http://laddauppbilder.se/?di=1213100691881
Film- och bildtråden
- swallat
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Film- och bildtråden
Enkel men stilren bakgrundsbild som en polare skickade gjord av vanliga DIF grejor från nätet

Suck för denna jävla säsong, så satans jävla uselt
Enligt mitt tycke är den lite för plåttrigswallat skrev:Enkel men stilren bakgrundsbild som en polare skickade gjord av vanliga DIF grejor från nätet
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Helt underbar video. Linkan är något speciellt, minst sagt. Att han inte fick komma hem till DIF efter den där onödiga j-la Rysslandsvisiten är det största skämtet i svensk idrottshistoria. Kommer aldrig förlåta Järlan och Hardy m.fl. för det. Det kommer att göra ont för evigt.stolpskott skrev:Tror jag uploadar rätt video här?
Hittade mig en ganska fin bild på vår alldeles egna #23.
Saknaden utav Linkan är så stor så det gör fan ont.

Ni som inte håller med får komma med vilka ynkliga argument som helst, typ att han inte jobbar defensivt osv. För mig hade han gärna fått sätta sig i en gungstol i egen zon, och bara softa till det är dags att anfalla igen...
Helt övertygad om att det kommer fixa sig till slut med linkan. Särskilt om vi inte når framgångar iår, för då är det nog en chans att Hardy får gå då hans lagbyggen ofta kostar ganska mycket pengar. Om då Hardy går så är nog chansen stor att man försöker locka till sig Linkan igen, och då tror jag inte han tvekar på att få komma hem.
Ja, det vore ju grymt, men Linkan är inte ung längre. 38 år nu. Nästa år.. ja du ser vartåt det barkar.Heaty skrev:Helt övertygad om att det kommer fixa sig till slut med linkan. Särskilt om vi inte når framgångar iår, för då är det nog en chans att Hardy får gå då hans lagbyggen ofta kostar ganska mycket pengar. Om då Hardy går så är nog chansen stor att man försöker locka till sig Linkan igen, och då tror jag inte han tvekar på att få komma hem.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
För mig är det skitsamma hur gammal han är, han borde åtminstone få avsluta karriären i Djurgården, det förtjänar han.Magnutz skrev:Ja, det vore ju grymt, men Linkan är inte ung längre. 38 år nu. Nästa år.. ja du ser vartåt det barkar.Heaty skrev:Helt övertygad om att det kommer fixa sig till slut med linkan. Särskilt om vi inte når framgångar iår, för då är det nog en chans att Hardy får gå då hans lagbyggen ofta kostar ganska mycket pengar. Om då Hardy går så är nog chansen stor att man försöker locka till sig Linkan igen, och då tror jag inte han tvekar på att få komma hem.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Hoppas ledningen är mer professionella och mindre sentimentala än dig i så fall.Heaty skrev:För mig är det skitsamma hur gammal han är, han borde åtminstone få avsluta karriären i Djurgården, det förtjänar han.Magnutz skrev:Ja, det vore ju grymt, men Linkan är inte ung längre. 38 år nu. Nästa år.. ja du ser vartåt det barkar.Heaty skrev:Helt övertygad om att det kommer fixa sig till slut med linkan. Särskilt om vi inte når framgångar iår, för då är det nog en chans att Hardy får gå då hans lagbyggen ofta kostar ganska mycket pengar. Om då Hardy går så är nog chansen stor att man försöker locka till sig Linkan igen, och då tror jag inte han tvekar på att få komma hem.
Expert.
- Ja-ke den andre
Kommer ni ihåg assisten han gjorde för oss för något år sedan då han för in pucken i zon och passar en backhand-flipp förbi 2-3 motståndare snett genom zon till, kan det ha varit, Anger?
Finns denna assist att se någonstans. Ett av dom snyggare assisterna jag någonsin sett.
Finns denna assist att se någonstans. Ett av dom snyggare assisterna jag någonsin sett.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Jag tror det var till Ottosson, borta mot Rögle 08/09... Ska kika efter.Ja-ke den andre skrev:Kommer ni ihåg assisten han gjorde för oss för något år sedan då han för in pucken i zon och passar en backhand-flipp förbi 2-3 motståndare snett genom zon till, kan det ha varit, Anger?
Edit: Nehe, tydligen har hockeyligan lagt ner "arkivdelen". Går endast att se 09/10 och framåt.
Expert.
Den var ju riktigt vacker. Nu blev jag sjukt sugen på att se den..SirDIFalot skrev:Jag tror det var till Ottosson, borta mot Rögle 08/09... Ska kika efter.Ja-ke den andre skrev:Kommer ni ihåg assisten han gjorde för oss för något år sedan då han för in pucken i zon och passar en backhand-flipp förbi 2-3 motståndare snett genom zon till, kan det ha varit, Anger?
Edit: Nehe, tydligen har hockeyligan lagt ner "arkivdelen". Går endast att se 09/10 och framåt.
- Ja-ke den andre
Fan vad segt, är det helt försvunnet nu? Går det inte att få tag på?diffarn1 skrev:Den var ju riktigt vacker. Nu blev jag sjukt sugen på att se den..SirDIFalot skrev:Jag tror det var till Ottosson, borta mot Rögle 08/09... Ska kika efter.Ja-ke den andre skrev:Kommer ni ihåg assisten han gjorde för oss för något år sedan då han för in pucken i zon och passar en backhand-flipp förbi 2-3 motståndare snett genom zon till, kan det ha varit, Anger?
http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e246 ... flagga.JPG
Köpte den här flaggan i USA, funderar på att hänga upp den någonstans i Hovet. Som ni kanske ser så är den ganska stor, men tycker ni jag ska skriva något på den eller bara hänga upp den som den är? Tänkte skriva typ "Welcome Back, Kyle Klubertanz"
Köpte den här flaggan i USA, funderar på att hänga upp den någonstans i Hovet. Som ni kanske ser så är den ganska stor, men tycker ni jag ska skriva något på den eller bara hänga upp den som den är? Tänkte skriva typ "Welcome Back, Kyle Klubertanz"
Losing all hope was freedom.
Film- och bildtråden
En liten hälsning på hade nog inte varit helt felRaus skrev:http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e246 ... flagga.JPG

Bra intiativ!
Ska du skriva någonting så får du nog göra det på en banderoll, tror att det blir väldigt otydlig och fult annars. Jag föreslår att du kör flaggan som den är, budskapet är rätt tydligt ändå. 

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Häng på en vit "underdel" där du skriver "Welcome Home Klubber!"Raus skrev:http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e246 ... flagga.JPG

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.