Skulle tippa på att det kostar en hel del att filma, och jag antar att inget finskt TV-bolag sänder matchen heller. Således skulle Viasat själva få fixa filmningen vilket de antagligen inte anser det är värt för en pre-season match...Mattias_87 skrev:Känner också så. Köper alla rättigheter så visar man inte ens hälften av matcherna.Daniel942 skrev:Tråkigt att Viasat inte fullsatsar på turneringen..
ET: Jokerit - Djurgårdens IF, 20/8 2011 | EP Trophy
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: ET: Jokerit - Djurgårdens IF, 20/8 2011 | EP Trophy
- Daniel942
Då borde man ju lösa så klubbarna själva får sända om de vill?-daniel- skrev:Skulle tippa på att det kostar en hel del att filma, och jag antar att inget finskt TV-bolag sänder matchen heller. Således skulle Viasat själva få fixa filmningen vilket de antagligen inte anser det är värt för en pre-season match...Mattias_87 skrev:Känner också så. Köper alla rättigheter så visar man inte ens hälften av matcherna.Daniel942 skrev:Tråkigt att Viasat inte fullsatsar på turneringen..
DIF!
Ser på laguppställningen att Almtorp inte är med idag, någon som vet varför han inte spelar?
Igår, Idag, Imorgon, För Alltid Djurgårdens IF
09:31 Djurgården score, a wrist shot from Klubertanz goes into the top corner. Assisted by Ottosson and D. Tjärnqvist.
Härligt, återigen i PP!
Härligt, återigen i PP!
- Ja-ke den andre
Härligt att Kyle får näta! Hans första för i år va?
-
Kul för Kyle att göra första kassen sen återkomsten... Nu väntar vi på Tjärna Seniors första också så har alla nyförvärv nätat!
100% DJURGÅRDSJ***L
- Jim Morrison
Är inte Almtorp med i laget längre eller? Inte med i lineupen och står inte ens med på "Ej deltagande"
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Vafan, hade fått för mig att matchen började 17:30...
Nåväl, bra start!
Nåväl, bra start!

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Almtorp har fått kontrakt med Islanders och är på deras camp för att ta en plats. Enligt hans agents twitter. Lär komma info på måndag på hemsidan.Jim Morrison skrev:Är inte Almtorp med i laget längre eller? Inte med i lineupen och står inte ens med på "Ej deltagande"
Skämt å sido. Han har väl någon skavank eller är sjuk och blivit glömd helt enkelt.
Senast redigerad av android den 2011-08-20 15:25:29, redigerad totalt 1 gånger.
Född till sportchef.
- Ja-ke den andre
Haha, va?android skrev:Almtorp har fått kontakt med Islanders och är på deras camp för att ta en plats. Enligt hans agents twitter. Lär komma info på måndag på hemsidan.Jim Morrison skrev:Är inte Almtorp med i laget längre eller? Inte med i lineupen och står inte ens med på "Ej deltagande"
Jonas Almtorp blev pappa till en liten flicka inatt, borde vara anledningen att han inte är med idag.
-
Almtorp uttalar sig för första gången i media:android skrev:Almtorp har fått kontakt med Islanders och är på deras camp för att ta en plats. Enligt hans agents twitter. Lär komma info på måndag på hemsidan.Jim Morrison skrev:Är inte Almtorp med i laget längre eller? Inte med i lineupen och står inte ens med på "Ej deltagande"
"Målet är såklart att ta plats i Islanders. Men om det inte skulle bli så och om bruden, barnen, min agent, mina övriga släktingar plus alla andra lagen i Elitseriens tränare och spelare vill att jag ska spela i Djurgården så får jag väl göra det..."
100% DJURGÅRDSJ***L
- SirDIFalot
Penalty for D. Tjärnqvist for cross checking. Jokerit 5 on 3 powerplay.
BomBom in disguise?
BomBom in disguise?
Expert.