Enbom skrev:Fick napp på krogen en gång. Följde flickan hem. Möts av en aikflagga på väggen. Går tillbaka till krogen igen. Får napp igen. Med en snyggare tjej.
Vet inte vilket sorts hat vissa menar här. Men det där hatet som är lite roligt att ha runt sina vänner som gillar den där klubben eller den andra så är ju "hatet" mot gnihet roligare eftersom dom är som amerikanare. Dom är helt och hållet övertygade att dom är störst bäst och vackrast, oavsett. Så roliga diskussioner man kan ha
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Enbom skrev:Fick napp på krogen en gång. Följde flickan hem. Möts av en aikflagga på väggen. Går tillbaka till krogen igen. Får napp igen. Med en snyggare tjej.
true story.
Haha du kan inte haft höga krav på det där första nappet... Ska sanningen fram så har jag aldrig under hela min livstid sett en ens "lite" snygg aikare. Finns fan inte på kartan! På Djurgårdsläktaren däremot kan man göra en hel del kap
seppuko skrev:Vet inte vilket sorts hat vissa menar här. Men det där hatet som är lite roligt att ha runt sina vänner som gillar den där klubben eller den andra så är ju "hatet" mot gnihet roligare eftersom dom är som amerikanare. Dom är helt och hållet övertygade att dom är störst bäst och vackrast, oavsett. Så roliga diskussioner man kan ha
Att växa upp som Djurgårdare på knivsöder var inte lätt. På mitt plugg var vi väl kanske 10 kids som inte höll på Bajen, och då hände det faktiskt (särskilt 2001) att man kände sympati för gnagarna som höll på sitt lag trots både grupptryck och mobbing från de äldre bajarna.
Men såhär på gamla dagar så har man ju insett att Bajen är ett jävla skämt och inte förtjänar någon större uppmärksamhet, medan avskyn mot aih och Sålna ökar nästan dagligen. I mitt huvud råder det inga tvivel om vilka som är värst.
Edin skrev:Att växa upp som Djurgårdare på knivsöder var inte lätt. På mitt plugg var vi väl kanske 10 kids som inte höll på Bajen, och då hände det faktiskt (särskilt 2001) att man kände sympati för gnagarna som höll på sitt lag trots både grupptryck och mobbing från de äldre bajarna.
Men såhär på gamla dagar så har man ju insett att Bajen är ett jävla skämt och inte förtjänar någon större uppmärksamhet, medan avskyn mot aihoch Sålna ökar nästan dagligen. I mitt huvud råder det inga tvivel om vilka som är värst.
Edin skrev:Att växa upp som Djurgårdare på knivsöder var inte lätt. På mitt plugg var vi väl kanske 10 kids som inte höll på Bajen, och då hände det faktiskt (särskilt 2001) att man kände sympati för gnagarna som höll på sitt lag trots både grupptryck och mobbing från de äldre bajarna.
Men såhär på gamla dagar så har man ju insett att Bajen är ett jävla skämt och inte förtjänar någon större uppmärksamhet, medan avskyn mot aihoch Sålna ökar nästan dagligen. I mitt huvud råder det inga tvivel om vilka som är värst.