ET: Jokerit - Djurgårdens IF, 20/8 2011 | EP Trophy
Re: ET: Jokerit - Djurgårdens IF, 20/8 2011 | EP Trophy
Hellre 5-3 nu mot några alkisar än i elitserien senare... hoppas dom får höra att dom ska sluta ta onödiga utvisningar.
Senast redigerad av Enbom den 2011-08-20 17:12:52, redigerad totalt 1 gånger.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Wesslau verkar ha gjort en riktigt bra match vad det verkar.
10 sekunder kvar!
HÄRLIGA DJURGÅRN, JA DET ÄR HÄRLIGA DJURGÅRN!
HÄRLIGA DJURGÅRN, JA DET ÄR HÄRLIGA DJURGÅRN!

Går ju nästan FÖR bra just nu... hoppas vi håller i detta spel den här säsongen, har ju fått upp sjuka förhoppningar om SM-guld nu! 

- -daniel-
Äh, alla vet att det här är försäsongen... året då Leksand åkte ut hade man väl 18 raka vinster på försäsongen för att torska 10 i rad när serien började. Med det sagt så spelar det liksom inte så stor roll.Capcash skrev:Går ju nästan FÖR bra just nu... hoppas vi håller i detta spel den här säsongen, har ju fått upp sjuka förhoppningar om SM-guld nu!
Dock är det positivt att så pass mycket verkar klaffa hittils, samt att vi med stor sannolikhet tar oss till slutspel i ET känns också riktigt viktigt.
Tror ni det finns någon möjlighet att DIF själva bandat och kommer lägga ut highlights ikväll? Vore ju sjukt nice å få se målen!
- Datsyuk_13
Minst sagt intressant att vi har förlorat skottstatistiken relativt klart i alla våra fem segermatcher på försäsongen...
Vad säger det egentligen?

"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
-
Skönt. Hoppas att vi tar't imorn med. Då kan vi nog räkna med slutspel i alla fall.
Jag bryr mig inte ett dugg om vi endast skjuter 5 skott på en match och gör 5 mål. HV förra säsongen sköt inte så många skott med dom hade en otrolig utdelning. Så länge vi gör mål på våra chanser bryr jag mig inte om hur många skott vi skjuterDatsyuk_13 skrev:Minst sagt intressant att vi har förlorat skottstatistiken relativt klart i alla våra fem segermatcher på försäsongen...

Jag är inte arg, och inte besviken.
Att Wesslau(och Sandberg) varit väldigt bra att vi är effektiva och kanske inte lika bra som man vill tro???Datsyuk_13 skrev:Minst sagt intressant att vi har förlorat skottstatistiken relativt klart i alla våra fem segermatcher på försäsongen...
- -daniel-
Betoningen ska ligga på fick då Josef Boumedienne rutinerat höll fast Ben Eaves klubba och lurade domaren att tro att det var en hakning i görningen
Hahahaha....Bombom är så jävla småful hela tiden. Härligt!
Bra matchtext av Jimmy. Som vanligt. http://difhockey.se/nyhet.php?news=8439
Hahahaha....Bombom är så jävla småful hela tiden. Härligt!
Bra matchtext av Jimmy. Som vanligt. http://difhockey.se/nyhet.php?news=8439
mb81 skrev:Att Wesslau(och Sandberg) varit väldigt bra att vi är effektiva och kanske inte lika bra som man vill tro???Datsyuk_13 skrev:Minst sagt intressant att vi har förlorat skottstatistiken relativt klart i alla våra fem segermatcher på försäsongen...
Och i dagens fall att vi drog på oss mycket utvisningar antar jag. De hade tex två 5 mot 3. Det borde väl innebära 10 skott bara det!
- Lee Harvey Oswald
Datsyuk_13 skrev:Minst sagt intressant att vi har förlorat skott statistiken relativt klart i alla våra fem segermatcher på försäsongen...
Att det är försäsong & att rätta skärpan saknas i motståndarnas avslut...?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Otroligt vad sköööööönt den där segern satt!
Sjätte raka!
Sjätte raka!

Jag ser ett mönster...
Nu tar du väl ändå ut morgondagens match i förskott? Eller är det jag som är ute och seglar?HomeOfSvenTumba skrev:Otroligt vad sköööööönt den där segern satt!
Sjätte raka!