Djurgårdens IF - Timrå IK 7/10 2006
Djurgårdens IF - Timrå IK 7/10 2006
Jag hörde på jobbet att Timråfansen har bokat ett X200-tåget för 450 personer inför matchen i globen.
Djurgårdare i Timråland
Re: Djurgårdens IF - Timrå IK 7/10 2006
Det stämmer, och de har dessutom fyllt det till sista plats. Det är med andra ord upp till familjen hur vi vill ha det. Ska ett gäng skotrar få sjunga ut oss precis som så många gånger tidigare.Ulrog skrev:Jag hörde på jobbet att Timråfansen har bokat ett X200-tåget för 450 personer inför matchen i globen.
Jag vågar sätta en stadig slant på att så blir fallet. Idag spelas 8:e omgången och hittills har DIF spelat på bortaplan i sju av dessa matcher...fascinerande/generande, jag låter er avgöra.Elias skrev: Ska ett gäng skotrar få sjunga ut oss precis som så många gånger tidigare.
Lycka är att vara djurgårdare
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vilken match hade vi mer fans i än bortalaget?Rash skrev:Jag vågar sätta en stadig slant på att så blir fallet. Idag spelas 8:e omgången och hittills har DIF spelat på bortaplan i sju av dessa matcher...fascinerande/generande, jag låter er avgöra.Elias skrev: Ska ett gäng skotrar få sjunga ut oss precis som så många gånger tidigare.
Sjunger avgå Johnny...
Den matchen har inte spelats ännu..han skriver ju att sju omgångar har spelats på bortais, idag är det ju den åttonde omgången...!Emil svelander skrev:
Vilken match hade vi mer fans i än bortalaget?
Saknar Kung Wikegård!
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Lugnt! ;) ja hoppas också att de kan komma folk till Globen, de gånger ja har haft möjlighet att se DIF har det aldrig varit en bra klack, förutom på bortais i Linköping och HV...konstigt..!Emil svelander skrev:Ojdå. Ursäkta.
Men hoppas att det iaf kommer några hundra till klacken idag.
Tips 2-5 idag, tror tyvärr på torsk men om jag tippar med hjärtat blir de 4-1 till DIF, Hedström ska få sig en jävla smäll för orden mot Nilsson för två säsonger sedan...! =)
Edit: Nu verkar det ju som om de har ätit gammal ren där uppe så magsjuka härjar..skadelistan är ganska stor
Sanny Lindström, hjärnskakning efter schweizerostens jävla påhopp
Hedström, Magsjuk (osäker)
Magnus Nilsson, Magsjuk (osäker)
Fredrik Warg, Magsjuk (osäker)
Därför ändrar ja till 4-1 igen..! :P
Saknar Kung Wikegård!
-
seger
Tror på seger idag, poängen senast stärkte självförtroendet hos spelarna. Nu är vi på g igen!
Oerhört frustrerande och bo 70 mil från sthlm när man vet hur mycket publiken behövs. Hade gått på varenda match om jag hade bott i stan. Aja, inte mycket o göra, man får stötta sitt lag på annat sätt!
Forza Dif mot 3 pinnar!
Oerhört frustrerande och bo 70 mil från sthlm när man vet hur mycket publiken behövs. Hade gått på varenda match om jag hade bott i stan. Aja, inte mycket o göra, man får stötta sitt lag på annat sätt!
Forza Dif mot 3 pinnar!
Re: seger
Håller med... bor 55 mil från Globen... känns tungt när publiken sviker... !Axel skrev:Tror på seger idag, poängen senast stärkte självförtroendet hos spelarna. Nu är vi på g igen!
Forza Dif mot 3 pinnar!