Frågetråden
Re: Frågetråden
Framåt kämpa Djurgården vårt BLÅRANDIGA lag...
Det var ett annat exempel. Men vi har ju redan tre tröjor, blåa, röda och vita. Isåfall måste en av dessa bort för att göra plats för ett blårandigt dito. Själv gillar jag idén. Sedan kan det ju även kopplas till Järnkaminerna och inte just till Djurgården fotboll. JK som i allra högsta grad även är delaktiga i hockeyn, så varför inte.
Det var ett annat exempel. Men vi har ju redan tre tröjor, blåa, röda och vita. Isåfall måste en av dessa bort för att göra plats för ett blårandigt dito. Själv gillar jag idén. Sedan kan det ju även kopplas till Järnkaminerna och inte just till Djurgården fotboll. JK som i allra högsta grad även är delaktiga i hockeyn, så varför inte.
You and I are gonna live forever!
Min fråga till er är: Är det respekt att ha en egen kategori i säsongskorten (säsongskortsbetalningarna)
?

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=8370
Är det samma dräkter som förra säsongen?
Ja, vi brukar ha samma dräkter i tre säsonger, nu går vi in på tredje säsongen.
Vem vet, vi kanske blir blårandiga till nästa säsong?
Är det samma dräkter som förra säsongen?
Ja, vi brukar ha samma dräkter i tre säsonger, nu går vi in på tredje säsongen.
Vem vet, vi kanske blir blårandiga till nästa säsong?

Jag ser ett mönster...
Re: Införa tredjetröjor vid speciella tillfällen?
I samma klass som Jokertröjan. Seriöst, den ser för täskig ut. Polarn och pyret......Soedergren22 skrev:Jag tycker matchtröjorna är klart snygga, och personligen gillar jag de blå tröjorna framför de röda, men snyggast är nog de vita. Men jag har länge velat se tredjetröjor vid speciella tillfällen, hade själv tänkt mig någon form av retrotröjor men då hittade jag den här designen som någon gjort för en bloggs räkning och fastnade för den.
Den är ju väldigt annorlunda men det är något med den som gör att jag gillar den. Kombinationen av själva designen och fotbollströjornas färger som gör att den inte liknar några andra hockeytröjor och ändå andas så mycket Djurgården. Vad tycker ni andra om att införa tredjetröjor i allmänhet? Skulle kanske detta förslag kunna vara ett alternativ?
http://www.hockeymode.se/2011/07/crazy- ... tboll.html
Personligen gillar jag de vi kör med nu, men jag ser gärna att siffrorna har de klassiska typsnittet som de flesta andra lag kör med.
- starvin_marwin
- Säsongskort: Ja
Haha skönaste kommentaren på länge..Dingman skrev:
Polarn och pyret......
Ja och med "för täskigt" så blir hela inlägget episkt i mina ögon.starvin_marwin skrev:Haha skönaste kommentaren på länge..Dingman skrev:
Polarn och pyret......

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
Någon som vet varför dom tagit bort SirDIFalots video på youtube? More then it seems?? och kan man få tag på den någon annanstans ?:)
Skulle inte förvåna mig om Canal+ fjollar sig eller dylikt. Vi får väl be honom lägga upp den så man kan tanka hem den någonstansencore skrev:Någon som vet varför dom tagit bort SirDIFalots video på youtube? More then it seems?? och kan man få tag på den någon annanstans ?:)

- SirDIFalot
Den funkar för mig iaf..Heaty skrev:Skulle inte förvåna mig om Canal+ fjollar sig eller dylikt. Vi får väl be honom lägga upp den så man kan tanka hem den någonstansencore skrev:Någon som vet varför dom tagit bort SirDIFalots video på youtube? More then it seems?? och kan man få tag på den någon annanstans ?:)
http://www.youtube.com/watch?v=6N_Q4QJMg_M
Expert.
Detta videoklipp visar innehåll från EMI, som har blockerat det i ditt land av upphovsrättsliga skäl.SirDIFalot skrev:Den funkar för mig iaf..Heaty skrev:Skulle inte förvåna mig om Canal+ fjollar sig eller dylikt. Vi får väl be honom lägga upp den så man kan tanka hem den någonstansencore skrev:Någon som vet varför dom tagit bort SirDIFalots video på youtube? More then it seems?? och kan man få tag på den någon annanstans ?:)
http://www.youtube.com/watch?v=6N_Q4QJMg_M
Det är en jävla tur att det är EMI (EMI Music Sweden) som blockat videoklippet. Anledningen är uppenbarligen att skivbolagen inte vill se låten "More Than It Seems" på youtube.encore skrev:Detta videoklipp visar innehåll från EMI, som har blockerat det i ditt land av upphovsrättsliga skäl.
Hade det varit Canal + som börjat bry sig så hade ett antal youtubekanaler gått i graven.
Lägg bara till det här i eran description och kontakta YouTube så kommer den snart att vara tillgänglig i Sverige igen.
This video uses copyrighted material in a manner that does not require approval of the copyright holder. It is a fair use under copyright law.
Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for "fair use" for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favour of fair use
This video uses copyrighted material in a manner that does not require approval of the copyright holder. It is a fair use under copyright law.
Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for "fair use" for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favour of fair use
- SirDIFalot
Brukar göra det, dock har jag inte fått något meddelande om att den är blockerad eller nåt som man brukar.Enbom skrev:Lägg bara till det här i eran description och kontakta YouTube så kommer den snart att vara tillgänglig i Sverige igen.
Expert.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Suttit och tänkt på en sak ett tag nu. Varför är klacken och AS bakom sin egen målvakt i två perioder i Globen istället för tvärtom som det är vanligtvis?
Avskaffa tre mot tre.