Dick och Thoresen Jr.
- Remy Lebeau
Här är lite statistik i alla fall. Har ingen aning om hur han spelar, men ryktet säger att han är ruskigt snabb.X3M skrev:Thoresen jr låter mkt trevligt.. någon som har lite fakta om honom ?
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=626
På senare år verkar det som om han dragit på sig en hel del utvisningar.
Thoresen JR testades även han av Mörrum (där jag bor i Blekinge)...
Men av de få matcherna att döma tyckte inte jag att han kunde axla sin äldre brors spel...
Men han har definintivt talang och kan mycket väl höja sig ett flertal snäpp i Djurgår´n !
Har en hyffsad säsong bakom sig i Norge... en kämpe !!!
Men av de få matcherna att döma tyckte inte jag att han kunde axla sin äldre brors spel...
Men han har definintivt talang och kan mycket väl höja sig ett flertal snäpp i Djurgår´n !
Har en hyffsad säsong bakom sig i Norge... en kämpe !!!
Steffen Thoresen
Lillebror Thoresen er en skikkelig grisespiller. Han sto bak en av de styggeste overgrepene i norsk hockey noen sinne (albutakling i bakhodet på en målvakt) og han er slett ingen spiller jeg ønsker å se i DIF.
Men om han skulle komme og ikle seg den vakre drakten, skal han selvsagt få sjansen slik som alle andre. Men jeg tviler sterkt på at han har det som trengs, selv om han hadde en veldig sterk sesong i fjor.
Uansett så begynner det å bli vel mange nordmenn i DIF-historien... For hver Espen Knutsen er der en Anders Myrvold. For hver Patrick Thoresen er der en Erik Ryman...
Men om han skulle komme og ikle seg den vakre drakten, skal han selvsagt få sjansen slik som alle andre. Men jeg tviler sterkt på at han har det som trengs, selv om han hadde en veldig sterk sesong i fjor.
Uansett så begynner det å bli vel mange nordmenn i DIF-historien... For hver Espen Knutsen er der en Anders Myrvold. For hver Patrick Thoresen er der en Erik Ryman...
Det er langt fra
Bergen til Hovet
Bergen til Hovet
- Ritterwand
Armbågstackling i huvudet på en målvakt.. jo det är ganska så grisigt det :D
Royen, vad tycker du om killar som Mathis Olimb, Mats Zuccarello Aasen och Mathias Trygg? Finns det elitseriepotensial hos någon av dem? Eller kanske hos någon annan ung norsk spelare för den delen..
Jag antar att Mathias Tygg är släkt med tvillingarna Mats & Marius Trygg..
Royen, vad tycker du om killar som Mathis Olimb, Mats Zuccarello Aasen och Mathias Trygg? Finns det elitseriepotensial hos någon av dem? Eller kanske hos någon annan ung norsk spelare för den delen..
Jag antar att Mathias Tygg är släkt med tvillingarna Mats & Marius Trygg..
Trygg, Trygg og Trygg
Joda. Trygg-familien er en hel klan med spillere som alle holder det som i Norge er eliteserienivå.Ritterwand skrev:Jag antar att Mathias Tygg är släkt med tvillingarna Mats & Marius Trygg..
Mats Z. Aasen imponerte stort da jeg så ham for Frisk i fjor, men han rapporteres å være fryktelig variabel. Men om han stabiliserer seg på sitt beste nivå, så blir han sikkert Elitseriespiller med tiden.
Mathis Olimb nærmer seg et riktig bra nivå etter hvert. Spørsmålet er om han bør flytte til en klubb på nest øverste nivå i Nord-Amerika eller Sverige, eller om han bør bli i Vålerenga til han er moden. Mange har valgt det siste, og deretter stagnert.
Er tilfeldigvis i Oslo i jobbsammenheng neste mandag og har tenkt å få med meg Vålerenga - Trondheim. Kanskje Olimb skrur på sjarmen da.
Ellers har jeg merket meg debatten i Sverige ang utlendinger i serien. Her er link til poengtoppen i Norge: Ikke mange nordmenn der!
http://www.hockey.no/Display.aspx?wci=w ... tId=272799
Det er langt fra
Bergen til Hovet
Bergen til Hovet
- Järnkaminen90
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det låter
Det låter kanon att dom är på G. hoppas på att dom kommer
- fullfartframaat
Det gjorde vi ju inte förra året...fullfartframaat skrev:Det gör vi nog ändå, fasen två lag av tre går ju vidare från kvalspelet till slutspel och det borde vi väl ändå fixa?X3M skrev:Grymt om vi kunde få Thoresen jr, Axelsson o Ferna.. Då tror jag vi får en garanterad slutspelsplats (7.e-8.e plats)