchtrådarna hittills...Ja-ke den andre skrev:Haha, fan vad jag garvade när jag såg lefflan dyka upp med den där kommentaren.lefflan skrev:hej grappar hur tror ni det slutar då?
We shell overcome blir mitt svar på frågan.
Bume
Kjellin
Chippen
Det blir guld i år, sanna mina ord...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- -daniel-
http://difhockey.se/flickr.php?galleri= ... 7358144505 ?Daniel942 skrev:Aha, nu gick hissen hela vägen upp.-daniel- skrev:Han menar där han själv kommenterar... men jag tror på Status Quo teorin i högtalarna.Daniel942 skrev:Vart fan kan man lämna kommentarer då?tomten skrev:Jag tror "Whatever you want" kommer ifrån att stället där man skriver in kommentarer föreslår att man kan skriva "Whatever you want" innan en period börjar... tyvärr fattar inte snubben som skriver in text att han kan ta bort den texten...
- Daniel942
Hahaha!-daniel- skrev:http://difhockey.se/flickr.php?galleri= ... 7358144505 ?Daniel942 skrev:Aha, nu gick hissen hela vägen upp.-daniel- skrev:Han menar där han själv kommenterar... men jag tror på Status Quo teorin i högtalarna.Daniel942 skrev:Vart fan kan man lämna kommentarer då?tomten skrev:Jag tror "Whatever you want" kommer ifrån att stället där man skriver in kommentarer föreslår att man kan skriva "Whatever you want" innan en period börjar... tyvärr fattar inte snubben som skriver in text att han kan ta bort den texten...
DIF!
Lundell stoppar pucken grabbar! Det var tydligen ingen som sköt, han bara stoppade den.
- starvin_marwin
Tryck in den nu då! Halva perioden kvar..
- Daniel942
That's what she said.starvin_marwin skrev:Tryck in den nu då! Halva perioden kvar..
DIF!
ähh jag e lika luddig så här på försäsongen när det gäller att syna som kommentatorn är på kommentera matchen:P just fan de va de jag sa förut satt och tänkte på det för någon dag sedan. Fan så sugen jag är på att allt ska dra igång på allvar snart så dagen blir fulländad.