Tror dock att bröderna kan hitta varandra rätt fint.isolerad skrev:Jag har missat något. Vad gör Claesson på dagarna?
Sen så skulle jag hellre se Carlsson i förstakedjan istället för Tjärna.
ET: Djurgårdens IF - HC Slavia Prag, 11/8 2011 | EP Trophy
- mallavich
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdens IF - HC Slavia Prag, 11/8 2011 | EP Trophy
-
Mackan är kapten ikväll.
Ottosson är sjuk!
Ottosson är sjuk!
Det finns alltså ingen möjlighet att kunna köpa och se matchen via internet?
- SkönaDjurgårn
Ohh, övertänd! Kommer rysa när laget kommer in till publikens hyllningar! <3<3<3<3<3
http://www.youtube.com/watch?v=iJhgyPO6Pec
Nu är det ganska länge sen men snart så är det dags igen..
Nu är det ganska länge sen men snart så är det dags igen..
- SirDIFalot
150 kr för en lösbiljett på en försäsongsmatch känns oerhört högt.Frasse skrev:Ja det finns direktinstläpp för 150:-/person (om man är över 18)imorgon.SirDIFalot skrev:Visst finns det direktinsläpp imorn? Känns så drygt att hålla på att boka och ha sig på försäsongsmatch.
/gnällgubbe
Expert.
19. Jimmie Ölvestad - 20. Christian Eklund - 64. Daniel Brodin
Det bästa med kvällens match.
Det bästa med kvällens match.
bumpar denna lite... hittar ingen stream att varken köpa eller "låna" på nätet... nån som vet?luncano skrev:Det finns alltså ingen möjlighet att kunna köpa och se matchen via internet?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Det finns ingen alls.Capcash skrev:bumpar denna lite... hittar ingen stream att varken köpa eller "låna" på nätet... nån som vet?luncano skrev:Det finns alltså ingen möjlighet att kunna köpa och se matchen via internet?
Avskaffa tre mot tre.
-
Alltså, det kostar inte mer än 100 om man förbokar, vilket i min mening är klart överkomligt. Men 150 för en försäsongsmatch - ET eller ej - är alldeles för högt, det håller jag med om. Vanlig klackbiljett under säsongen kostar 160...
Hur som helst är det dags att sticka till Hovet nu. Ska bli sjukt kul! Hundra spänn inslängda på att DIF tar hem hela skiten också. Hoppas att vi ses där!
Hur som helst är det dags att sticka till Hovet nu. Ska bli sjukt kul! Hundra spänn inslängda på att DIF tar hem hela skiten också. Hoppas att vi ses där!
Alright tackar för infon.Mattias_87 skrev:Det finns ingen alls.Capcash skrev:bumpar denna lite... hittar ingen stream att varken köpa eller "låna" på nätet... nån som vet?luncano skrev:Det finns alltså ingen möjlighet att kunna köpa och se matchen via internet?
Man ska alltså ta sig till HOVET ikväll!!! Jag sticker nu!!
Alltid Oavsett....
Alltid Oavsett....
Diggar oxå mördarkedjan.
Dock måste jag ju säga att 150 spänn för att se en "träningsmatch" är väldigt mycket.
Borde man inte satsa på att locka folk och släppa in en familj för 100 kronor och singelplåtar för 50 spänn?
I övrigt är jag fortfarande lite försvånad över hur backparen är formerade samt att Lennhammer går före Lassen.
Dock måste jag ju säga att 150 spänn för att se en "träningsmatch" är väldigt mycket.
Borde man inte satsa på att locka folk och släppa in en familj för 100 kronor och singelplåtar för 50 spänn?
I övrigt är jag fortfarande lite försvånad över hur backparen är formerade samt att Lennhammer går före Lassen.
- Jim Morrison
Mackan!! Han verkar vara sjukt het av allt döma av dessa 2 matcher. Vi kommer nog få se en helt annan Nilson än förra säsongen. Grymt kul att se.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.